Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 02 Nov 2018 19:02

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik eet ‘s ochtends cruesli volvezel met noten en melk. Brood krijg ik echt niet weg ‘s ochtends en dit is qua suikers de beste ontbijtgranen die ik kon vinden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 02 Nov 2018 20:18

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik neem 2 mini krentenbollen(Tsja iets met ik heb er zin in en moet ze hebben haha) maar vanmorgen gaf dat een 7.5. Dus te hoog. Morgen eens zien of het hetzelfde resultaat geeft want die van vanmorgen vond ik niet zo betrouwbaar. Het apparaatje deed wat raar dus deed hem 2x snel achter elkaar. Eerste was 8.3 tweede meteen erna dus 7.5. 0.8 verschil vind ik wel heel veel in 1 minuut. Dus morgen nog eens kijken. Is hij dan echt te hoog dan eet ik geen krentenbollen meer haha. En moet ik een alternatief zoeken. Rest van de dag rond de 5 dus prima. Zelfs vanavond met van die voor geprepareerde hotdog broodjes(a 30gr kh per stuk!!) wilde eens zien wat dat deed. Nou niet veel dus. Gek is dat toch dat ik dan haast aan die 75 gram kom en dan niet reageer.

Van het weekend gaat man behangen. Dan kunnen we snel kleur uitzoeken en verven.

Oh hebben jullie kindjes in de buik ook zo vaak de hik?? De mijne wel 3/4 keer per dag. Nu ook weer en hij word er zo onrustig van haha.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 02 Nov 2018 20:56

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Aah leuk pakje Elro! Boxpakjes zijn zo schattig. En groot gelijk, je kan beter slofjes erbij hebben dan verzendkosten betalen.

Mijn buik is best bescheiden maar echt al wel groter dan bij F. Misschien daarom ook.meer last van m'n liezen/banden/bekken? Ik weet allemaal niet wat ik voel.

Fijn dat de tas klaar staat! Ben nu voor jullie ook al een beetje nieuwsgierig haha!

Leuk behangen Justmedaan, wat voor behang heb je gekozen?

Hier lekker weekend. Vanmiddag al een uur geslapen op de bank. Morgen een dagje naar m'n zusje en zwager en zondag een borrel bij de buren. Verder zoveel mogelijk rustig aan. Ik vind het toch wel pittig worden. Hopen dat ik het nog 2 weekjes vol kan houden.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 02 Nov 2018 21:49

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

September, ik was vooral benieuwd ivm je hoeveelheid insuline in de ochtend. Maar klinkt als een normaal ontbijt

Justmedaan, op krentenbollen reageren meerdere mensen flink. Zegt de diabetesvpk ook

Uffe, ik heb boxpakjes eigenlijk nooit echt leuk gevonden :palm: en nu wel. Maar durf er niet meerdere aan te schaffen, eerst kijken of ik ze leuk blijf vinden ;) merk t nu ook aan de kleding die in de kast ligt, ineens zijn ze minderf leuk:( dus ik wacht maar totdat ze er is!
Ik hoop met je mee! Daarna iig lekker verlof! Nog maar 2 weekjesssss

Ik had vandaag zoon naar schoonouders gebracht (gaat ie niet vaak heen), en die stelden voor dat ze dochter ook van school haalden zodat ik nog meer tijd voor mezelf had:) heb gewoon de hele middag niks gedaan, behalve in bed gelegen! Wat gelezen, en wat geslapen. Dat is lang geleden zo'n middag!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 02 Nov 2018 21:55

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Uffe: lekker even gerust vanmiddag dus. En als je het niet vol houd is het zo he. Das ook geen ramp. Denk je wel aan jezelf? (Zegt degene die door de leiding naar de arbo word gestuurd haha) die last van je liezen enz komt natuurlijk ook gewoon ergens vandaan. Het word ook zwaarder. En je hebt er nog een rondlopen he. We gaan nu gewoon behangen met vliesbehang. En dat schilderen in de kleur die we willen. En daar zijn we nog niet over uit. Maar het oude behang wat er zat moest er echt af. Was overschilderd waarvoor dat behang niet was bedoeld. En geel. En als ik aan een kleur een hekel heb ik huis haha.

Elro: ja gisteren bij de verpleegkundige was ie ook nog zo hoog dus ik denk dat het misschien dan toch daardoor komt. Snap alleen die flinke afwijking binnen 1 minuut niet dus nog even keertje proberen. Van de diëtiste mocht het wel maar ja niet als ik er zo op reageer natuurlijk.
En ook al een rustig middagje gehad. Wat fijn dat ze je even hebben ontlast zeg!!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 02 Nov 2018 23:01

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Nee dat is ook zo Justmedaan, maar ik wil het gewoon graag volhouden. Oh ja vliesbehang hebben wij ook boven, heel handig.

Haha Elro ben benieuwd of je die kleertjes nog aan gaat doen dan! Klinkt als een heerlijke middag! Lief van je schoonouders.
⁠♡♡♡
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 03 Nov 2018 20:46

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja dat ken ik wel Uffe. Had dat ook graag gewild. Nu is mijn situatie wat anders. De werkdruk is enorm hoog bij ons(zorg) en als ik er was dan was ik er wel maar niet helemaal zeg maar. Alles ging wat langzamer enz. Collega’s ervaarden daardoor nog meer druk en daarom ben ik ook gestopt. Ook voor mezelf natuurlijk. Ja vliesbehang was nu de makkelijkste optie.

Nou schiet mij maar lek met die bloedsuikers. Gisteravond weer 4.3. Nu net na opbakaardappelen(niet gekeken hoeveel gewoon bord leeg gegeten) vlees en sla 4.8. Snap er niks van.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Nov 2018 21:02

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja dat snap ik dan wel Justmedaan, je hebt dan het gevoel in de weg te lopen.

Nou dan zijn je suikers.nu weer prima toch? Ik snap er sowieso niets van haha!

Vandaag dagje bij m'n zusje en zwager geweest. Man daar gewerkt en wij wat geklets en naar het centrum geweest. Op de terugweg viel F. in slaap dus nu niet naar bed te schoppen. Gaan met elkaar een film kijken! M'n liezen gelukkig weer een stuk beter vandaag.
⁠♡♡♡
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 03 Nov 2018 21:50

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja inderdaad. Dat ik ze meer tot last ben dan dat ik ze help. Dan maar beter volledig ziek dan kan er iemand anders ingezet worden. En kan ik door papierwerk te doen me toch nog nuttig maken. Voelt beter.

Ja ik hoor er iets van te snappen maar dat doe ik nu ook niet meer haha.

Fijn dat je liezen weer beter voelen. Die van mij doen gewoon elke dag zeer nu. Tot moeilijker opstaan en lopen toe. Maar ja voor een goed doel zullen we maar denken he! En zwaar gevoel op bekken. Als ik opsta moet ik plassen haha. Maar ja als het goed is ligt ie sowieso al vanaf 17 weken met zijn hoofdje naar beneden. Gezellig samen een filmpje kijken klinkt ook leuk Uffe.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Nov 2018 22:55

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Zo dan ligt hij al lang goed! Hier hand in vannacht weer een hoofdje beet aan de zijkant dus toen lag ze nog niet goed. Nu lijkt het alsof ze goed ligt. We zullen zien maandag.

Film kijken was leuk, man en ik vielen bijna in slaap haha hebben elkaar om beurt wakker gemaakt. F. bleef wakker. Ga zo lekker naar bed, morgen weer een dag!
⁠♡♡♡
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 03 Nov 2018 23:16

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Even reagerend op JmD. Die bloedsuiker meters zijn ook niet zo nauwkeurig. Er kan een behoorlijke afwijking in zitten. Alleen met bloedprikken in een lab krijg je een betrouwbaardere meting. Dus het kan heel goed dat als je twee keer achter elkaar meet dat je dan anders uit komt. Bovendien is het ook nog zo dat je zelf ook insuline aanmaakt. Welliswaar niet genoeg om tijdens de zwangerschap de suikers te corrigeren maar zeker wel wat. En hoeveel je aanmaakt verschilt ook weer per moment.
Zelf kan ik niet zo goed tegen brood maar als ik een pasta salade eet kom ik weer laag uit. Dus per product zit er ook weer verschil in. En als ik die pastasalade tussen de middag eet heb ik er 8 eenheden voor nodig en ‘s avonds maar 3.
Afbeelding
Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 04 Nov 2018 00:08

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Maar 0.8 binnen een minuut vind ik wel erg veel. Ik lijk dus in de ochtend wat hoger te zitten alhoewel ik vandaag te laat wakker was voor fatsoenlijk ontbijt en na middageten weg moest. Dus die metingen heb ik niet. En in de avond laag. En ik voel me daar ook niet lekker bij. Had daar zonder opletten uiteraard geen last van omdat je dan wat pakt als je honger hebt. En lage suikers maakt toch dat ik het lastiger vind en denk het valt wel mee en ik eet gewoon wat ik wil. En ja ik weet dat het voor de kleine is maar 4.8 voor yoghurt met fruit en 4.4 anderhalf uur erna...
D. 💙14-01-2019💙
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 04 Nov 2018 09:56

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Justmedaan, prima toch idd dat je alleen nog therapeutisch werkt. Ik werk ook in de bezetting
, werkte halve diensten. Zware groep, maar ook weinig bezetting. Hierdoor kon/durfde ik me niet verder ziek te melden. Gelukkig had ik fijne collega's, die me wel ontlasten. Had niet vaak y idee dat ik in de weg liep, want als dat zo was dan zou ik dat ook niet fijn vinden. Ik vond t nooit erg als er iemand therapeutisch langs me stond, waren toch extra handjes;)
En qua suikers, het zijn de eerste weken even om te ervaren. Het ene moment is het andere moment niet. En als je het dalik onder controle lijkt te hebben ben je verder in je zwangerschap en zorgen de hormonen ervoor dat t weer ontregeld is..!

Uffe, stiekem ook wel heerlijk om zo Savonds met je dochter te zijn. Als dat maar eenmalig is dan ;)
Ik hoorde iemand van t kdv, daar lag t kind ook in stuit. Met controle 38 weken lag ie (jneens) goed, dus toen hebben ze haar meteen ingeleid haha.

Hier gaan we dadelijk nog zwemmen. Met de 36,5 week buik in mn bikini haha. Dochter heeft wat problemen .et zwemlessen, en nu kan ik enigzins nog wat oefenen met haar. Enigzins haha.

Net foldertjes gelezen, heerlijk zondags haha. Toen besefte ik me; wat ben ik blij dat de baby er voor de feestdagen uit is. Wat een heerlijke dingen staan er in sommige foldertjes!!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 04 Nov 2018 12:24

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Heel leuk pakje, Elro!
Ik heb de tas voor de baby ook nu al klaar. Had alles toch al apart gelegd. Ik heb alleen maar een pakje in maat 50 en een in maat 56 erin zitten. Misschien dat dat een beetje weinig is, haha. Maar had had ik de vorige keer er ook in zitten geloof ik.

Fijn dat je suikers in de meeste gevallen gewoon goed blijven, JMD. Mijn gyn en diëtiste zeiden dat een keertje een hoge waarde echt niet zo erg is, als de rest maar goed. En nu weet je dat je krentenbollen beter kan vermijden. Hoewel het ook een keertje een uitschieter kan zijn.

September, ik at in de ochtend altijd granola van Eat Natural. Bevat ook weinig koolhydraten en is echt lekker. Alleen kwam het op een gegeven moment toch mijn neus uit en aangezien ik 's morgens best wat kan hebben eet ik nu weer even brood. Maar misschien dat dat een tip voor jou is, als die andere smaak je neus uitkomt.

Haha Uffe, ik moest er wel lachen om dat jullie elkaar wakker moesten maken, terwijl jullie peuter wel wakker blijft.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 04 Nov 2018 12:33

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Haha ja erg hè! Wij hadden niet geslapen in de auto terug misschien dat dat scheelt haha. Goed dat jij ook als de tas voor de baby klaar hebt! Misschien nog wat erbij stoppen dan? Mocht je de vorige.keer snel naar huis?

Elro ik heb nu echt het gevoel dat de baby goed ligt. Heb haar ook gezegd zo te blijven liggen, nu nog luisteren.

Lekker zwemmen, wij gaan bij hof van Saksen zwemmen. Bedenk nu dat ik even m'n bikini moet passen. Hopen maar dat hij past haha!

Vandaag weer een babywasje doen lekker weer dus alles buiten drogen. Ik met m'n zwangere hoofd gewoon robijn gebruikt terwijl ik nog neutral had staan. Ook lekker suf. Ach nu ruikt het in ieder geval lekker haha!
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 04 Nov 2018 12:46

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh ik hoop zo voor je dat de baby goed ligt, Uffe.

Ik denk dat ik er misschien nog een pakje bij doe, en anders komt mijn moeder maar wat brengen ofzo. Vorige keer moesten we 24 uur na geboorte blijven, omdat de suikers van baby zo lang in de gaten gehouden moest worden (na insulinegebruik). Dus niet echt lang gelukkig.

Woensdag heb ik een afspraak bij de gyn en ik denk dat we het dan wel over de bevalling gaan hebben. De afspraak erna ben ik namelijk al 37,5 week zwanger. Benieuwd of er dingen/regels veranderd zijn. Het wordt dan wel allemaal heel echt.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 04 Nov 2018 14:55

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Dochter moest vrij snel 2e pakje aan (1e was vies geworden), zoon had juist best lang zn 1e pakje aan.
En bij beide langer dan 24 uur in zkh. Dochter ivm opname, zoon omdat 24 uur na de geboorte t Savonds 8 uur was, en ik ook pas de ochtend erop naar huis hoefde. Ach ja, die kleertjes nemen weinig ruimte in beslag;)
Toch spannend om t er over te hrbben, komt t toch weer wat dichterbij..

Uffe, ik hoop ook voor je dat ze goed ligt, en blijft liggen!
Ik heb geen speciale wasmiddel gebruikt voor de babywas..
Ik heb ergens nog een badpak liggen, ik denk denk je eronder en klaar. Maar t bovengedeelte werd toch wel erg ver naar beneden getrokken haha. Dus toch mn bikini aangedaan. Voelde me wat bloot Maja..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 04 Nov 2018 15:47

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Spannend Meg. Wij hebben morgen ook afspraak om de bevalling door te spreken, misschien moet ik daar vandaag nog even over nadenken haha.

Oké ik wist niet dat 24 uur dan standaard is, hopen dat bij beide niet veel langer nodig is.

Was 3 hangt inmiddels buiten en er zit er nog 1 in de wasmachine. Gaat goedkomen. Verder ben ik futloos vandaag. Zulk lekker weer maar kan me er niet toe zetten om een stukje te gaan wandelen o.i.d.
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 04 Nov 2018 22:45

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Was het zwemmen fijn, Elro?

Ik hoop zo dat we echt maar 24 uur in het zkh hoeven te blijven. Vonden het vorige keer ook echt saai en lang duren, haha.
En nu vind ik het idee dat dochter niet bij ons is heel vervelend. Daar zie ik echt het meest tegenop bij de bevalling.

Lekker dat je zoveel hebt kunnen wassen, Uffe. Is alles ok echt droog geworden buiten?

Ik heb mezelf en man en kind nog even overgehaald om een stukje door het park (oftewel sprookjesbos volgens mijn dochter) te lopen. Kon ze op zoek naar Roodkapje, de wolf en ezel ;) Was wel fijn om even te lopen. Hoewel mijn blaas nogal snel begint te zeuren en ik daardoor harde buiken kreeg.
Overigens sowieso best veel harde buiken de laatste dagen. Ook als ik gewoon in bed lig bijvoorbeeld.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 04 Nov 2018 23:50

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh daar had ik nog helemaal.niet over nagedacht. Stel je voor dat we naar het ziekenhuis moeten en ik moet blijven met de baby. Het idee schieten de tranen in mijn ogen dat ik F. dan niet om ons heen heb en niet als gezin kan zijn. Bah! Lekker joh die hormonen.

Ja de meeste was is wel droog geworden. De laatste heb ik binnen op een rekje hangen.

Lekker dat jullie nog even zijn wezen lopen. Hier is het niet gelukt haha. Ja naar vrienden die 3 huizen verder wonen. Daar hebben we even een "borrel" gedaan.

Baby ligt trouwens nu weer met haar.koppie omhoog. Kan het als ik op bed lig heel duidelijk voelen. Reken er nu maar op dat het morgen ook niet goed is en we een bezoek aan de gynaecoloog gaan plannen.

Nu eerst maar lekker slapen!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Nov 2018 09:42

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Futloos is ook wel eens een x lekker. Lekker niksen ;)
Ik heb na t zwemmen (wat op zich wel ging. What gedacht de baby beter te voelen, maar had toch wel wat harde buiken haha) ook lekker op de bank gezeten, en daarna kregen we bezoek.

Qua 24 uur in t zkh. De 'rust' is ook wel fijn. Dochter is Savonds meteen gekomen met opa/oma, en de volgende dag na school. Vrijdags thuisgekomen, zij om 14 uur uit school, en savonds een flinke driftbui...

Uffe, succes bij de vk! Ik hoop dat ze goed ligt!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 05 Nov 2018 11:05

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik kan me van F. herinneren dat ik me zo zwaar voelde als ik het zwembad weer uit moest. Man man dan leek die buik wel 100 kilo. Ik heb mn bikini klaar liggen om te passen, mocht het niet meer passen moet ik even kijken wat ik doe, ook zo zonde om voor die 2 keer iets anders te kopen.

Het scheelt misschien ook dat je al weet dat je moet blijven Elro, kan je dochter ook uitleggen. Bij ons zou het onverwachts zijn. Maargoed we gaan er nog maar niet vanuit dat het nodig is.

F. is lekker naar de psz. Even een klein beetje schoonmaken vanochtend en vanmiddag lekker rommelen met F. Moet eigenlijk nog wat voor mijn werk doen ook maar denk dat ik dat vanavond maar even doe. Vanmiddag om half 5 hebben we de afspraak bij de vk. ik heb net nog even gevoeld maar voel niets meer haha. Het is nu dus gewoon afwachten.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Nov 2018 14:32

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik vond dat gelukkig wel meevallen in het zwembad haha.

Ja ik weet niet meer in hoeverre ik bij zoon tegen dochter heb gezegd dat we in het ziekenhuis moesten blijven. Denk het wel, maar mss niet duidelijk genoeg ofzo? Nou kan ze sowieso wel sneller driftbuien krijgen. Maar heb het nu wel meer benoemd, vooral tijdens het boekje lezen bijv. En ook dat ik dan meer in bed lig thuis enz (bij zoon had ik geen rust om na 14 uur boven te zijn, omdat ik wist dat dochter beneden was).
Zo heb ik laatst ook gezegd dat als de baby er is vriend haar ook meer op bed zal leggen en nu dus ook al iets meer gaat doen. Het is er zo ingebleven dat ik dat doe (vriend is niet haar vader). Vandeweek zei ze, ja als de baby er is legt R(vriend) mij meer op bed, maar jij doet dat ook nog wel een keertje! Haha ja tuurlijk schat ;)
Dus ze weet het op zich wel, maar ik denk dat ze het toch lastig kunnen verbeelden hoe het dan echt precies is. Wij vinden dat al moeilijk ;)

Hier vanmorgen met vriend beneden schoongemaakt. Na 45 min al even gaan zitten, en na 30 min was het eigenlijk echt klaar.. echt, een uurtje poetsen lukt al niet.. vriend is dan relaxed, die zegt hallo check je buik! Je hebt niet voor niks verlof. Dus dan voel ik me wel minder schuldig;)
Overigens is hij nu naar de winkel om het menu voor vanavond aan te passen. Planning was risotto (eigenlijk best veel zin in), maar dan zit ik weer dat de rijst er bij zit en ik niet weet hoeveel ik moest spuiten enz. En dat terwijl ik de laatste periode echt heel erg wil opletten ivm straks het afkicken van de baby;) dus hij is nu naar de winkel om wat te halen zodat we de spinazie en zalm bij pasta kunnen eten, want dan kan ik het wel apart houden :)

En morgen gaan de kids naar de opvang, dus weer een dagje rust!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 05 Nov 2018 16:06

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh ja die buik die 100 kg lijkt te wegen na het zwemmen, dat had ik vorige keer ook. Heel raar gevoel.

Werkt het zo, dat je baby mijner moet afkicken als jij minder kh binnenkrijgt? De insuline is er toch voor dat je baby's suikers niet ontregelen? Of iig minder?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Nov 2018 16:21

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja dat klopt, maar als ik het niet gewogen krijg, weet ik ook niet hoeveel ik moet spuiten, en heb ik dus risico dat mn suikerwaarde vanavond te hoog is. En dat wil ik deze periode al helemaal zo min mogelijk
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus