Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Holiday from hell!

<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 05 Nov 2018 20:40

Re: Holiday from hell!

caribbeanlover schreef:Trouwens toen we net terug waren had mijn man een app van zijn zus waarin ze vroeg hoe het ging en of we al een vakantie hadden geboekt! :wtf:
Ik dacht echt dat vraag je toch niet!
Ik had wel even wat belangrijkers om aan te denken. Nu we wat verder zijn denk ik wel aan de opties, maar we gaan pas in sept. Boeken doen we nog lang niet!


En wat is er zo erg aan dat ze dat vraagt?
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2018 20:41

Re: Holiday from hell!

mevrouw Stemband schreef:
caribbeanlover schreef:Trouwens toen we net terug waren had mijn man een app van zijn zus waarin ze vroeg hoe het ging en of we al een vakantie hadden geboekt! :wtf:
Ik dacht echt dat vraag je toch niet!
Ik had wel even wat belangrijkers om aan te denken. Nu we wat verder zijn denk ik wel aan de opties, maar we gaan pas in sept. Boeken doen we nog lang niet!


En wat is er zo erg aan dat ze dat vraagt?


Als je even nadenkt en ook terug leest zou je dat moeten snappen.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 05 Nov 2018 20:47

Re: Holiday from hell!

Nee dat snap ik niet. Ik heb het hele topic gelezen en vind het vervelend voor je, maar je overdrijft wel. Ze vraagt aan je of het gaat en of jullie al een nieuwe vakantie hebben geboekt, dat is toch aardig? Je kan ook al geboekt hebben voor over een paar maanden toch. Als ze niks vraagt begin je ook te miepen.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2018 21:15

Re: Holiday from hell!

mevrouw Stemband schreef:Nee dat snap ik niet. Ik heb het hele topic gelezen en vind het vervelend voor je, maar je overdrijft wel. Ze vraagt aan je of het gaat en of jullie al een nieuwe vakantie hebben geboekt, dat is toch aardig? Je kan ook al geboekt hebben voor over een paar maanden toch. Als ze niks vraagt begin je ook te miepen.


Ze had toch moeten begrijpen dat we wel wat anders aan ons hoofd hebben en niet na een week na thuiskomst al gaan boeken voor het jaar erop (ze weet dondersgoed dat we altijd in sept. gaan en 1x per jaar op vakantie gaan wat dan dus is). Ja ik vind dat raar.
<<

Anoniem248

Bericht 05 Nov 2018 21:17

Re: Holiday from hell!

Misschien wat het gewoon met een knipoog, gewoon een soort vriendelijk bedoeld grapje omdat ze weet hoe erg je altijd naar vakanties toe leeft en hoe druk je altijd bent met het geregel ervan. Ik zou er niet boos om worden in elk geval.

Nog even nagevraagd, de poortjes op Schiphol gaan inderdaad niet af op staal in het lichaam.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Nov 2018 21:24

Re: Holiday from hell!

Wauw die laatste opmerking naar lejow kan echt niet.

Ik vind het ook geen rare vraag eigenlijk.
Zou dat ook kunnen vragen, met het idee “misschien boeken ze dat voor volgend jaar weer om het over te doen, maar dan zonder lelijke valpartij”
Ik denk dat als iemand anders het gevraagd had je er anders over gedacht zou hebben
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 06 Nov 2018 01:37

Re: Holiday from hell!

Wow CBL, die laatste opmerking naar Lejow kan echt niet. Gelukkig is dat bericht al gemeld aan de burgemeesters, want nu ga je echt te ver.

Je schoonzus vraagt netjes hoe het gaat en of je al wat anders geboekt hebt. Normale vraag toch? Je noemt het zelf al een 'Holiday from hell', dus het is toch niet heel gek gedacht dat jullie wat anders boeken voor over een paar maanden om toch nog even vakantie te hebben? Ik zou persoonlijk na zo'n vakantie meteen weer aan vakantie toe zijn ;)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Nov 2018 08:42

Re: Holiday from hell!

Hee CBL, hoe gaat het nu met je enkel? Los van alle fysio perikelen en discussies enzo die ik hier las, hoe gaat het echt met jouw enkel? Daar ben ik benieuwd naar.

Heb met je te doen hoor! Ineens herken ik veel van je herstel. Ik ben gisteren ook gevallen. Gelukkig niet m'n enkel gebroken maar verrekt en zit niet in 't gips maar in het verband. Loop nu ook met krukken en heb vanochtend met zo'n zak om gedoucht (al zittend). Merk heel erg dat m'n voet nu al stijf wordt dus probeer 'm echt goed te bewegen maar ik kan er nog niet op staan. Daarom ben ik zo benieuwd naar hoe het met jou gaat na al tijd. Herstel je al een beetje?
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Nov 2018 10:09

Re: Holiday from hell!

Marie schreef:Wow CBL, die laatste opmerking naar Lejow kan echt niet. Gelukkig is dat bericht al gemeld aan de burgemeesters, want nu ga je echt te ver.

Je schoonzus vraagt netjes hoe het gaat en of je al wat anders geboekt hebt. Normale vraag toch? Je noemt het zelf al een 'Holiday from hell', dus het is toch niet heel gek gedacht dat jullie wat anders boeken voor over een paar maanden om toch nog even vakantie te hebben? Ik zou persoonlijk na zo'n vakantie meteen weer aan vakantie toe zijn ;)


Wat ontzettend triest zeg dat jij het gemeld hebt! Heb je niks beters te doen met je tijd? Benut die beter zou ik zeggen. Het ging jou geen eens aan dus waar bemoei jij je mee? Onthoud heel goed wat Lejow ooit tegen mij heeft gezegd en hoe vaak ze wel op mij afgeeft da's erger hoor. Heb ik dat gemeld? Nee! Anderen hebben ook wel eens dingen gezegd tegen mij en ook dat heb ik nooit gemeld. Als er over iemand anders iets wordt gezegd meld ik het niet omdat het niet aan mij gericht is. Is dat wel zo, dan laat ik het gaan. Er zijn veel ergere dingen laat het gaan en houd je met je eigen zaken bezig!
<<

Anoniem244

Bericht 06 Nov 2018 11:27

Re: Holiday from hell!

Mijn oma zei altijd: “Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!”

Marie zegt toch niet dat zij het gemeld heeft?
Het bericht kan 1x gemeld worden en als iemand anders wil melden krijg je te zien dat dit bericht al gemeld is.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 06 Nov 2018 12:09

Re: Holiday from hell!

Hoe is het trouwens met je moeder CBL? Staat ze nog onder behandeling?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Nov 2018 07:23

Re: Holiday from hell!

caribbeanlover schreef:
Marie schreef:Wow CBL, die laatste opmerking naar Lejow kan echt niet. Gelukkig is dat bericht al gemeld aan de burgemeesters, want nu ga je echt te ver.

Je schoonzus vraagt netjes hoe het gaat en of je al wat anders geboekt hebt. Normale vraag toch? Je noemt het zelf al een 'Holiday from hell', dus het is toch niet heel gek gedacht dat jullie wat anders boeken voor over een paar maanden om toch nog even vakantie te hebben? Ik zou persoonlijk na zo'n vakantie meteen weer aan vakantie toe zijn ;)


Wat ontzettend triest zeg dat jij het gemeld hebt! Heb je niks beters te doen met je tijd? Benut die beter zou ik zeggen. Het ging jou geen eens aan dus waar bemoei jij je mee? Onthoud heel goed wat Lejow ooit tegen mij heeft gezegd en hoe vaak ze wel op mij afgeeft da's erger hoor. Heb ik dat gemeld? Nee! Anderen hebben ook wel eens dingen gezegd tegen mij en ook dat heb ik nooit gemeld. Als er over iemand anders iets wordt gezegd meld ik het niet omdat het niet aan mij gericht is. Is dat wel zo, dan laat ik het gaan. Er zijn veel ergere dingen laat het gaan en houd je met je eigen zaken bezig!


Jammer CBL, het bericht was al gemeld door iemand anders. Kennelijk ben ik dus niet de enige met deze mening. En anders, wat dan nog? Wat betreft je vraag, nee, ik had niks beters te doen. Het was midden in de nacht en ik was klaarwakker. Verder, ik wil me prima met mijn eigen zaken bemoeien, maar ik mag het ook best voor iemand anders opnemen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem248

Bericht 07 Nov 2018 07:40

Re: Holiday from hell!

Nou... even vooropgesteld dat ik het best terecht vind dat het bericht gemeld is.. Ik kan me best voorstellen dat CBL uit haar slof schiet tegen Lejow. Lejow reageert al jarenlang richting CBL op de manier zoals ze nu doet en voert verder weinig inhoudelijks aan. Dus ja, CBL is ook maar een mens en ik snap dat de maat uiteindelijk een keer vol is en ze van zich af slaat. Netjes? Nee. Begrijpelijk, dat wel.
Wat ik dan weet niet snap CBL: je had Lejow toch al een hele tijd terug geblokkeerd? Heb je haar weer van blok af gehaald? Of heb je dat al die tijd geroepen en heb je nooit daad bij woord gevoegd?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Nov 2018 10:04

Re: Holiday from hell!

Ik zeg nu volgens mij toch niets geks.. Zoals anderen ook zeggen: als ze niet zou vragen hoe het gaat volgt hier weer een bericht dat ze boos is omdat haar schoonzus geen interesse toont.

En kennelijk sta ik inderdaad niet op de negeerknop ;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Nov 2018 10:07

Re: Holiday from hell!

mevrouw Stemband schreef:Nee dat snap ik niet. Ik heb het hele topic gelezen en vind het vervelend voor je, maar je overdrijft wel. Ze vraagt aan je of het gaat en of jullie al een nieuwe vakantie hebben geboekt, dat is toch aardig? Je kan ook al geboekt hebben voor over een paar maanden toch. Als ze niks vraagt begin je ook te miepen.


Dus dit... maar dan in wat meer woorden :P
<<

Anoniem282

Bericht 07 Nov 2018 13:04

Re: Holiday from hell!

Wat weer een sfeer hier.

Als ik me bedenk hoe ziek ik twee jaar geleden terugkwam van vakantie, waardoor ik ook minder mobiel was, zou ik het wel een beetje gek vinden dat iemand in mijn nabije omgeving zou vragen of ik alweer een vakantie heb geboekt. Liever wacht ik eerst even het herstel af en in dat opzicht begrijp ik best dat cbl aangeeft iets anders aan haar hoofd te hebben - helemaal als die ander weet dat ze altijd maar 1x per jaar op vakantie gaan. Het kan dan zeker aardig bedoeld zijn, maar een enigszins onnadenkend vind ik het wel.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Nov 2018 16:14

Re: Holiday from hell!

Ik eerlijk gezegd niet, nieuwe vakantie boeken geeft ook weer iets om naar uit te kijken, om nieuwe plannen te maken en dit misschien een klein beetje te kunnen 'vergeten'.
<<

Anoniem244

Bericht 07 Nov 2018 17:11

Re: Holiday from hell!

Dat idd.
Zeker ook gezien cbl en man altijd druk zijn over vakanties / vakantie zoeken etc, kan ik mij die vraag best wel voorstellen eigenlijk
<<

Anoniem282

Bericht 07 Nov 2018 18:11

Re: Holiday from hell!

Vrijwel direct na terugkomst? Er is m.i. helemaal geen sprake van een beetje 'vergeten' als je nog middenin je herstel zit en nog niet (geheel) duidelijk is hoe dit zal verlopen.

Vooral in het geval van cbl is bekend bij familie dat zij eens per jaar op vakantie gaan. Het is niet logisch om bijna een jaar van tevoren een vakantie te boeken - jullie weten heel goed dat cbl druk kan zijn met bestemmingen uitzoeken, maar werkelijk nog nooit in die 15 jaar dat ik/anderen hier kom(en) al bijna een jaar van tevoren een vakantie heeft geboekt. Ik vind het een beetje flauw hoe jullie reageren en zoals bij vele topics die door cbl zijn geopend, weet ik nagenoeg zeker dat er niet zo werd gereageerd als het een andere forummer betrof - als dit wordt ontkend zou ik dat zelfs schijnheilig vinden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Nov 2018 19:10

Re: Holiday from hell!

Ik zou het ook kunnen vragen. En dan puur uit oprechte interesse... in de trant of ze al iets anders op het oog hebben oid.

En m.i. is dat er wel, zoveel mensen, zoveel meningen toch?
<<

Anoniem282

Bericht 07 Nov 2018 19:28

Re: Holiday from hell!

Jij zou dit dus vragen in de wetenschap dat diegene 1x per jaar op vakantie gaat? Eerlijk? Erg geloofwaardig vind ik het niet klinken. En dat baseer ik onder meer op dat jij - of welke forummer dan ook - mij niet vrijwel direct erop hebt/heeft bevraagd of ik al een andere vakantie heb geboekt nu ik door gezondheidsklachten niet naar Zuid-Afrika kan en jij één van de forummers bent die al jarenlang cbl op een bepaalde manier loopt te kutten.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 08 Nov 2018 09:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Nov 2018 22:16

Re: Holiday from hell!

Al met al voegt haar vraag of we al geboekt hebben niks toe en staat het totaal los van het feit dat ze vraagt hoe het gaat. Als ze nooit had gevraagd hoe het ging, dan zou ik daar idd wat van zeggen wellicht hier niet. Het gaat nu om mijn enkel die gebroken is, dan is vragen of we alweer geboekt hebben overbodig dat doet er nl niet toe.
Zij had kunnen weten dat ons hoofd er totaal niet naar staat. Ze vroeg zo'n 3 wkn geleden nu al naar kerst. Zal wel in de familie zitten, want binnen een half uur nadat wij onze hond hadden laten inslapen belde mijn mans vader om te vragen wanneer hij langs kwam voor zijn computer! :snik:
<<

Anoniem248

Bericht 07 Nov 2018 22:56

Re: Holiday from hell!

Ach nee CBL, wat sneu dat je je hondje in hebt moeten laten slapen. Dat kon er ook nog wel bij. Sterkte.
<<

ChiQ

Bericht 07 Nov 2018 23:33

Re: Holiday from hell!

Maple schreef:Ach nee CBL, wat sneu dat je je hondje in hebt moeten laten slapen. Dat kon er ook nog wel bij. Sterkte.


Dr oude hondje he..

Anyway.. ik denk, zonder me in deze discussie te willen mengen, dat de schoonzus van CBL de ernst niet in heeft gezien en daarom een dergelijke vraag heeft gesteld. Ik zou iets gezegd kunnen hebben van, hey wat rot nu jongens, opknappen en gauw weer een reis boeken zodat je wat leuks hebt om naar uit te kijken. Maar niet zoals de schoonzus.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Nov 2018 09:27

Re: Holiday from hell!

Aah cbl, wat enorm verdrietig voor je. Heb je dit er ook nog bij. Heel veel sterkte.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers