Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Familie weekplanner gezocht

<<

Anoniem298

Bericht 01 Nov 2018 22:06

Familie weekplanner gezocht

Omdat ik altijd 100x de vraag krijg van man en kinderen wat we wanneer moeten doen en hoe laat etc. wil ik graag een familie weekplanner, zodat ik van ons alle vier kan opschrijven wat we allemaal moeten ondernemen die week. Zeker nu ik weer ga werken (onregelmatig) lijkt me dat handig, zodat iedereen kan zien wanneer ik er wel of niet ben. Wie weet er een handige weekplanner? Ik wil er het liefst een met ruimte voor alle namen, evt datum (maar hoeft niet per se) en genoeg ruimte om meerdere dingen per dag op te kunnen schrijven (je weet maar nooit). Oh ja en ik wil 'm op kunnen hangen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 01 Nov 2018 22:33

Re: Familie weekplanner gezocht

Wij hebben de donald duck familieplanner (want mijn kinderen lezen heel graag de donald duck en zo hebben ze elke week nog een extra stripverhaaltje om te lezen).
Ik vind 'm handig, genoeg plek voor de hele familie om afspraken op te schrijven.
<<

Anoniem298

Bericht 03 Nov 2018 17:12

Re: Familie weekplanner gezocht

Dank je Liadan! Hij ziet er leuk uit, maar het is niet wat ik in gedachten had. Ik heb er een gevonden die iets meer bij mijn wensen aansluit. Deze: https://www.bol.com/nl/p/familieplanner ... oductTitle
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Nov 2018 17:16

Re: Familie weekplanner gezocht

Ik lees dat je al iets besteld heb.
Ik ben wel alleen, maar ik heb voor mijzelf krijtbordfolie gekocht en dat op de woonkamerdeur geplakt. Deze heb ik met dunne tape in hokjes verdeeld voor iedere dag van de week eentje en met verschillende soorten krijt kleur schrijf ik mijn afspraken op. Studie is geel, privé is roze, eten is oranje en eventuele belangrijke afspraken voor de week erop staan in het wit op het bord. Jullie zouden dan per persoon een kleur kunnen pakken. Misschien nog een aanvulling.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Nov 2018 22:52

Re: Familie weekplanner gezocht

Wij hebben een week planner kalender. Kun je o.a. bij Action of Kruidvat kopen.
2014 2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 04 Nov 2018 22:57

Re: Familie weekplanner gezocht

Ik heb ook altijd die van het Kruidvat. Nu was ik alleen te laat en zag ik ze al niet meer. Overigens gebruik ik hem heel trouw en vergeet man nog dat dat ding er hangt en vergeet dan ook als ik er niet ben.
⁠♡♡♡

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers