Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe maak jij een knot?

<<

Anoniem241

Bericht 25 Okt 2018 15:35

Hoe maak jij een knot?

Ik krijg dat dus niet voor elkaar op een andere manier dan deze: ik maak een staart, maar haal mijn haar niet helemaal door de elastiek. Op die manier vouw ik mijn haar 2x dubbel.

Maar dat lukt dus niet met iets korter haar. Als ik het maar 1x dubbelvouw, is het te slap en blijft het niet als knot staan.
Eerst een staart en dan opdraaien blijft bij mij dus niet zitten, of het wordt een strak rond knotje.

Ik wil mijn haar wat korter, maar hoe maak ik dan een (grote) warrige knot? Ik krijg het dus ook nooit voor elkaar om plukjes los te trekken om wat langs mijn gezicht te laten vallen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Okt 2018 15:59

Re: Hoe maak jij een knot?

Ik doe het net zoals jij, twee keer dubbel klappen.

Een vriendin van mij kan heel mooi knotjes maken met halflang haar. Zij toupeert het dan eerst wat en pakt het dan wat rommelig bij elkaar en vouwt het (aan alle kanten) om het elastiek heen (zodat het op een soort donut lijkt) dan pulkt ze er nog wat aan links en rechts zodat hij symmetrisch wordt. Lastig uitleggen, ik blijf het zelf ook moeilijk vinden.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Okt 2018 20:50

Re: Hoe maak jij een knot?

Ik lees mee voor dé tip, ik krijg het op een andere manier ook echt niet voor elkaar. Nu heb ik op dit moment ook eigenlijk net te kort haar ervoor (bobkapsel) maar ook toen ik het langer droeg kreeg ik onmogelijk een leuke nonchalante knot erin.
<<

Anoniem249

Bericht 25 Okt 2018 21:08

Re: Hoe maak jij een knot?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Okt 2018 21:12

Re: Hoe maak jij een knot?

Blijkbaar doe ik het zoals Nikki! Ik krijg alleen niet zo’n mooie bol met haren, maar meer een warrig vogelnest haha maar ik heb dan ook wel wat korter haar. Het zijn alsnog wel leuke knotten zo vind ik!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem249

Bericht 25 Okt 2018 21:21

Re: Hoe maak jij een knot?

Hoe langer je haar wordt, hoe makkelijker de knot. Ik heb nu hetzelfde haar als Nikkie in de video en dan is t echt een fluitje van een cent. Toen ik nog haar tot op mn schouders had was het wat meer trekken en werd het inderdaad sneller een vogelnest haha.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2018 21:27

Re: Hoe maak jij een knot?

Mijn haar is veel te lang/glad voor die knot van Nikkie. Als ik dat zo doe, hangt de knot op m'n schouders :P
<<

Anoniem249

Bericht 25 Okt 2018 21:30

Re: Hoe maak jij een knot?

Kun je m dan niet nog een keer dubbelvouwen? Of misschien zelfs nog 2x? Dan wordt ie dus wel groter in volume maar niet in lengte.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 25 Okt 2018 21:43

Re: Hoe maak jij een knot?

Ik krijg dat ook niet voor elkaar. Mijn haar is daar veel te glad/dun en steil voor. Dat valt gewoon slap opzij in 2 bosjes als ik het op deze manier zou doen.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2018 21:50

Re: Hoe maak jij een knot?

Claire**** schreef:Kun je m dan niet nog een keer dubbelvouwen? Of misschien zelfs nog 2x? Dan wordt ie dus wel groter in volume maar niet in lengte.

Dan moet ik eerst een elastiek zoeken wat zo vaak om m'n haar kan of 1 die niet uitzakt. :smile:

Ze heeft ook echt van dat fluffy haar. Dat heb ik niet hoor (gelukkig? ).
<<

Anoniem252

Bericht 25 Okt 2018 22:10

Re: Hoe maak jij een knot?

Ik heb veel korter haar dus krijg nooit zon mooie knot als Nikki
<<

Anoniem313

Bericht 25 Okt 2018 22:24

Re: Hoe maak jij een knot?

Ik deed eerder ook de Nikki (wat een irritant filmpje trouwens), maar sinds ik m’n haar wat zachter wil behandelen pak ik m’n haar in een soort frummel beet en duw daar een wobble stiekje omheen.
Van ronddraaien krijg ik ook een klein strak knotje, terwijl ik echt veel en dik haar heb.
<<

Anoniem246

Bericht 26 Okt 2018 07:05

Re: Hoe maak jij een knot?

Ik doe het altijd op het eind van de dag. Anders wordt het een heel zielig, zacht bolletje haar. Eind van de dag pak ik mijn haar in een staart, draai wat en frummel er een elastiekje omheen. Voorheen draaide ik er een knip onder. Ziet er van de voorkant allemaal hetzelfde uit, maar nu wissel ik knip en elastiekje af.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 26 Okt 2018 09:04

Re: Hoe maak jij een knot?

Het is zo afhankelijk van het haar.. de lengte, of t in laagjes is of niet, dikheid, krullen of niet..
Ik maak vaker een knot, zowel bij mezelf als bi dochter en bij dochter van vriend, en allemaal zien ze er anders uit
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem316

Bericht 26 Okt 2018 10:26

Re: Hoe maak jij een knot?

Ik maak er altijd maar een rommeltje van. Is ook best lastig uit te leggen. Ik soms inderdaad mensen met prachtige knotten maar ik krijg dat nooit voor elkaar.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers