Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uber of taxi, hoe werkt dat?

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 12 Okt 2018 06:38

Uber of taxi, hoe werkt dat?

Binnenkort slaap ik in de buurt van Disney in een airbnb, er gaat een bus maar als ik de dienstregeling bekijk gaat die niet heel consequent.
Nu heb ik 0,0 ervaring mbt taxi’s en uber taxi’s. Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen en hoe zoiets werkt?
<<

ChiQ

Bericht 12 Okt 2018 07:03

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

Uber app downloaden, je paypal account/creditcard koppelen. Dan kan je zien of er Ubers actief zijn in de buurt (grote steden altijd maar de kleinere waar Uber niet actief is wordt het moeilijk. De uber komt helemaal naar je toe, als hij in de buurt rijdt. Echt heel makkelijk, je hoeft nooit meer geld bij je te hebben. Ik vind het ideaal!
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 15 Okt 2018 16:39

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

In welk dorpje zit je? Misschien kan ik je helpen?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 15 Okt 2018 16:40

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

ChiQ schreef:Uber app downloaden, je paypal account/creditcard koppelen. Dan kan je zien of er Ubers actief zijn in de buurt (grote steden altijd maar de kleinere waar Uber niet actief is wordt het moeilijk. De uber komt helemaal naar je toe, als hij in de buurt rijdt. Echt heel makkelijk, je hoeft nooit meer geld bij je te hebben. Ik vind het ideaal!


Hier is Disney rijdt uber overal :)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 15 Okt 2018 17:37

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

psv-forever schreef:In welk dorpje zit je? Misschien kan ik je helpen?


In Coupvray zit ik!
Bus 6 moet ik pakken tot tamaris station en dan nog lopen, maar als ik de timetable erbij pak van de bus, rijdt deze ergens vroeg en rond spitstijd maar daarna niet meer?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 15 Okt 2018 18:00

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

Download de app vianavigo en zoek lijn 6.
Hij rijdt elk uur. Tussen 12 en 21 2x in het uur(heen)
Terug niet zo vaak ( niet tussen 12:30 en 17:42) laatste bus 21:30 en geen bus op zaterdag vanaf chessy, wel in val d europe . Zondag rijdt hij niet

En ik zie weinig mogelijkheden tot naar een andere bus lij te lopen. Lijn6 komt IN coupvray. Andere lijnen gaan er langs ( bus 19, maar dat is nog hoogstens 20 min lopen naar de dichtsbijzijnde halte)

Taxi of uber ben je op zijn minste 20-30€ kwijt per keer. Misschien zelfs meer

Kan je niet omboeken naar een andere airbnb bv in serris, bailly romainvilliers, magny le hongre, montevrain wAar wel ov rijdt ?
Laatst gewijzigd door psv-forever op 15 Okt 2018 18:10, in totaal 5 keer gewijzigd.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 15 Okt 2018 18:01

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 15 Okt 2018 18:04

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

Ja dat bedoelde ik Haha :) dus voor za en zo heb ik dan sowieso een uber nodig! Tnx voor de tip van de app :)
<<

ChiQ

Bericht 15 Okt 2018 19:07

Re: Uber of taxi, hoe werkt dat?

psv-forever schreef:
ChiQ schreef:Uber app downloaden, je paypal account/creditcard koppelen. Dan kan je zien of er Ubers actief zijn in de buurt (grote steden altijd maar de kleinere waar Uber niet actief is wordt het moeilijk. De uber komt helemaal naar je toe, als hij in de buurt rijdt. Echt heel makkelijk, je hoeft nooit meer geld bij je te hebben. Ik vind het ideaal!


Hier is Disney rijdt uber overal :)


Oh top! In Parijs weet ik het idd maar in disney was ik niet zeker. Good to know!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers