Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Okt 2018 10:57

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Marin schreef:One way kan wel maar alleen in 't zelfde land. Canada oppikken en VS inleveren of vice versa mag dus niet. Daarom maken wij ook een rondje want we wilden persé dit type camper.

Via Travelhome kan je redelijk makkelijk zelf direct offerte opvragen zonder direct contact, dat helpt je misschien.

Wij hebben via Tioga Tours geboekt.


Thanks! Toch wel jammer dat dat oneway niet kan/mag maar ook wel erg logisch. Ik wil zelf graag rondreizen in de VS, niet per se Canada, maar mijn zwager is naar Canada geëmigreerd en die willen we toch ook wel graag opzoeken. Een optie zou dan misschien zijn een auto te huren, of met de trein, naar de VS. Mogelijkheden mogelijkheden... maar zoooo duur! Ik schrik wel ja haha :)

Dank voor de namen ook.
Laatst gewijzigd door Zora op 26 Okt 2018 19:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem249

Bericht 26 Okt 2018 11:23

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Wat raar Diantjuh! Zo lang is de vlucht nou ook weer niet toch? Wij konden onze camper wel gelijk ophalen vanuit het vliegveld.
<<

Anoniem249

Bericht 26 Okt 2018 11:25

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Zora als je iets goedkopers zoekt, wij waren met escape campervans. Dat zijn geen RV's, maar gewone busjes met keuken en slaapruimte. De koelkast gaat op zonnepanelen dus je hebt geen stroom nodig en ze rijden echt als een goede auto dus je kunt wel echt kilometers maken en de bergen in etc.
Is wel een stuk meer back to basics. https://www.escapecampervans.com/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Okt 2018 11:26

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Klopt Diantjuh, je moet verplicht een nacht in een hotel. Niet zo gek ook, als je vermoeid bent zo'n groot ding besturen is niet ideaal.

Gek dat het bij jullie wel mocht Claire. Eigenlijk is dat bij vrijwel elk verhuurbedrijf de policy.

Zora, wil je m'n quote verwijderen? Wil 't bedrag weer weg kunnen halen. Dit is wel ook een lange periode hè en je hebt ook betere deals, wegbrengcampers enzo, in't voorjaar. En dit is een vrij grote luxe camper met specifiek model. Denk dat het ook zeker wel goedkoper kan als je goed zoekt. Wij hebben wel vroegboek korting maar dat uit zich meer in allerlei extra's gratis erbij.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 26 Okt 2018 11:49

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 26 Okt 2018 12:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Okt 2018 11:50

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

* ook even weggehaald voor Claire.
Laatst gewijzigd door Marin op 27 Okt 2018 21:22, in totaal 2 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 26 Okt 2018 11:53

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Heb t weer even weggehaald ivm privacy.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 26 Okt 2018 12:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Okt 2018 11:54

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Ooh dat verklaart het!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Okt 2018 11:58

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Diantjuh schreef:@ marin

In 2007 heb ik een rondreis gemaakt door Canada.
Echter mochten wij de dag na aankomst nog niet de camper ophalen vanwege de lange vlucht. Voor ons de pech dat de dag erop het 4 juli was. Wij hebben dus een aantal dagen moeten wachten voordat we met de rindreis konden beginnen.


Waar zijn jullie trouwens verder geweest en hoe was het?
Let's discover the world together.
<<

Diantjuh

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:47

Bericht 26 Okt 2018 12:25

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Marin schreef:
Diantjuh schreef:@ marin

In 2007 heb ik een rondreis gemaakt door Canada.
Echter mochten wij de dag na aankomst nog niet de camper ophalen vanwege de lange vlucht. Voor ons de pech dat de dag erop het 4 juli was. Wij hebben dus een aantal dagen moeten wachten voordat we met de rindreis konden beginnen.


Waar zijn jullie trouwens verder geweest en hoe was het?


Wij hebben een rondreis gemaakt van 21 dagen, gestart in Calgary richting Vancouver en weer terug naar Calagary. Verschillende plaatsen en dorpjes gezien(rondreis was alsware een ovale cirkel, van Cagary naar Vancouver boven langs en terug onderlangs o.a. amerikaanse grens) Erg mooi en zou het zo weer doen. Ik was toen zelf een jaar of 19.

O.a. banff, lake louise
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Okt 2018 19:28

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Gedaan hoor. Twijfelde al over quoten hehe

Dank voor de tip ook Claire!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem252

Bericht 23 Dec 2018 10:07

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Marin ik heb een vraagje, zie dat jullie ook naar VI gaan. Je schrijft over een kindvriendelijke walvistour, welke aanbieder is dat? Bij de meeste mogen ze las ik pas vanaf 24 maanden mee (mijn dochter is dan pas 1,5).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Dec 2018 13:45

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Wij slaan VI uiteindelijk over omdat het zó groot is dat we daar niet genoeg tijd voor hebben. We gaan in plaats daarvan twee nachtjes naar San Juan Island, dat is nog Amerika en veel kleiner. Heb net bij dit resort (lodge plus camping) geboekt daar, zoo mooi http://www.lakedale.com

Op heel VI kon ik inderdaad geen echte kindvriendelijke walvistour vinden. Heel veel zijn met ribs en dat is echt niet te doen met een kind. Ik wil perse een grotere boot met voorzieningen en waar je kindje niet 4 uur lang stil en vast hoeft te zitten (maar wel uiteraard met zwemvestje). Ik geloof dat we nu bij deze gaan op San Juan Island, maar nog niet geboekt. https://www.sanjuanislandoutfitters.com ... rs/vessels

In Anacortes (US) zit er eentje: https://www.island-adventures.com
Daar zouden we eerst heen gaan maar nu dus San Juan.

Op VI ken ik alleen Eagle Eye Adventurers, gerund door Nederlanders. Weet niet wat zij aan boten hebben, misschien kan je daar kijken of vragen.
Wij slaan VI nu over omdat we denken dat we ooit nog wel een echte Canada reis gaan maken en dan doen we dat erbij. We wilden eerst naar Victoria met Canada Day, maar die camping was al vol dus nu gaan we ergens naar een leuk dorpje onder Vancouver.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem252

Bericht 24 Dec 2018 11:46

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Oh dat klinkt ook gaaf hoor san Juan island. Zeker met Canada day heb je dan net iets meer tijd.
Wij doen waarschijnlijk 3 nachten in tofino of Ucluelet. Om vandaar uit door te reizen naar whistler en het Deel banff Jasper.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Dec 2018 13:16

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Ja precies, we zijn toch meer rust plekken aan 't inplannen.
Gaaf dat jullie wel naar Tofino en Ucluelet gaan. Had ik graag gewild maar ja, keuzes. Heerlijk joh dat vooruitzicht van jullie ook. Gaan jullie ook al gauw boeken?

Wij zitten vandaag te azen op een plek op een camping in Washington bij Olympic National Park. Die komt vandaag beschikbaar en zonet zagen we al dst er plekken beschikbaar waren maar precies die ene plek aan de zee niet meer, zo balen! Er zijn maar vier of vijf camper plekken überhaupt dus 't is echt even hopen dat 't lukt. Over een paar uur komen de volgende plekken vrij dus fingers crossed dat die wel lukt. Heb er echt een wekker voor gezet.

Edit, gelukt! Als ik 't goed heb, is het de plaats daar achterin't plaatje. Dus net niet aan de kust maar biiijna wel.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marin op 22 Feb 2019 15:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem252

Bericht 24 Dec 2018 17:33

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Wat een gave plek! Fijn dat het gelukt is :).

Wij hebben banff en Jasper nu vastgelegd, dat valt precies tijdens feestdagen dus al heel veel was weg. De rest willen we deze week wel vastleggen. Tickets met de werelddealweken.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 25 Dec 2018 13:23

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

oh Marin, ik heb niks met campers, maar ik zie dat je naar Portland gaat. Portland, Oregon toch? Jij bent fan van burt's bees toch? Een goede vriendin van mijn ouders was deze zomer vanuit Portland over in NL en die had een potje fantastische "multi purpose bees wax" meegenomen voor me. Nog fijner dan Burts! Mocht je willen weten welke stuur ik je per app wel een foto van het potje.
22112014 / 10042019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Dec 2018 13:44

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Leuk, daar ben ik wel benieuwd naar. Is 't echt lokaal van daar dan? Ik kan wel kijken of ik er eentje voor jou mee kan nemen dan!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Mei 2019 08:20

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Hoi!

Over ongeveer anderhalve week is het zover en gaan we een maand met onze zoon in een camper door (een klein stukje) Canada en Amerika reizen. Ik heb een soort website/weblog gemaakt die ik 'live' bij hoop te houden, afhankelijk van de internetverbinding natuurlijk. We hebben Amerikaanse simkaarten en overal is wel wifi, maar midden in de bossen zal dat toch lastiger worden (en dat geeft ook niet, dagje zonder internet is niet erg).
Ik vind het zelf altijd erg leuk om dit soort reizen te volgen (ik lees dagelijks dit soort reisblogs) dus vandaar dat ik het nu ook wederom ga proberen bij te houden.

Mocht iemand het leuk vinden om onze reis te volgen, stuur dan een PM, dan stuur ik je de link naar de website. Mensen die mij al op Facebook volgen hoeven geen PM te sturen hoor, dan zie je de link vanzelf daar langs komen (maar als je vast nieuwsgierig bent mag het natuurlijk wel).

Ik hoor wel of iemand het leuk vind om ons te volgen :)
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 27 Mei 2019 08:25

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Lekker vooruitzicht Marin! Mag ik de link? Ik zou het graag volgen.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem308

Bericht 27 Mei 2019 18:11

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Ja leuk! Ik ga jullie zeker volgen.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 27 Mei 2019 18:36

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Mag ik ook de link? Lijkt me leuk om jullie te volgen.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 27 Mei 2019 18:43

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen.
Goede reis!
2016
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 28 Mei 2019 11:57

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Wat super leuk Marin. Ik zou graag de link willen.
Heel veel plezier!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 28 Mei 2019 12:55

Re: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

O leuk! Ben ook benieuwd naar de link.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers