Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #2

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 28 Okt 2018 10:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik vind mezelf niet echt preuts en vind dit ook echt te ver gaan. Als dit mijn man zou gebeuren zou ik het niet leuk vinden, maar wel gewoon weer achter me kunnen laten. Weet wel zeker dat als mijn man iets niet zou willen hij het ook gelijk een halt zou toeroepen. Ik denk dat de bruidegom ook niet van te voren had verwacht dat het zo extreem zou worden.

Ik wist niet dat een striptease er zo vulgair aan toe ging, jeetje. Bah ik vind het gewoon vies. Met je partner is dat helemaal prima, maar met een vreemde... Van vreemde mensen lichaamsdelen aflikken, of ondergoed in je mond krijgen vind ik echt een heel smerig idee.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 28 Okt 2018 10:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik ben ook echt niet preuts maar vind dit veel te ver gaab. Gadver die string tussen de lippen echt goor. Ik zou me er wel overheen kunnen zetten maar ik vind je echt niet preuts biechtje. Jouw vriend zou het dus voor hemzelf ok vinden bij zijn vrijgezellenfeest?
<<

Anoniem243

Bericht 28 Okt 2018 10:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Als er iemand niet preuts is ben ik het wel denk ik, maar dit vind ik ook te ver gaan. Had ook geen idee dat een striptease überhaupt zo ver zou (kunnen) gaan. Ik snap ook echt niet dat de vriend in kwestie 'zich niet wilde laten kennen' en er dus maar in meeging. Slappe hap. Als aanstaande bruid zou ik het verder zelf niet eens erg vinden en me er makkelijk overheen kunnen zetten, maar je bent absoluut niet preuts als je dat niet kunt of het niet vind kunnen.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Okt 2018 10:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Gatsie, ik vind dit echt vies. Ik zou hier best wel naar van zijn als ik die beelden van mijn man moest terugzien.
<<

ChiQ

Bericht 28 Okt 2018 11:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Je hebt verschillende strippers. Sommige gaan all out maar vaak ook gewoon slipje aan. Dit is gewoon zo’n arragement waarbij je tegen betaling zo ver gaat. Wij hebben ook eens een stripper geregeld voor een vriendin die 30 werd er daarbij konden we aangeven helemaal naakt maar hij hield gewoon zijn boxer aan. Is maar goed ook want het ding was al enorm in zijn boxer :smile:
<<

Anoniem249

Bericht 28 Okt 2018 11:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik zou dit niet zo'n probleem vinden, het gaat echt puur en alleen om de show. Als bruid zijnde zou ik er minder van gecharmeerd zijn als we vooraf hadden afgesproken dit niet te doen. Maar verder zie ik er niet zoveel kwaad in.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Okt 2018 11:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik zou het niet leuk vinden als dat gebeurd was, maar er wel overheen kunnen komen. Wat ik erger zou vinden is m'n vriend 'zich niet wilde laten kennen', als we afgesproken hadden dit niet te doen. Ook vind ik het heel erg niet grappig dat die vrienden het tóch geregeld hebben als ze weten dat iemand dat niet wil.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Okt 2018 12:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Bedankt voor de reacties!
De bruid vond het écht niet tof, maar vooral respectloos dat het toch zo gegaan is.
Ze maakt er verder geen probleem van :)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Okt 2018 13:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Eigenlijk hebben zijn vrienden hem gewoon voor het blok gezet. Hij had weg kunnen lopen maar ja, dat doe je waarschijnlijk niet zo snel in zo'n situatie. Ik zou niet boos zijn, mijn man zou zich waarschijnlijk super ongemakkelijk gevoeld hebben.
<<

Anoniem243

Bericht 28 Okt 2018 15:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Joey schreef:Ik zou het niet leuk vinden als dat gebeurd was, maar er wel overheen kunnen komen. Wat ik erger zou vinden is m'n vriend 'zich niet wilde laten kennen', als we afgesproken hadden dit niet te doen. Ook vind ik het heel erg niet grappig dat die vrienden het tóch geregeld hebben als ze weten dat iemand dat niet wil.


Ja dit inderdaad.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 04 Nov 2018 07:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Weg.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 05 Nov 2018 15:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem248

Bericht 04 Nov 2018 08:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Als ik je vriend was zou ik er, als ik hem was, eigenlijk ook wel klaar mee zijn als zij nul interesse toont in zijn leven, vriendin en huis etc. Even los van jouw gevoel -die ik goed kan begrijpen- hoe ziet jouw vriend dit? Wat vind hij ervan dat die verdere interesse er niet is en het haar alleen om hem te doen is? Ik vind zelf dat hij daar ook wel wat stelliger in mag zijn, naar haar toe.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Nov 2018 08:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

En vraag mij ook af wat hij ervan vond dat ze zo in huilen uitbarste.

Verder, vertrouw altijd je onderbuik gevoel. Die hebben wij vrouwen niet voor niets.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 04 Nov 2018 08:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

[weg]
Ik zou nooit zeggen dat hij moet kiezen, dat vind ik ongezond.
Maar ik juich de vriendschap inmiddels ook niet meer toe.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 05 Nov 2018 15:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem249

Bericht 04 Nov 2018 11:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Een hele goede vriendin van mij, waar ik wekelijks over de vloer kwam, heeft sinds 2 jaar ook een nieuwe vriend. Ik kom nu nooit meer bij haar over de vloer. Ik zeg afspraken ook af als ik weet dat hij er dan ook bij is. Ik mag hem gewoon echt niet. Ik vind hem een vervelende persoonlijkheid. Waarom zou ik dan vrijwillig met hem afspreken? Anders zit ik me stilletjes de hele avond aan hem te ergeren. Ik spreek nog wel met mijn vriendin 1 op 1 af, maar ontloop hem liever. Ik heb dit nooit aan haar vertelt omdat ik haar niet onnodig wil kwetsen. Zij is gek op hem, ik niet. Maar ik hoef dat ook niet te zijn, als ik maar gek op haar ben.
<<

Anoniem248

Bericht 04 Nov 2018 11:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Nou Claire, wat een fijne reactie.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Nov 2018 11:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Huh Claire, dat is toch een totaal andere situatie? Zover ik begrijp van biechtje heeft zij er een slecht gevoel bij omdat dat meisje wellicht andere motieven heeft dan gewoon vriendschap. Jij bent er toch niet op uit om die relatie van je vriendin kapot te maken?

Biechtje, ik ben het wel met Tabbie eens dat je gevoel meestal wel juist is. Ik heb ook veel mannelijke vrienden en mijn ex had veel vriendinnen maar ik wist exact welke ik wel en niet kon vertrouwen. Vriendinnen die echt alleen voor vrienschap gingen vonden het namelijk ook heel leuk om mij te ontmoeten, de andere categorie negeerde mij altijd compleet. Ik denk dat je vriend stiekem ook wel doorheeft dat zij misschien een oogje op hem heeft maar dat hij het negeert omdat hij de vriendschap wel leuk vindt. Overigens vind ik 't altijd spreken voor iemand als er open over gesproken kan worden. Ik probeer dit soort situaties altijd te voorkomen door direct aan te geven dat ik z'n vriendin wil ontmoeten o.i.d. Het lijkt me namelijk vreselijk als ik iemand onnodig onzeker maak.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Nov 2018 12:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Claire geeft toch gewoon aan wat het óók kan zijn? Niks geks aan.
<<

Anoniem248

Bericht 04 Nov 2018 12:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Oh, dat kan hoor, ik vind alleen de manier waarop ze het geformuleerd heeft, best wel smack in the face-achtig over komen. Komt denk ik door dat stukje over een vervelende persoonlijkheid, alsof Biechtje wellicht ook een vervelende persoonlijkheid is/heeft.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 04 Nov 2018 12:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Uiteraard kan het zijn dat ze mij niet leuk vind, dat zou dan wel gebaseerd zijn op vooroordelen want we kennen elkaar niet. Ik haar ook niet, en dat wilde ik wel graag. Het gaat nu allemaal zo achter mijn rug om, ik zou het fijner vinden als het wat transparanter was en dat is wat ik nu zo onprettig vind aan deze situatie.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 04 Nov 2018 13:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Jij doet in ieder geval je best zo te lezen. Ik denk niet dat je meer kunt doen dan dit. Ik denk dat zij jou gewoon echt niet wil leren kennen.

Wat Claire bedoelt kan ik wel begrijpen, mijn beste vriendin heeft ook een vriend die ik eigenlijk echt helemaal niet mag. Mijn man mag hem ook niet. Dus wij spreken nooit met zijn 4en af. Ze komt in haar eentje naar ons toe meestal (en ze komt ook het liefst zonder hem want dan kan ze zichzelf zijn. Dit zijn haar eigen woorden...). En ik heb met haar ook nog regelmatig meiden avond met 2 andere vriendinnen. Zij weet dat we haar vriend niet top vinden (we doen wel aardig tegen elkaar!). Maar dat komt ook omdat zij echt bizarre dingen vertelt over hoe hij haar behandelt. Meerdere mensen zijn absoluut niet van hem gecharmeerd, maar dat terzijde.

Ik denk niet dat Claire bedoelde dat jij zo'n persoon bent als het voorbeeld. Ik denk dat die bff van je vriend gewoon geen behoefte aan jou heeft en nu zo raar doet. En dat is niet eerlijk voor jou maar ik vermoed niet dat dit zal veranderen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Nov 2018 10:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik zit ergens mee. Ik ben inmiddels een aantal jaren bevriend met iemand. We zien elkaar niet heel regelmatig maar wanneer we elkaar zien is het altijd gezellig. Deze vriendin gaat nogal op in haar eigen leven, helemaal niks mis mee. Moet iedereen voor zichzelf weten. Wat ik lastig vind is dat ze vaak afspraken afzegt of er zit veel tijd tussen app contact. Ik heb al een keer uitgesproken dat ik het niet leuk vind dat ze regelmatig afzegt. Hierop gaf zij aan dat ze absoluut niet wilde dat de vriendschap hierop kapot zou gaan.

De laatste keer dat we af zouden spreken heeft ze weer afgezegd. Ik heb twee weken geleden voorgesteld om weer eens bij te kletsen en daar krijg ik dan na twee weken een antwoord op. Ik merk dat ik deze vriendschap helemaal niet meer leuk vind zo. Ik krijg het gevoel dat de vriendschap voor haar niet zoveel betekent en heb er eigenlijk weinig zin in om er op deze manier energie in te steken.

Wat zouden jullie doen? Ik heb er dus al een keer iets over gezegd, het is wel heel gezellig wanneer we elkaar zien. Moet ik mijn verwachtingen bijstellen? Ik heb er ook geen zin in om op te komen draven wanneer het haar eens uitkomt. Ik heb er nu eigenlijk niet eens zin meer in om op haar laatste appje te reageren waarin ze vraagt wanneer we weer af gaan spreken.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Nov 2018 10:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Als je er al iets van hebt gezegd en haar woorden anders zijn dan haar acties zou ik mijn conclusies trekken: het erbij laten, of haar gaan zien als kennis die je af en toe ziet/spreekt.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 08 Nov 2018 10:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Nov 2018 10:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Als je geen zin hebt in zo'n vriendschap kun je het dood laten bloeden of er nog eens wat van zeggen. Maar je kunt ook je verwachtingen bijstellen als je het leuk vindt haar af en toe nog wel te zien.
Ik weet niet wat ik zou doen, ik kan me alle drie scenario's voorstellen. Dus dan zou het maar net zijn wat ik nog met die vriendschap zou willen.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 08 Nov 2018 10:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik zou uitspreken dat het op deze manier voor jou helaas niet werkt. Voor haar werkt het misschien niet op jouw manier. Dan moet je misschien concluderen dat jullie qua vriendschap niet hetzelfde verwachten en dat het daarom niet werkt en het dan beter kunnen laten. In vriendschappen ben je denk ik een beetje afhankelijk van degene met het minste tijd. Ik heb vriendinnen die ik maar twee keer per jaar zie, maar dan vind ik het top en ik verwijt hen niet dat ze weinig tijd maken en andersom ook niet. Ik snap heel goed dat zoiets niets voor iedereen fijn is.

Als ik in haar schoenen stond, zou ik dat denk ik wel begrijpen. Het heeft voor haar blijkbaar niet de prioriteit die jij verwacht, dus dan houdt het een beetje op.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers