Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 20 Okt 2018 10:47

Re: Weekend!

Gezellig Bliss!

Hier een rustig weekend op de planning. Straks komen mijn ouders even op de koffie, verder nog wat in huis doen en vanavond laat F1 kijken.
Morgen even bij mijn oma op bezoek en s’avonds ook weer F1 kijken.

Fijn weekend allemaal!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 20 Okt 2018 10:52

Re: Weekend!

Vanmorgen een beetje in huis gerommeld. F is volgens mij erg moe want er hoeft maar een klein dingetje te gebeuren en ze begint te huilen. Die hangt dus nu weer even op de bank. Straks even naar tuincentrum met mijn moeder en oma en daarna voetbal kijken bij onze broertjes.

Morgen hebben we een verjaardag van een vriendin en daar gaan we ook eten. Misschien daarvoor nog even naar het bos om een rondje te lopen.

Leuk Bolus naar K3, dat zou mijn dochter ook erg leuk vinden!
⁠♡♡♡
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 20 Okt 2018 11:25

Re: Weekend!

Ik ben gisterochtend mijn weekend begonnen met een stevige TRX training en daarna heb ik met mijn jongste de weekboodschappen gedaan.
's Middags had Y. haar (1e) kinderfeestje dus ik had het huis vol met 6 over actieve kleuters :drunken: na afloop met een glas wijn op de bank geploft.
Vandaag is mijn man mtb'en en komt waarschijnlijk pas tegen 4 en thuis, misschien daarna nog even ergens borrelen. Ik pruts vandaag wat lekker in huis om, de jongste is te spelen en de oudste logeert bij mijn zus.
Morgen niks bijzonders, beetje huishouden en als het goed weer is misschien nog even hardlopen/wandelen/fietsen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2018 11:40

Re: Weekend!

Pippa schreef:Oh leuk cotton - wie allemaal?

Islandgirl, Raven, Puck, Tina, Pinkel en Flore. :smile:
<<

Anoniem246

Bericht 20 Okt 2018 17:51

Re: Weekend!

Ik voel me niet al te lekker dit weekend. Ik vermoed dat mijn grote vriendin opoe om het hoekje komt kijken. Soms komt het zonder klachten, andere keer heb ik er verschrikkelijk veel last van. Gisteren dus vroeg naar bed en vandaag heel erg weinig gedaan. Vanavond gaan we 'De beste zangers' en 'Ik vertrek' kijken. En morgen? Misschien even naar de oma van mijn man, mijn vader of mijn moeder.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 20 Okt 2018 18:49

Re: Weekend!

Oh wat vervelend Fedora. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter!

De heksen high tea vanmiddag was echt heel leuk en gezellig. Allerlei hapjes in Halloweensfeer, en het was eigenlijk ook wel een grappig gezicht: al die puntmutsen bij elkaar.
<<

Anoniem317

Bericht 20 Okt 2018 18:56

Re: Weekend!

Vandaag hebben we de wc betegeld, gepoetst en opgeruimd, naar de bouwmarkt geweest, bij een vriendin wezen kijken en boodschappen gedaan.

Morgen doen we wat kleine klusjes in en om het huis.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 20 Okt 2018 19:40

Re: Weekend!

Vandaag hebben we wat boodschapjes gedaan en zijn we in Hoorn bij de opening van een tentoonstelling van een fotograaf geweest.

Morgen lekker chillen en F1 kijken, misschien huis schoonmaken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem270

Bericht 20 Okt 2018 20:22

Re: Weekend!

Burn schreef:Vandaag: Huishouden, boodschappen doen en als L. lang slaapt ga ik nog even wat dingen voor werk doen.

Morgen: Naar Artis met mijn schoonfamilie. Geen idee hoe de dag gaat lopen, we zien wel.

Zondag: In de ochtend hopelijk even naar mn oma. En de rest geen plannen.


Volgens mij heb ik je gezien bij de ingang!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Okt 2018 20:45

Re: Weekend!

Oh echt?! Haha!
Rond een uur of 11.15/11.30u was ik er.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 20 Okt 2018 20:56

Re: Weekend!

Gisteravond hadden we de verjaardag van mijn nichtje die 16 is geworden. Vandaag had ik nog een fotoshoot, 's middags met manlief op pad geweest voor ons nieuwe huis en 's avond lekker gaan eten met mijn ouders. Morgen lekker rustig aan!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers