Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2018 10:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Waar gaan jullie heen, Oreo?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 06 Nov 2018 11:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn, Katrien. Lijkt me ook moeilijk om je kind achter te laten - ook al ben ik zelf geen moeder. Gelukkig is het goed verlopen. De nacht ook goed doorgekomen?
<<

Patsy

Bericht 06 Nov 2018 15:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

De nacht ging ook goed. Om 23.00 uur was hij even wakker, daarna heeft ie de hele nacht doorgeslapen. Om 7.00 werd hij wakker "Ik kan weer rechtop zitten".
<<

Anoniem282

Bericht 06 Nov 2018 17:36

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Katrien: wauw, wat fijn! Klinkt gelukkig positief en hopelijk blijft het herstel zo goed gaan. :)
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Nov 2018 17:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Bliss schreef:Waar gaan jullie heen, Oreo?


We hebben een nieuwbouw woning een kilometer of 30 meer naar "het noorden" gekocht (tussen Leiden en Schipol in). Dat is nog niet klaar, maar we verhuizen al want S. moet naar school per 26-11. Dus we verhuizen naar een tijdelijke woning en zodra het klaar is, verhuizen we weer.
22112014 / 10042019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2018 18:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Spannend!
❤ 7 juni 2018
<<

Patsy

Bericht 06 Nov 2018 19:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Spannend Oreo! Succes met de verkoop.
<<

Anoniem243

Bericht 06 Nov 2018 20:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

En dan kom je gezellig een bakkie doen toch Oreo? :wink: Succes met de verkoop!
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Nov 2018 20:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Sookie schreef:En dan kom je gezellig een bakkie doen toch Oreo? :wink: Succes met de verkoop!

Echt wel!
Oh man, straks heb ik op vrijdag van 08.30 tot 14.00 voor mijzelf :banaan: :banaan:
22112014 / 10042019
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Nov 2018 07:57

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik las gister een bericht wat mij best wel geraakt heeft. Iemand van een FB-pagina waar ik veel kom, is overleden aan de gevolgen van complicaties die ik ook heb gehad na mijn operatie. Kan er niet teveel over zeggen hier (blijft een openbaar forum en FB is besloten), maar het zet me wel even met twee benen op de grond.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem246

Bericht 07 Nov 2018 08:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oeh bah, Marie. Het zet je inderdaad weer even met beide benen op de grond. :(

Ik werd gisternacht wakker met een pijnlijk en drukkend gevoel op mijn borst. Gezien de geschiedenis van mijn man, werd ik een beetje angstig. Zul je net zien... Dus ik heb de HAP gebeld en mijn probleem voorgelegd. De assistente wist niet wat het was, maar wel dat ik er niet dood bij neer zou vallen (er ontbraken veel klachten die bij een hartprobleem horen). Ik ben gisteren naar de huisarts gegaan. Het eerste wat ik op mijn vinger kreeg was zo'n meter en daaruit bleek dat het hart niet het probleem was, gelukkig. Maar toen ging hij luisteren naar mijn borst... Mijn bronchitis is terug. Ik piep het uit (en wat ik stom vind is dat ik het zelf niet hoor). Als kind liep ik blauw aan van het ademtekort, als volwassene leek ik eroverheen gegroeid en nu is het terug. Net zoals het ging bij mijn vader...

Mijn moeder schrok en zei dat ik nu echt moet stoppen met roken, omdat ik anders een leven met pufjes krijg en dat moet ik niet willen. En dat wil ik ook niet, maar stoppen met roken is zoooo moeilijk. :nopompom:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Nov 2018 08:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt Fedora. Op zich geef ik je moeder natuurlijk gelijk. Niet alleen vanwege de bronchitis maar sowieso. Maar dit versterkt het alleen maar. Hopelijk vind je de juiste motivatie. Samen met je man gezond het leven door zou een mooi streven moeten zijn toch?

Ik wil kwijt dat ik vandaag met m'n zoontje alleen thuis ben met m'n voet in 't verband. M'n schoonmoeder is wel binnen handbereik als 'tnodig is. Zoo fijn, gisteren heeft zij hem 's ochtends nog bij haar gehouden (hij sliep daar ook) en bracht ze 'm 's middags en is ze gebleven tot m'n man weer uit z'n werk kwam. Echt zo dankbaar, zo fijn die hulp.
Vandaag moet het op zich zelf wel lukken. Ik kan al een beetje weer op m'n voet staan, maar loop nog wel met krukken. Ik wil alleen al weer veel te snel te veel doen, dus daar moet ik even op letten. Hoop met name dat m'n zoon zich een beetje weet te vermaken, zo'n hele dag binnen (ik kan geen schoen aan dus kan niet naar buiten). Anders moet ik toch m'n schoonmoeder even bellen of ze vanmiddag even met 'm naar 'buiti' kan gaan als hij daar naar blijft vragen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem246

Bericht 07 Nov 2018 08:44

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Volgens mij vinden oma's dat sowieso fantastisch. Mijn broertje heeft een week vakantie en moest voor werk er even snel tussenuit. Oma zou de hele week niet oppassen, maar wist niet hoe snel ze de auto moest voorrijden om haar kleinkind op te halen. Maar zou een kind het merken dat het de hele dag binnen zit? Beterschap iig, Marin. :)

Het is inderdaad een motivatie om te stoppen. Zo is mijn vader veertig jaar geleden ook gestopt met roken, om dezelfde reden. En als hij het kan, waarom zou ik het niet kunnen? Maar ik ben overal al mee gestopt en stoppen met roken is met recht het moeilijkste wat ik moet doen. Maar ik moet het doen, ook voor mijn man. Samen gezond is toch wel de hoofdmoot van 2019. In hoeverre hij gezond kan zijn natuurlijk. :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Nov 2018 08:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Jazeker merkt ie dat wel. De hele dag door 'buiti mama buiti' en wijzen. Hij vindt het heerlijk om buiten te zijn. Normaal gesproken gaan we dat dus zeker elke dag.

En ja het lijkt me een goede drijfveer voor je. Hopelijk lukt het je.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Nov 2018 13:05

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Succes met stoppen Fedora! Je zult er denk ik veel plezier aan hebben als je gestopt bent. Het heeft eigenlijk alleen maar voordelen ;)

Jeetje, lijkt me best lastig met een dreumes Marin! Beterschap en rustig aan.

Wij zijn nog steeds bezig met het huis.. Eerste bod werd niet op gereageerd, vervolgens wilden zij dat we één van onze voorbehouden lieten vallen. Wilden we niet, maar bleek dat als we dat niet deden we uberhaupt het huis wel konden vergeten. Nu hebben we een definitief bod neergelegd. Gaan ze hier niet op in, dan is het voor ons klaar. De verkopers komen geen milimeter ons tegemoet en dat werkt behoorlijk frustrerend. En een verkopend makelaar die superslecht te bereiken is, ook. Hij zou ons huis eventueel in de verkoop krijgen, maar dat kan 'ie wel vergeten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Nov 2018 13:22

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zo lief, m'n schoonmoeder stond ineens op de stoep rond uurtje of 11 (normaal zou ze dat ook nooit doen hoor, maar nu was 't heel welkom). Ze heeft m'n zoon mee naar buiten genomen voor een wandelingetje, heeft alle droge was naar beneden gehaald zodat we die samen aan de eettafel konden opvouwen (en weer naar boven gebracht) en zoon in bed gelegd en lunch voor me gemaakt. Heldin!

Jeetje klinkt haast alsof ze het huis niet wíllen verkopen zeg. Wat ontzettend slecht. Of zou het een tactiek zijn om er meer uit te halen? Ik blijf voor je duimen!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Nov 2018 13:37

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat lief van jouw schoonmoeder! Fijn dat je op haar terug kunt vallen.

Ik denk wel dat ze het willen verkopen, alleen dat ze (of nouja, de vrouw in dit geval) het onderste uit de kan willen halen. Veel eisen stellen maar zelf niks bieden. Ze gaan scheiden/ zijn gescheiden, dus ze moeten er wel van af.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Nov 2018 13:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Super fijn Marin!

Ik ben echt zo verbaasd. Wij hebben begin dit jaar ons huurhuis gekocht. Nu kregen wij gisteren een brief in de bus dat ze vanaf vandaag ons huis gaan schilderen van de woningstichting. Ik heb de woningstichting dus gebeld dat ze een fout hebben gemaakt aangezien wij niet meer huren bij ze. Toen kwamen ze er achter dat er in de hele gemeente al meerdere ex-huurhuizen zijn geschilderd en echt niemand heeft er wat van gezegd! Dat is toch bizar?
We betalen geen huur en onderhoudskosten meer, dus dan is het toch niet logisch dat ze je huis komen schilderen?
10.04.17
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 07 Nov 2018 13:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ideaal zo Marin! Lijkt me vreselijk om zo thuis te zitten met dreumes, sterkte!

Dee, wat vervelend dat het zo stug gaat! Wilden ze geen voorbehoud van verkoop eigen woning? De makelaar zou ik dan nu inderdaad ook niet kiezen als verkopend makelaar voor jullie eigen huis.
Misschien is er nog een andere bieder en gaan ze daarom niet in op jullie bod?

Saga, wat bizar en asociaal van al die mensen! Gaan ze jullie huis nu niet meer schilderen?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Nov 2018 14:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Echt he! Nee ze slaan over, mijn schoonvader heeft zijn eigen schildersbedrijf en gaat ons huis volgend voorjaar doen. Kunnen we meteen alle slechte kozijnen vervangen en een andere kleur kiezen.
10.04.17
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 07 Nov 2018 14:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Saga schreef:Super fijn Marin!

Ik ben echt zo verbaasd. Wij hebben begin dit jaar ons huurhuis gekocht. Nu kregen wij gisteren een brief in de bus dat ze vanaf vandaag ons huis gaan schilderen van de woningstichting. Ik heb de woningstichting dus gebeld dat ze een fout hebben gemaakt aangezien wij niet meer huren bij ze. Toen kwamen ze er achter dat er in de hele gemeente al meerdere ex-huurhuizen zijn geschilderd en echt niemand heeft er wat van gezegd! Dat is toch bizar?
We betalen geen huur en onderhoudskosten meer, dus dan is het toch niet logisch dat ze je huis komen schilderen?

Haha, nee dat is zeker niet logisch maar ik gok zomaar dat al die mensen het wel prima vonden. Netjes dat je er over gebeld hebt.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Nov 2018 14:25

Re: Wat wil je even kwijt? #9

GP, tot nog toe waren we de enige bieder inderdaad. We hoorden wel dat er gisteren iemand een éénmalig bod had neergelegd. Daar zijn wij vandaag voor het laatst over heen gegaan en hebben ons voorbehoud laten vallen (risico, maar anders gaat het ons dorp niet lukken). Het huis loopt verder niet zo hard omdat het niet echt een aantrekkelijk huis is (maar voor ons dus lekker betaalbaar en wij vinden het niet erg te investeren in een huis).

Saga, wat netjes dat jij wel hebt gebeld!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Nov 2018 14:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn Marin! En Saga netjes dat je gebeld hebt, ik denk dat de rest het wel lekker makkelijk vond.

Ik heb het mij op de hals gehaald om een familiedag te organiseren maar nu moet ik bedenken wat we gaan doen. Iets wat slecht weer proof is, waar kleine kinderen zich prima kunnen vermaken maar wat ook nog leuk is voor volwassenen. Ik vind het nog behoorlijk lastig.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Nov 2018 15:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat raar Saga! Goed dat jij wel gebeld hebt.

Ik zit as we speak bij zo'n indoor speelparadijs. Ik vrees voor gehoorschade. Mijn man is mee en ik vind dat hij hier beter in is dan ik, dan neem ik de boswandelingen voortaan wel op me.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Nov 2018 15:11

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Netjes hoor Saga! Groot gelijk maar wel netjes.

Haha So good. Niet jouw hobby dus?

Ja dat soort dingen zijn altijd lastig Jada. Anders open je een topic voor wat tips, ook met wat meer details (regio etc).
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers