Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 10 Okt 2018 20:15

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat vervelend dat je familie zo doet.

Het klinkt als een waardevolle herdenkingsdienst. Misschien kun je nog iets neerleggen waar mensen wat in kunnen schrijven?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Okt 2018 21:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ah gecondoleerd Bazinga :(

Ik wil even kwijt dat we ein-de-lijk over onze jetlag zijn na onze reis naar Nederland. En dat ik zo zo zo zo trots ben op R dat hij de reis zo makkelijk heeft gemaakt. Geen kik in het vliegtuig, en vrijwel de hele weg geslapen - heen en terug. Ik was bang dat hij 1 van die baby's zou zijn die alles bij elkaar zou krijsen, maar hij deed het niet. Zo dankbaar.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem239

Bericht 11 Okt 2018 09:38

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd Bazinga!

Fijn dat jullie reis zo goed is gegaan Marsy! En die jetlag vervelend he altijd, mijn kinderen hadden er heen richting het oosten geen last van maar terug naar NL soms wel 3 weken :thumbdown:

Ik wil even kwijt dat onze hond (aug 1 jaar geworden) vandaag voor het eerst wordt opgehaald door de hondenuitlaat. Ik heb lang thuisgezeten en ben nu op het punt dat ik weer een paar hele dagen kan werken en de hond natuurlijk niet alleen thuis kan zijn de hele dag. Ik vind het spannend!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 11 Okt 2018 12:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd Bazinga. Het klinkt als een mooie einde voor je vader. En ik snap je gevoel van schuldig voelen dat je opgelucht bent. Daar hoef je je absoluut niet voor te schamen.
<<

Anoniem255

Bericht 11 Okt 2018 12:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd, Bazinga.

Ik baal. Morgenochtend vliegen we naar Kreta en ik ben ontzettend verkouden, hoest de longen uit mijn lijf en zit vol snot :(
<<

ChiQ

Bericht 11 Okt 2018 12:22

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mien schreef:Gecondoleerd, Bazinga.

Ik baal. Morgenochtend vliegen we naar Kreta en ik ben ontzettend verkouden, hoest de longen uit mijn lijf en zit vol snot :(


Dan mag je niet vliegen..
Edit: mag wel maar is zeer onplesant, schijnt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Okt 2018 12:26

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Hahaha ik wilde al zeggen huh?
En nee, voor je oren is het met name vervelend. Maar ja. Om je vakantie nou voor een verkoudheid te annuleren...
Let's discover the world together.
<<

Anoniem255

Bericht 11 Okt 2018 12:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Nee. Dat ga ik echt niet doen. Kijk hier al maaaaanden naar uit. Het is gelukkig maar een korte vlucht. Flink wat paracetamol en gaan met die banaan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Okt 2018 12:30

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja sterkte! En natuurlijk een fijne vakantie. Hopelijk knap je gauw op.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Okt 2018 12:37

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Goed neussprayen, Mien!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 11 Okt 2018 12:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Bazinga, wat heftig voor je. Veel sterkte met het verlies van je vader en alles wat eromheen speelt.
L2014 & H2017
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 11 Okt 2018 21:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd Baz.
Voel jezelf echt niet schuldig over je gevoel. Het is de laatste jaren zo heftig geweest.. Ik snap wel dat het dan ook een opluchting is, ook dat zijn lijden voorbij is.
Sterkte!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem281

Bericht 12 Okt 2018 09:08

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lieve reacties, meiden, bedankt! :)

Ik heb m'n stukje tekst geschreven wat ik wil 'voordragen' zondag en net een playlist gemaakt. Keihard gehuild bij 't liedje dat hij altijd voor me zong vroeger en daarna juist keihard gelachen toen ik 'Zuster Ursula' hoorde van Rob de Nijs. Ik dacht echt 'Ohja, deze meuk vond je ook leuk...' Gekkerd.
<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 12 Okt 2018 09:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd Bazinga. Heftig. Laat je gevoel er zijn.
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 12 Okt 2018 10:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat wordt een heel mooi afscheid, Bazinga! Veel sterkte zondag.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem271

Bericht 12 Okt 2018 11:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik heb echt respect voor jou Bazinga, hoe je al die tijd voor je vader hebt gezorgd en ook wat je nu allemaal weer hebt geregeld. Ik denk dat je vader hartstikke trots was op een dochter zoals jij was. Heel veel sterkte zondag!
<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2018 11:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja, er blijkt zoveel liefde uit je berichtje Bazinga. Ondanks dat de begrafenis misschien niet zo wordt als je van te voren hoopt dat het wordt, maak jij volgens mij echt iets moois van de herdenkingsdienst. Ik vind het knap hoe je het doet.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 12 Okt 2018 16:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik sluit me aan bij Dee, je klinkt zo sterk en zo liefdevol!

Ik wil even kwijt dat ik zeer tevreden ben met de service van de Tamaris. Ik had afgelopen december laarzen gekocht en die hebben de afgelopen maanden uiteraard in de kast gestaan vanwege het mooie weer. Laatst weer tevoorschijn gehaald en na een paar keer dragen was de zool van een laars helemaal door gebroken en de hak was ook gebroken. Ik ben ermee terug gegaan, ik had geen bon meer maar wel een rekeningafschrift. Tamaris had ze ingenomen en zouden kijken wat ze ermee konden doen. Werd ik deze week gebeld dat ze een geheel nieuw paar voor me besteld hadden! Die heb ik net opgehaald, echt super opgelost!
december 2016
juli 2019
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 13 Okt 2018 09:14

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn, Niekske! Goede service, is toch altijd maar weer afwachten.

Wij zitten in de auto, maar de rit duurt nog best lang en de kinderen van mijn vriend zijn ontzettend hard aan het zingen vanaf vertrek haha. Dus ik heb toen we net de dijk Enkhuizen-Lelystad opreden gezegd, dat als je de hele dijk heel stil bent je dan soms zeehonden in het water kan zien. Komende half uur geniet ik :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Okt 2018 09:34

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Hahaha heerlijk, Reva! Geniet ervan!
❤ 7 juni 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 13 Okt 2018 09:41

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Haha Reva!

Ik kijk uit naar vanavond, mijn vriend gaat naar de voetbal dus ik ben heerlijk alleen thuis. Ik ga eerst patat halen en daarna met chocolade kruidnoten voor de tv :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Okt 2018 14:44

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Reva, geniale oplossing.
Emma lekker aan avondje thuis op de bank

Ik kreeg net nog vakantie post. Ik wist dat ik in Oostenrijk te hard had gereden en ik verwachte de boete nog, maar die was ik wel een beetje vergeten. Vandaag kwam hij binnen. Op de dag dat we een reünie hebben van de vakantie, dus best wel humor en het bedrag vind ik ook wel meevallen voor de hoge snelheid die ik had. 80 euro voor 29 km te hard in een 50 km zone. In NL zou dat meer den 200 zijn. Dus ik betaal deze zo snel mogelijk ( als het salaris gestort wordt volgende week)
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem246

Bericht 13 Okt 2018 20:34

Re: Wat wil je even kwijt? #9

We hebben vandaag weer een dag doorgebracht in het ziekenhuis. Mijn man voelde zich niet lekker en de arts van de huisartsenpost vertrouwde het niet. Dus dat werd een paar uur SEH. Hij werd, omdat hij klaagde over druk op de borst, aan de monitor gelegd en er werd een hartfilmpje gemaakt en ik kreeg even een déjà-vu van drie jaar geleden. Toen lag hij daar ook en daar krijg ik nu dagelijks herinneringen van op Facebook. Ik heb even snel een traantje gelaten, niet zichtbaar voor mijn man. Voor nu lijkt alles goed, maar we moeten ons morgen om 09.30u weer melden bij de spoedeisende hulp.
<<

Anoniem313

Bericht 13 Okt 2018 20:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Heftig Fedora, kan me voorstellen dat dit heel zwaar is voor jullie allebei. Is er iets dat zijn hartproblemen triggert?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Okt 2018 20:56

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd Baz. Je bent een hele lieve dochter.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31