Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Nov 2013 13:43

Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen

Gister onze vakantieplannen besproken en we gaan met 10 volwassenen en 2 kinderen naar Italië, Toscane!
Nu zijn we op zoek naar een grote betaalbare villa met het liefst een zwembad :angel:
Heeft 1 van jullie tips?!?!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 11 Nov 2013 17:08

Re: Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen

Oh dat is zo leuk om lekker sites af te struinen op zoek naar het perfecte huis, heerlijk vind ik dat. Ik heb geen tips voor huizen die geschikt zijn voor 12 personen in Toscane, maar er zijn veel sites te vinden met mooie huizen. Misschien wel een tip; kijk of de sites aangesloten zijn bij ANVR/SGR o.i.d, kan je een hoop narigheid schelen.
<<

Anoniem122

Bericht 11 Nov 2013 17:16

Re: Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen

<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 19:10

Re: Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen

Oh hier weet ik wel wat vanaf! Wij huren met onze familie altijd villa's in Toscane (en Frankrijk). Ik ga thuis even die website opzoeken waar ik fan van ben.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Nov 2013 21:05

Re: Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen

Dat zou fijn zijn marin!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 23:02

Re: Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen

Deze website heb ik (we, als in mijn familie, maar ik zoek meestal de huizen uit want ik kan goed op internet speuren haha), al een paar keer gebruikt bij het boeken van een huis in Italie.

http://www.easyreserve.com/~villas___tuscany_italy.shtm


Wij hebben onder andere een keer dit huis geboekt, was echt een pareltje:

http://www.easyreserve.com/vacation_rentals/15663/
Maar die is net te klein voor jullie (dit is voor 10 personen). Oh men ik krijg al heimwee als ik er naar kijk, wat was het daar mooi!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 12 Nov 2013 00:14

Re: Gezocht: villa in Toscane voor 12 personen


Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny