Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het algemene-het-is-hier-mis-topic

<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 26 Sep 2018 15:53

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ik ben gisteren naar huis gegaan ik heb thuis gewerkt.
Vond het iets fijner.. morgen weer naar kantoor.

Hier gaat het aardig, vooral in de ochtend veel krampen in middag eigenlijk nauwelijks.

Ik hoop dat we hoofdstuk snel kunnen afsluiten..
En na denken als we echt nog een derde willen of dat we het hier bij laten.
<<

Sanne1988

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 05 Okt 2013 21:23

Bericht 26 Sep 2018 21:05

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat naar Kippie. Veel Sterkte.

Ik heb heel kort even meegeschreven in het Lente topic maar helaas is het hier ook mis gegaan.
Voor onze vakantie een goede echo. Daarna sloegen bij mij zonder duidelijke lichamelijke klachten de twijfels toe. En helaas bleek het bij mij ook mis te zijn. Bij de 2e echo klopte het hartje niet meer helaas.
Ik heb de miskraam met cytotec opgewekt. Dat was erg heftig. Gedurende de hele situatie ben ik uiteindelijk 2 dagen niet naar mn werk geweest. Daarna was het een welkome afleiding. Wel heftig want de realiteit zonk pas is toen ik eenmaal weer op mn werk zat en daar alles nog normaal was. Gelukkig veel lieve collega’s.
Wat ik denk ik nu het moeilijkste vind is dat ik afgelopen weekend 30 ben geworden en ik me alles een paar weken geleden zo anders had voorgesteld.
Hopelijk gaat het de volgende keer goed, mn kinderwens is in de afgelopen maanden gegroeid van niks naar ik wil NU een kind. :smile:
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 27 Sep 2018 08:33

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ja in een hele korte periode ga je toch allemaal mijlpalen maken.
En dat maakt het allemaal zo moeilijk.

Nou dat heb ik nu dus ook met een derde, het was zo gewenst en nu hebben wij niks.

Ik verlies best nog wel rood bloed, ik hoop dat het snel voorbij is.

Mag je ook een tampon in? Of is dat niet verstandig, het lijkt mij niet maar het maandverband irriteert mij zo.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 27 Sep 2018 08:54

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Nee mag niet ivm met infectie gevaar!
⁠♡♡♡
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 27 Sep 2018 09:40

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Dankje uffe..
<<

Anoniem286

Bericht 27 Sep 2018 09:53

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat naar allemaal Kippie, je zou evt wasbaar maandverband kunnen gebruiken, dit irriteert een stuk minder omdat je het minder voelt en minder gaat broeien.

Sterkte Sanne
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 27 Sep 2018 11:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 27 Sep 2018 10:32

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ook voor jou veel sterkte Sanne! Wat rot dat het mis is gegaan, dat verwacht je toch net wat minder na een al goede eerste echo..
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 01 Okt 2018 07:48

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Sanne hoe is het met jouw??

Hier gaat het wel goed, het bloeden en de krampen zijn zo goed als weg.

Wij denken op dit moment wel na over een derde, ik vind het wel spannend allemaal.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 08 Okt 2018 13:30

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ik verlies opeens weer bloed. Het is niet veel, maar herkent iemand dit?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Okt 2018 13:34

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Het kan zijn dat er nog wat restweefsel zit, je lichaam gaat het dan alsnog opruimen. Heb je een echo gehad om te kijken of het schoon was? Anders even contact opnemen met de vk.
⁠♡♡♡
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 08 Okt 2018 14:30

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Bij de eerste echo was er niks meer te zien.
Ze zag wel dat ik bloede maar meer niet..
Ik kijk het wel aan.. anders van de week even bellen.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 08 Okt 2018 17:34

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Heb je ook koorts? Zo ja, gelijk bellen met je vk. Anders zou ik morgen even bellen met je vk voor overleg.
2011 2012 2017
<<

Sanne1988

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 05 Okt 2013 21:23

Bericht 08 Okt 2018 18:52

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Na het opwekken van mijn miskraam 1,5 dag gebloed, daarna niet meer, hooguit een klein beetje roze afscheiding.
Mijn controle echo was schoon genoeg. Nog wat restweefsel wat er met de menstruatie wel uit zou moeten komen.
Al laat deze menstruatie op zich wachten voorlopig.
Het bloeden na afloop herken ik dus helaas ook niet, hierover navraag doen kan nooit kwaad.

Verder wil ik het liefste gisteren alweer zwanger zijn dus dat is soms nog best een lastig gevoel.
Met ons vestand willen we nu eigenlijk tot februari 2019 wachten want het liefst trouwen :love: we komende zomer eenvoudig.

Dus aan de ene kant is het tof om misschien te gaan trouwen, dan is alles geregeld mocht er wel een kindje komen.
Aan de andere kan ben ik de kamer boven, wat de babykamer zou moeten worden, alweer in mn hoofd ( en op papier) aan het inrichten :palm:
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 09 Okt 2018 07:54

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Nee verder heb ik geen koorts.
Het is ook minimaal, gisteren had ik er ook menstruatie kramp bij.
Ik zal de aankomende dagen wel ongesteld worden.

Ja verstand en gevoel is altijd lastig sanne, maar het is ook niet gezegd dat je gelijk zwanger bent.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 09 Okt 2018 10:53

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ik heb net toch even gebeld, ze denkt aan een menstruatie die zou kunnen komen.
Want toen de echo gemaakt werd was er al niks meer te zien.

Ik kijk het even aan..
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 09 Okt 2018 18:35

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Goed van je dat je even hebt gebeld, gelukkig lijkt het niets ernstigs.
2011 2012 2017
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Okt 2018 19:00

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Fijn dat ze denkt aan een gewone menstruatie. Teken dat je lichaam alles snel weer oppikt.
⁠♡♡♡
<<

Sanne1988

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 05 Okt 2013 21:23

Bericht 09 Okt 2018 22:01

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

kippie schreef:Nee verder heb ik geen koorts.
Het is ook minimaal, gisteren had ik er ook menstruatie kramp bij.
Ik zal de aankomende dagen wel ongesteld worden.

Ja verstand en gevoel is altijd lastig sanne, maar het is ook niet gezegd dat je gelijk zwanger bent.


En daarom vind ik het ook zo lastig. Vorige keer was het in 1x raak maar wie weet hoe lang het nu zal duren.
Hopelijk komt de menstruatie snel. Ik ben voor het eerst in mn leven blij dat mijn menstruatie vandaag is begonnen, dan kan ik hierna alles echt afsluiten! En dan mogen we weer echt beginnen als we dat toch willen.

Hopelijk komt jouw menstruatie ook snel.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 10 Okt 2018 11:42

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Hier wel veel buikpijn.. maar weinig bloed nog.. hopelijk zet het door ben er zo klaar mee..

Net met vriendinnen thee gedronken, als het goed was gegaan had ik het hun vandaag verteld. Maar helaas..
Wel werd er verteld dat een buurvrouw van ons zwanger is.. dat was even slikken..
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 16 Okt 2018 07:35

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Hier nog steeds geen normale menstruatie, en is vooral veel bruine troep wat er uit komt.
En zo af en toe rood bloed.
Ik ben er zo klaar mee, ik wil het afsluiten.
Gisteren de dokter maar gebeld, helaas heb ik haar gemist met het telefonisch spreek uur.. Hopelijk belt ze vandaag weer.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2019 11:56

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Misschien zijn er nog meer die hier over willen praten ofzo?

Ik wil er niet meer zoveel over schrijven in het juni/juli 2020 topic want dat vind ik rot voor de zwangere dames daar.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 27 Nov 2019 12:21

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Aaah k vind het zo vreselijk voor jullie Savi :(. Vanmiddag dus naar het ziekenhuis? En dan pillen die het op moeten wekken? Hoe gaat zoiets verder?
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2019 12:25

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ja klopt! Tijdens het spoed spreekuur, dus komt er spoed binnen dan moeten wij wachten en wordt het een lange middag. Duimen dus.

De gyn gaat met een echo bevestigen dat het een miskraam is en dan krijg ik tabletten mee. Ik twijfel of ik vanavond of morgenochtend wil beginnen, dus dat ga ik even overleggen. En dan is het wachten of er iets gebeurt.
<<

Anoniem316

Bericht 27 Nov 2019 12:27

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ah neeee Savi. Zo erg voor je dat je dit weer moet mee maken :( Een hele dikke virtuele knuffel voor jou ??
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 27 Nov 2019 12:27

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Bah. Nu weet je dat het niet goed zit en duurt het nog even voor je er vanaf bent. Lijkt me zo klote. Willen ze ook onderzoeken hoe het komt? Of lijkt het gewoon alle keren domme pech?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot], Tom