09 Nov 2018 09:09 door DronkenTaart
Het maakt me echt niks uit wie ik aan de lijn heb. Zoals ik al zei, ik heb het in het verleden vriendelijk geprobeerd maar als je dan voor de vierde keer, door hetzelfde bedrijf, uit je nest wordt gebeld op een zondagochtend dan ben ik er wel klaar mee. Ik werd dus zeker niet uit het systeem gehaald na 1 keer bellen en dit was niet het enige bedrijf dat zo handelde. Van sommige bedrijven spraken ze keurig Nederlands ja, maar anderen ook niet. Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik vanuit het buitenland gebeld werd met omdat ik graag zou willen beleggen. En dan gewoon steeds uit een ander land met hetzelfde verhaal. Ik moest ook steeds weer opnemen omdat ik uit het buitenland gebeld kan worden, heel vervelend. Ook dat stopte pas toen ik onbeschoft werd. Nu word ik zelden tot nooit meer gebeld dus blijkbaar heeft het wel nut gehad al had ik het dus liever vriendelijk opgelost. Ik vind het ook asociaal en onbeschoft om mensen te stalken tot ze een gesprek met je aangaan. Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt zou meer dan genoeg moeten zijn. Jammer dat medewerkers daar dan onzeker van worden, het is toch niet persoonlijk. Ik zie die schuld overigens ook niet bij mij liggen maar bij het bedrijf. Ieder mens heeft zo zijn grenzen en daar spelen die bedrijven mee.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.