Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knuffel die lichtgeeft

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2013 18:26

Knuffel die lichtgeeft

Je hebt nu een reclame van een knuffel met een soort lamp in zijn buik, die sterren projecteert op het plafond.
Ik heb géén idee hoe dat ding heet en kan hem dus ook met geen mogelijkheid vinden op de Bart Smit site.
Iemand enig idee welke knuffel ik bedoel, en wat de officiële naam van die dingen is?
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 11 Nov 2013 18:48

Re: Knuffel die lichtgeeft

ja die ken ik wel die heb ik een paar jaar geleden gekocht bij de Action die zingt er ook een liedje bij erg leuk! mijn zoontje heeft er heel veel plezier van gehad!
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Nov 2013 18:58

Re: Knuffel die lichtgeeft

Ik geloof dat die nu bij prenatal in de aanbieding is. Mss vind je hem in de folder op de website.
Afbeelding
Afbeelding
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 11 Nov 2013 19:08

Re: Knuffel die lichtgeeft

mijn zoontje vond hem geweldig tot 1,5 jaar dus weet niet of jouw dochter hem nog wel leuk vind..
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Jokie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:05

Bericht 11 Nov 2013 19:16

Re: Knuffel die lichtgeeft

Lejow ze hebben hem bij Blokker in verschillende uitvoeringen. Hij heet Dream Pillow!
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2013 21:26

Re: Knuffel die lichtgeeft

Dank uuuuuuu!
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 11 Nov 2013 21:40

Re: Knuffel die lichtgeeft

Bij de blokker kost hij 25 euro.
Hier kreeg de jongste hem vorig jaar voor 5-12 ze is er nog steeds heel blij mee!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers