Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke skelter?

<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 11 Okt 2018 18:14

Welke skelter?

Onze oudste dochter is jarig eind november, en ze wil graag een skelter.
Wij willen er dan graag een waar jongste dochter ook mee mee kan doen, en dus een zitje achterop.
BERG budget hebben we niet, en een 2e stoeltje is een MUST.

Dus voor de beeldvorming, zoiets - maar dan budgetproof ;
Afbeelding

Heeft hier iemand een budget proof merk? Het budget ligt zo rond de 200 euro.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Okt 2018 18:16

Re: Welke skelter?

Mijn zus heeft er ooit zo een op marktplaats gevonden. Mijn zwager heeft hem opnieuw geverfd en de heren hebben er met veel plezier mee gespeeld en dat doen ze nog. Misschien is dat ook een optie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem281

Bericht 11 Okt 2018 18:24

Re: Welke skelter?

Ik zou kijken voor een Mammoet skelter via Marktplaats.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 11 Okt 2018 18:33

Re: Welke skelter?

Wij hebben vorig jaar een berg skelter gekocht op Mp. Het is een tussenmodel qua maat, maar wel met 2 zitjes.
Ze hebben er al zoveel plezier van gehad!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Okt 2018 20:45

Re: Welke skelter?

Wij hadden zo’n Mammoet (via MP) maar dat zijn grote en erg zware dingen. Omdat B hem nauwelijks gebruikte en D er de komende jaren nog niks mee kan hebben we hem afgelopen zomer verkocht en er een nieuwe Berg skelter van gekocht. Een mooi formaat en super wendbaar. B en D vinden het geweldig! Ze zijn nieuw inderdaad redelijk prijzig maar vast via MP ook wel te krijgen.

Dit is degene die wij hebben:

https://www.pinkorblue.nl/berg-toys-ske ... gJ6tPD_BwE

Ik weet alleen niet of J daar een extra zitje op kunt doen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 11 Okt 2018 21:23

Re: Welke skelter?

Hier ook een Berg Buddy(maar dan Fendt editie, omdat dat hier hét trekker merk in huis is zeg maar). Er kan geen stoeltje bij op voor zover ik weet, maar hier zou K. al wel zelf op kunnen rijden in plaats van meerijden. Er zijn wel karretjes voor erachter. Die staat hier op het verlanglijstje voor zoon. Die grote berg skelters zijn echt wel heel zwaar in gebruik. Er staat er eentje bij mijn ouders, maar ik denk dat het nog wel 2-3 jaar duurt voor M. daar een beetje mee uit de voeten kan.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 12 Okt 2018 09:15

Re: Welke skelter?

Onze buren hebben een mammoet skelter, daar kan zowel K als L al op rijden, en dat is echt zo'n zwaar ding.

Marktplaats staat hier in de buurt niet echt iets op, helaas. Hebben ook geen zin er 50 km voor te rijden.

En aangezien onze dochter 7 wordt en al 128 cm is, willen we niet iets waar ze snel uit groeit. De jongste is toch meer een diva, dus die vind het prima mee te rijden ;-)

Ik ga eens kijken naar linkjes die jullie door hebben gestuurd.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 12 Okt 2018 09:16

Re: Welke skelter?

Lady schreef:Wij hadden zo’n Mammoet (via MP) maar dat zijn grote en erg zware dingen. Omdat B hem nauwelijks gebruikte en D er de komende jaren nog niks mee kan hebben we hem afgelopen zomer verkocht en er een nieuwe Berg skelter van gekocht. Een mooi formaat en super wendbaar. B en D vinden het geweldig! Ze zijn nieuw inderdaad redelijk prijzig maar vast via MP ook wel te krijgen.

Dit is degene die wij hebben:

https://www.pinkorblue.nl/berg-toys-ske ... gJ6tPD_BwE

Ik weet alleen niet of J daar een extra zitje op kunt doen.


Hier hebben we inderdaad naar gekeken, maar daar kan geen extra zitje op helaas!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron