Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Expeditie Robinson 2018

<<

Anoniem315

Bericht 26 Okt 2018 08:30

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik had het wel met Nienke te doen. Toen ze omver werd gekegeld door Gregory moest ik echt even plaatsvervangend huilen. En die slaapproef... Wat een fuckers! Wel ontzettend knap dat ze het zo lang volhielden. Ik dacht eerst even dat Johnny haar direct de winst zou geven, maar die bikkel deed het toch maar even!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2018 09:18

Re: Expeditie Robinson 2018

Bliss schreef:
Carrie schreef:Nienke heeft al gewonnen van Johnny en hoeft niet naar huis, heb je het niet afgekeken?


Haha ja wel op blijven letten hè, cbl!

Die slaapproef was wel nasty trouwens, na helemaal volgevreten en aangeschoten te zijn. Ze hielden het lang vol!


Jij moet opletten, want toen ik het plaatste was er nog geen uitslag!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2018 09:19

Re: Expeditie Robinson 2018

Cotton schreef:Nicolette haar man is plastisch chirurg, maar ik vind haar borsten echt opvallend aanwezig. Niet mooi.


Ik weet wat haar man doet, maar dat is geen logica dat zij ze heeft en wie weet is ze niet door hem geopereerd. Ik had het er laatst met mijn man over, maar vind haar zo mannelijk. Als ik niet beter weet, dan zou ze zo een transgender zijn. Loiza vind ik veel meer vrouwelijk ogen.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2018 09:21

Re: Expeditie Robinson 2018

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Nicolette haar man is plastisch chirurg, maar ik vind haar borsten echt opvallend aanwezig. Niet mooi.


Ik weet wat haar man doet, maar dat is geen logica dat zij ze heeft en wie weet is ze niet door hem geopereerd. Ik had het er laatst met mijn man over, maar vind haar zo mannelijk. Als ik niet beter weet, dan zou ze zo een transgender zijn. Loiza vind ik veel meer vrouwelijk ogen.

Dat zeg ik ook niet.Alleen met zo'n man zou je wel verwachten dat ze mooie neppers heeft (of ze nou wel of niet door hem geopereerd is staat daar los van) maar ik vind het nu idd ook net een jongetje met veeeeeeeeeel te grote borsten.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2018 09:23

Re: Expeditie Robinson 2018

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Nicolette haar man is plastisch chirurg, maar ik vind haar borsten echt opvallend aanwezig. Niet mooi.


Ik weet wat haar man doet, maar dat is geen logica dat zij ze heeft en wie weet is ze niet door hem geopereerd. Ik had het er laatst met mijn man over, maar vind haar zo mannelijk. Als ik niet beter weet, dan zou ze zo een transgender zijn. Loiza vind ik veel meer vrouwelijk ogen.

Dat zeg ik ook niet.Alleen met zo'n man zou je wel verwachten dat ze mooie neppers heeft (of ze nou wel of niet door hem geopereerd is staat daar los van) maar ik vind het nu idd ook net een jongetje met veeeeeeeeeel te grote borsten.


Dat had je idd niet gezegd. Ze vallen teveel op en staan naar mijn idee te puntig vooruit. Vind haar kaaklijn heel mannelijk daardoor zou ze goed voor een transgender kunnen doorgaan.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Okt 2018 09:58

Re: Expeditie Robinson 2018

Nicolette heeft haar borsten laten vergroten toen ze nog maar 18 was geloof ik. Van haar eerste échte salaris, heeft ze ooit eens gezegd.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2018 10:00

Re: Expeditie Robinson 2018

Dan zitten er inmiddels wel nieuwe in toch? Die dingen zijn niet for life dacht ik?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2018 10:07

Re: Expeditie Robinson 2018

Cotton schreef:Dan zitten er inmiddels wel nieuwe in toch? Die dingen zijn niet for life dacht ik?


In principe wel.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2018 10:14

Re: Expeditie Robinson 2018

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Dan zitten er inmiddels wel nieuwe in toch? Die dingen zijn niet for life dacht ik?


In principe wel.

Nee, aangeraden wordt om ze elke 10 jaar te vervangen.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2018 11:08

Re: Expeditie Robinson 2018

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Dan zitten er inmiddels wel nieuwe in toch? Die dingen zijn niet for life dacht ik?


In principe wel.

Nee, aangeraden wordt om ze elke 10 jaar te vervangen.


Die ze tegenwoordig hebben niet.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2018 11:11

Re: Expeditie Robinson 2018

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:
In principe wel.

Nee, aangeraden wordt om ze elke 10 jaar te vervangen.


Die ze tegenwoordig hebben niet.


Ok dat kan, maar als zij die toen van haar 1e salaris kocht neem ik aan dat zij implantaten had die ze moest vervangen, aangezien het al een poos geleden is.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2018 12:13

Re: Expeditie Robinson 2018

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Nee, aangeraden wordt om ze elke 10 jaar te vervangen.


Die ze tegenwoordig hebben niet.


Ok dat kan, maar als zij die toen van haar 1e salaris kocht neem ik aan dat zij implantaten had die ze moest vervangen, aangezien het al een poos geleden is.


Toendertijd waren ze nog niet zo ver denk ik dus zou heel goed kunnen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 26 Okt 2018 12:48

Re: Expeditie Robinson 2018

Exogenesis schreef:Ik had het wel met Nienke te doen. Toen ze omver werd gekegeld door Gregory moest ik echt even plaatsvervangend huilen. En die slaapproef... Wat een fuckers! Wel ontzettend knap dat ze het zo lang volhielden. Ik dacht eerst even dat Johnny haar direct de winst zou geven, maar die bikkel deed het toch maar even!


Ik vond t ook sneu voor Nienke, uitgerekend haar. Zat ook te denken, eigenlijk hadden ze haar een buisje water kado moeten geven. Maar ik denk niet dat dat haar gered had.

Ik heb wel heel erg moeten lachen om gregory in die proef!! Pas na 10x erachter komen dat t eigenlijk wel slim is om de zijkanten dicht te houden :lol:
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 26 Okt 2018 13:01

Re: Expeditie Robinson 2018

Elro schreef:
Exogenesis schreef:Ik had het wel met Nienke te doen. Toen ze omver werd gekegeld door Gregory moest ik echt even plaatsvervangend huilen. En die slaapproef... Wat een fuckers! Wel ontzettend knap dat ze het zo lang volhielden. Ik dacht eerst even dat Johnny haar direct de winst zou geven, maar die bikkel deed het toch maar even!


Ik vond t ook sneu voor Nienke, uitgerekend haar. Zat ook te denken, eigenlijk hadden ze haar een buisje water kado moeten geven. Maar ik denk niet dat dat haar gered had.

Ik heb wel heel erg moeten lachen om gregory in die proef!! Pas na 10x erachter komen dat t eigenlijk wel slim is om de zijkanten dicht te houden :lol:


Dit vonden wij ook Elro, had als Dennis toch gezegd joh Nienke vul je koker en sla die ellendige balk een ronde over. Met dat eten hadden wij ook zoiets oke en wanneer komen de meelwormen en geitenogen maar die kwamen niet :smile:
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 30 Nov 2018 03:48

Re: Expeditie Robinson 2018

T valt een beetje stil hier ;)

Ik kijk nog steeds. Ik vind t wel grappig om te zien dat elke eilandraad toch weer net wat anders gaat als dat je zou verwachten. Nu dacht je dat loiza er uit zou gaan, maar werd t toch uiteindelijk iemand anders. Met stijntje was t of zij of een onbekende (dominique?)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Nov 2018 08:28

Re: Expeditie Robinson 2018

Jaaa ik vond het leuk! Ik vind Loiza leuk, dus ik hoopte steeds al dat er nog een wonder zou gebeuren. En daar was Steven! Ik lach me dood om hem, hij heeft het alleen maar over messen in ieders rug steken. Hij draaft een beetje door haha. Robin vond ik trouwens ook een leuke gast en hij pakte het goed op.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem247

Bericht 30 Nov 2018 08:53

Re: Expeditie Robinson 2018

Zo jammer van Robin. Dat was een van de weinige die ik het echt gunde om te winnen. En hoe leuk dat hij bij Eilandpraat zijn vriendin ten huwelijk vroeg :heart:

Laurie mag er van mij echt uit. Ik vind haar echt niet leuk. Ik hoop nu dat Dominique of Loiza wint.
<<

Anoniem328

Bericht 30 Nov 2018 08:59

Re: Expeditie Robinson 2018

Oh dat huwelijksaanzoek heb ik net gemist, jammer!
Ik vond het ook jammer dat Robin eruit moest, al hoopte ik wel heel hard dat het plannetje van Steven zou lukken. Een verrassende wending was wel even nodig. Al had ik veel liever Laurie zien gaan. Ik vind haar van begin af aan al niet echt leuk en ik geloof ook niet dat dat nog gaat komen. Hoe Robin het ook opnam voor Jan toen Laurie voorstelde om hem weg te stemmen als Loiza de proef zou winnen :love: Zo mooi vond ik dat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Nov 2018 09:08

Re: Expeditie Robinson 2018

Ja Laurie vind ik ook irritant.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem328

Bericht 30 Nov 2018 09:31

Re: Expeditie Robinson 2018

Ze kijkt zo enorm chagrijnig altijd.
En ze zegt iedere week 'dit is echt mijn proef'', om vervolgens als een idioot te gaan lopen stuntelen. Heerlijk vind ik dat!
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2018 09:53

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik denk dat Kaj Gorgels Dennis over gaat nemen aangezien er zo gespeculeerd wordt.
Of zou hij weer T.I. Vips gaan presenteren waarvan ik gister zag dat dat weer komt?
<<

Anoniem304

Bericht 30 Nov 2018 10:02

Re: Expeditie Robinson 2018

Er gaan geruchten dat Art ER gaat presenteren. Gaan die geruchten ook over Kaj?
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2018 10:29

Re: Expeditie Robinson 2018

Cotton schreef:Er gaan geruchten dat Art ER gaat presenteren. Gaan die geruchten ook over Kaj?


Zijn maar geruchten he en ja ik weet dat er wordt gedacht dat Art het gaat doen, maar ik denk eerder Kaj.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 30 Nov 2018 12:38

Re: Expeditie Robinson 2018

Paar weken terug hadden Coen en Sander op 538 Dennis aan de lijn en vlgs mij heeft hij - een soort van - bevestigd dat Art z'n opvolger is.
Weet het niet helemaal zeker maar zo heb ik het iig wel onthouden.
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 30 Nov 2018 13:29

Re: Expeditie Robinson 2018

Volgens mij is dat niet zeker hoor Kees:

https://www.ad.nl/show/art-rooijakkers- ... ~a22f055f/
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers