Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaasjournaal

<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 11 Nov 2013 17:09

Re: Sinterklaasjournaal

Ik wil het wel opzetten maar vraag me af of T. t leuk zal vinden. Elke keer als Diewertje voorbij komt met de aankondiging wanneer t stklaas journaal gaat beginnen zegt hij dat ik het eraf moet zetten omdat hij het niet leuk vindt :D
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 11 Nov 2013 18:15

Re: Sinterklaasjournaal

Artemis schreef:Ik !

En bij ons is het ook etenstijd dan, maar etenstijd verschuift tijdens het Sinterklaasjournaal. Ik vind dat zó leuk, en de kinderen ook dus we kijken er al weken naar uit en eten dan rustig een tijdje met bord voor de tv of eerder of later om het te kunnen zien :thumbup:

Ik ook en ik beken: Ik vind het geloof ik nog leuker dan mijn dochter (maar ze is ook nog wel wat jong natuurlijk). Ik heb er weer zin in! Ik heb ook zo'n sinterklaasjournaalpakket besteld en ik ben benieuwd wanneer ze het komen bezorgen.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 11 Nov 2013 18:52

Re: Sinterklaasjournaal

Wij kijken uiteraard. Ik neem het wel op want om 18 uur eten we net.

In de klas kijk ik het ook terug met de kinderen en zowel thuis als op school doen we er ook aan mee dmv het pakket dat je kon bestellen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Nov 2013 18:56

Re: Sinterklaasjournaal

Ik wilde het eigenlijk volgende week pas gaan kijken, maar mijn dochter weet dat het vandaag al begint, dus we kijken zo ook maar.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 11 Nov 2013 20:00

Re: Sinterklaasjournaal

Mijn zoontje kreeg vandaag op school zelfs een kaartje mee waarop stond dat vanavond het sinterklaasjournaal begint en dat ze het daar morgen in de kring ook over gaan hebben. Ze zijn hier op school nogal fanatiek, leuk! Zoon zat aan de tv gekluisterd net :sint: (haha die wilde ik even gebruiken)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 11 Nov 2013 20:59

Re: Sinterklaasjournaal

Hier keken we ook.
Mijn zoontje is natuurlijk nog erg jong, maar hij zat geboeid te kijken :)
2012 2014
<<

Anoniem187

Bericht 11 Nov 2013 21:19

Re: Sinterklaasjournaal

Ooow ik heb het gemist. Ik kijk regelmatig het Sinterklaasjournaal én de Club van Sinterklaas!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Nov 2013 21:28

Re: Sinterklaasjournaal

Wij hebben ook gekeken, denk niet dat ze hier ook maar iets van het verhaal mee hebben gekregen maar ze weten wel goed wie klaas is en Piet.. dat vonden ze wel geweldig :paard
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem20

Bericht 11 Nov 2013 21:33

Re: Sinterklaasjournaal

We hebben toch nog even gekeken, kon nog snel voor de sintmaarten optocht.
Hij vroeg bij de cadeautjes of die voor hem waren, en of sinterklaas nog steeds op de boot zit.
Van het verhaal begreep hij dus geen fluit :)
<<

Anoniem162

Bericht 11 Nov 2013 21:36

Re: Sinterklaasjournaal

Kan ik het ook ergens terug zien?

wij hadden storing (van tv/internet/telefoon) dus ik heb niks gezien helaas.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 11 Nov 2013 22:47

Re: Sinterklaasjournaal

Volgens mij gewoon via uitzending gemist.
Wij hebben gekeken en ze snapte niet alles, maar vroeg daarna wel waarom de brief weg was die die meneer in de brievenbus had gedaan. Ze gaat daar dan wel over nadenken. En toen ik vroeg wat waren ze vergeten op de boot zei ze: de staf.
Toen zei mijn man : dan moeten ze terug en krijg je geen kadootjes. Dat leverde wel een heel beteuterd gezicht op, snap ook nooit zo goed waarom er altijd zoiets in zit. Dat is voor die kleintjes toch veel moeilijk te begrijpen.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem83

Bericht 11 Nov 2013 23:20

Re: Sinterklaasjournaal

Dat is toch juist reuze spannend, halen ze het of halen ze het niet. Krijgen we cadeautjes of niet. Dochter heeft ook gekeken, ze vond alleen de stukken waarin pieten en/of Sinterklaas te zien was leuk, derest verslapte haar aandacht wel wat. Maar goed, ze is nog jong.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 11 Nov 2013 23:53

Re: Sinterklaasjournaal

Ik heb het ook met N. gekeken. Ze volgde het nog niet echt en zat er doorheen te kletsen, maar ik vond het wel leuk dus we blijven het gewoon stug kijken :yes:
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 12 Nov 2013 09:21

Re: Sinterklaasjournaal

@mini: dat is ook reuze spannend, maar voor veel kinderen te spannend denk ik. En het hele sinterklaas gedoe is al spannend genoeg. Maar voor wat oudere kinderen is het waarschijnlijk wel leuk.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem58

Bericht 12 Nov 2013 12:37

Re: Sinterklaasjournaal

Ik kijk het ieder jaar, vind het zo gezellig. Dus al zou Christian er niks aan vinden, dan zaten mama en oma toch om 18u voor de buis :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers