Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatievragenlijst!

<<

Anoniem250

Bericht 22 Okt 2018 13:54

Re: Relatievragenlijst!

Wat leuk om te lezen. Sommige relaties klinken echt heel fijn en geborgen.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 23 Okt 2018 15:38

Re: Relatievragenlijst!

weg :)
Laatst gewijzigd door Charles op 04 Nov 2018 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 23 Okt 2018 15:46

Re: Relatievragenlijst!

Ahh leuk Charles! Super leuk om te lezen dat je zo happy bent! En ik vind je pony leuk. Maar je krullen ook.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 23 Okt 2018 20:17

Re: Relatievragenlijst!

Zora schreef:Hee ja wat was je oude naam ook alweer! Haha ik ben hier echt goed in :laughcry:

Beetje laat, maar Chocolate Cookie was ik :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Okt 2018 21:25

Re: Relatievragenlijst!

Ik wil toch nog even kwijt dat wij weer een stuk lekkerder gaan sinds ik deze lijst invulde, we zijn weer lief voor en blij met elkaar. Fijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 24 Okt 2018 06:39

Re: Relatievragenlijst!

Wat fijn, Bliss!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Okt 2018 07:11

Re: Relatievragenlijst!

Agnes schreef:
Zora schreef:Hee ja wat was je oude naam ook alweer! Haha ik ben hier echt goed in :laughcry:

Beetje laat, maar Chocolate Cookie was ik :)


Ohja!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Okt 2018 01:47

Re: Relatievragenlijst!

Waarom ben je blij met jullie relatie? Omdat het leven met hem gewoon een stuk leuker is.
Op welke manier zou jullie relatie leuker worden? Als we beter met elkaar zouden kunnen communiceren.
Wat was jullie grootste wens voor het afgelopen jaar? Ouders worden
Hebben jullie dat doel bereikt? Zeker weten! 8 februari is onze dochter geboren.
Wat is jullie grootste droom voor de toekomst? Hopelijk nog een kindje krijgen, en verder oud en gelukkig worden/blijven met elkaar!
Is er een obstakel om die droom te bereiken? Nee, volgens mij niet.
Op welk gebied heb jij je samen met je partner ontwikkeld? Sowieso op het gebied van ouders zijn, dat heeft ons meer een team gemaakt.
Op welk gebied wil jij je samen met je partner ontwikkelen? Communicatie, we kroppen allebei te lang dingen op, waardoor het er soms tijdens een ruzie uit komt, terwijl dit al veel eerder besproken had moeten worden.
Waar ben je het meest bang voor? Dat hij bij me weggaat, omdat hij een leuker/beter/knapper iemand tegen is gekomen, of dat hij doodgaat en onze dochter zonder vader op moet groeien.
Hoe uit jij het liefst jouw liefde aan je partner? Met veel knuffels, kusjes en zo af een toe een lief cadeautje, bijv. Happy socks, omdat hij me zo happy maakt.
Hoe zou je willen dat je partner zijn of haar liefde aan jou zou uiten? Ik zou wel wat vaker complimentjes willen of een spontante actie vanuit zijn kant, het komt nu vooral uit mijn kant.
Wat denk je dat jouw partner je leukste eigenschap vindt? Dat ik zorgzaam ben.
Wat denk je dat jouw partner je vervelendste eigenschap vindt? Dat ik zo kan zeuren om kleine dingen.
Wat vind je het leukst aan hem/haar? Zijn lach!
Wat vind je het vervelendst aan hem/haar? Zijn houding soms, het moet hem aan komen waaien.. En z'n manier van communiceren.
Waar ben je het meest dankbaar voor in jullie relatie? Hij heeft me dingen laten ervaren, waarvan ik niet had gedacht dat te kunnen. En heel cliché, onze dochter!
En ik zou het heel leuk vinden om ook foto's te zien!
**
Laatst gewijzigd door Burn op 01 Nov 2018 06:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 31 Okt 2018 09:39

Re: Relatievragenlijst!

Leuk Burn! Lekker tijdstip ook om een vragenlijstje in te vullen haha.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Nov 2018 06:46

Re: Relatievragenlijst!

Harrison schreef:Leuk Burn! Lekker tijdstip ook om een vragenlijstje in te vullen haha.

Haha ik had toen nachtdienst.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers