Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Anoniem248

Bericht 06 Okt 2018 12:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik wil even kwijt dat ik een superleuk schema heb gekregen op de sportschool. En dat er een kilo af is ten opzichte van de vorige keer :D

En dat ik baal van PostNL/bol.com (het is me niet duidelijk waar de fout ligt) omdat ik een bestelling had gedaan en die gisteravond bezorgd zou worden, ook extra voor betaald heb, en nu ineens komt ‘t maandag pas.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 06 Okt 2018 17:10

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Fedora schreef:Dat is wel erg lief, Sarah! Zo heeft mijn man voor verschillende mensen gespaard en kreeg hij foto's van de gekregen autootjes. Heeft ie niets aan, maar hij heeft wel veel mensen blij gemaakt. :)

Ik wil kwijt dat ik moe ben. Ik kan niet wachten tot ik van mezelf naar bed mag. Sinds een aantal maanden heb ik geweldige oordopjes en hoor ik de hele nacht helemaal niets meer. Zo heerlijk om de laatste maanden nog even lekker relaxt in eigen huis te liggen. Al kan ik nog steeds niet wachten tot we hier weg zijn. Maar dat is beter uit te houden met super oordopjes. :smile: En het maakt het slapen een stuk verleidelijker haha. :angel:


Ik ben wel heel erg benieuwd welke oordopjes je gebruikt.
Ik ben nog zoekende naar hele goeie.
Lijkt me heerlijk om snachts niets te horen.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem246

Bericht 06 Okt 2018 18:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Woezel, ik gebruik de Otalgan oordopjes. Het enige nadeel kan zijn dat ze op het eind van de nacht/begin van de morgen naast me liggen in bed. Ik weet dus niet precies hoelang ze in mijn oren zitten, maar lang genoeg om rustig door te kunnen slapen. Is gewoon bij een Kruitvat/Trekpleister te krijgen en kosten € 2.99.

Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 06 Okt 2018 21:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dank je Fedora, die zal ik gaan opzoeken. Slaap erg slecht de laatste tijd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Okt 2018 21:15

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Afbeelding

Deze zijn ook fijn! Vallen ook weleens uit m'n oor, maar vooral als ze net nieuw zijn, blijven ze gewoon tot de volgende ochtend zitten. Gewoon bij AH te koop, maar ook bij de drogist.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Okt 2018 21:46

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Maple schreef:Ik wil even kwijt dat ik een superleuk schema heb gekregen op de sportschool. En dat er een kilo af is ten opzichte van de vorige keer :D


Wat goed! En leuk dat je schema leuk is. Dat helpt al enorm want dan kan je je er ook op verheugen.

Ik wil kwijt dat ik best een klein beetje mezelf een schouderklopje geef dat ik op zaterdagavond om 21.45 nog de computer aan heb geslingerd om aan het werk te gaan. We hebben net een lekker en gezellig diner gehad met de beste vriend van m'n man en zij zijn nu de kroeg in en toen dacht ik goh ik kan mindless op de bank gaan hangen met de tv aan, of ik kan nog even een uurtje of twee gaan werken. Dat laatste ben ik dus gaan doen. Nadeel en voordeel van zpp'er zijn en je eigen tijd in kunnen/moeten delen, maar ik denk dat ik oprecht beter slaap zometeen.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Okt 2018 21:53

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Kunnen jullie op je zij slapen met die oordopjes?
Ik gebruik pillow soft oordopjes die gaan niet in je gehoorgang. Sluiten wel goed af.
2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 06 Okt 2018 21:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Sleep plugs zijn echt super oordoppen voor bij slapen, speciaal er voor ontworpen en blijven dus ook zitten. Ik heb ze ook gebruikt toen we in een lawaaierige flat woonde. Nu met vakantie etc gebruik ik ze.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem246

Bericht 07 Okt 2018 08:01

Re: Wat wil je even kwijt? #9

De Orhopax heeft dezelfde vorm als de Otalgan. Alleen meer inhoud en dus duurder. Maar weer goedkoper, omdat je meer krijgt. De Otalgan werkt goed voor mij, al twijfel ik wel elke keer of ik niet de Ortopax wil gebruiken. Maar dan wil ik het oordopjesbakje en de vrolijke kleuren, net alsof het oor het wat uitmaakt, en kies ik toch weer voor Otalgan.

Ik heb de sleep plug even gegoogled en dat ziet er ook wel goed uit. Heb ik nog nooit bij de drogist gezien. Mijn man en ik slapen vooralsnog apart, waardoor ik het niet erg vind de dopjes halverwege de nacht te verliezen, maar we zullen binnenkort toch weer samen moeten slapen (nou ja, niets dat moet. Maar dat willen we graag) en dan is het wel handig als een oordop ook in het oor blijft zitten. En voor de prijs hoef je het proberen niet te laten. :)
<<

Anoniem252

Bericht 07 Okt 2018 09:00

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik slaap altijd met oordopjes in, behalve toen onze dochter nog heel klein was. Ik heb op maat gemaakte van pluggerz. Waren erg prijzig (100 euro) maar ze ziften perfect en ik verlies ze nooit. Ideaal ook voor als ik moet slapen na mijn nachtdiensten.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Okt 2018 09:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wij hebben gisteren een huis gezien die ik stiekem toch wel heel gaaf vind. Ik heb het vannacht in gedachten al compleet ingericht en ik zie mezelf er echt wonen. Maarja, helaas ben ik de enige :D
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 07 Okt 2018 12:53

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Haha Dee dat heb ik zo vaak. Alleen ik wil een woonkeuken en mijn man een grote schuur. Dat laatste was ik even vergeten :smile: . Want die schuur was bij de keuken getrokken en daarom was de keuken zo mooi groot.
We gaan nu echt alleen verhuizen als we allebei ''tevreden'' zijn.

Ik wil even kwijt dat ik het niet leuk vind als mijn man weg is op zondag.
2016
<<

Anoniem246

Bericht 07 Okt 2018 13:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat ken ik, Dee. Ik heb mijn droomhuis gevonden in een dorp waar mijn man dood nog niet wil worden gevonden. Ik probeer hem continu om te kopen en dat lijkt altijd kort een succes, maar vooralsnog gaan we helemaal nergens naartoe. :(
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Okt 2018 13:58

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oeh lastig Fedora! Waar staat je droomhuis? En wat maakt het zo dromerig :) ?
#teammaple🍁
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 07 Okt 2018 17:16

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dank je wel fedora. Ik heb nu gele met een ander model. Maar zoek meer afsluiting. Volgende keer deze maar eens proberen. Ik heb ook wel eens een meer plug idee gehad, maar die deden zeer als ik op mijn zij lig.
Anders ook maar eens op maat laten maken.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem316

Bericht 07 Okt 2018 17:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Fedora schreef:Dat ken ik, Dee. Ik heb mijn droomhuis gevonden in een dorp waar mijn man dood nog niet wil worden gevonden. Ik probeer hem continu om te kopen en dat lijkt altijd kort een succes, maar vooralsnog gaan we helemaal nergens naartoe. :(

Hier hetzelfde hoor. Ik snap er niks van. Het is zo'n leuk huis!
Ben wel benieuwd naar jouw droomhuis eigenlijk! Staat het ook in S.?
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 07 Okt 2018 17:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dee dat herken ik wel.
Al zakt bij mij dan op een gegeven moment de enthousiasme wel omdat ik dan toch minpuntjes tegenkom.
Later als ik groot ben haha wil ik vlak buiten het dorp en woonkeuken en zithedeelte apart. Kwam laatst een moooe tegen benedenverdieping, maar boven was te klein en slaapkamer tekort.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem246

Bericht 07 Okt 2018 19:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Nee, ik wil S. het liefste definitief uit. Het ligt meer aan de grens met de oosterburen. Het huis op zichzelf is nog niet eens zo'n droomhuis (lelijk is hij ook niet), het is de natuur eromheen dat mij aantrekt. Veel natuur, weinig mensen. Na jarenlang centrum wil ik gewoon lange wandelingen met de hond en een kat die de waterratten opvreet. Ofzo. :P
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2018 15:01

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik wil even kwijt dat ik mij de tyfus verveel (sorry zo zeg ik dat).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Okt 2018 18:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

caribbeanlover schreef:Ik wil even kwijt dat ik mij de tyfus verveel (sorry zo zeg ik dat).

dan kunnen wij elkaar de hand schudden ik verveel me ook kapot.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Okt 2018 20:12

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik snap echt oprecht niet hoe je je kunt vervelen.
<<

Anoniem248

Bericht 08 Okt 2018 20:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik baal even zó van de bol.com en PostNL. Ik heb donderdag wat besteld, dat zou vrijdagavond bezorgd worden, had ik ook extra voor betaald. Uiteindelijk zag ik vrijdagavond via Track&Trace dat het zaterdag ging worden. Al eventjes contact gehad met PostNL en bol.com, vervelend, maar tot zo ver oké. Kijk ik zaterdag op T&T voor een exacter tijdsvak, staat er ineens dat het pakket maandagavond wordt bezorgd. Contact gehad met bol.com, hun verklaring: we krijgen je pakket het magazijn niet uit (hoezo, pak dat ding op en ga). Nouja, prima, maandagavond dus. Kijk ik vandaag op T&T want ik voelde de bui al hangen en inderdaad... het pakket gaat vandaag ook niet komen en staat nu ineens op morgen. Weer contact gehad met bol.com en nu ligt dr fout ineens bij PostNL :palm: Maargoed, nu worden er wel spijkers met koppen geslagen want de bestelling word nógmaals naar me verzonden en ze gingen wle even contact opnemen met PostNL. Ik ben benieuwd...
<<

Anoniem315

Bericht 08 Okt 2018 20:30

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lejow schreef:Ik snap echt oprecht niet hoe je je kunt vervelen.


Ik ook niet. Ik heb altijd 274683 dingen te doen en als ik geen dingen te doen heb, heb ik alsnog dingen te doen :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Okt 2018 20:35

Re: Wat wil je even kwijt? #9

nou ik verveel me doordat ik zelf niks mag doen. Werk 6 weken niet die drukte heb ik nu ook niet. Enige uitjes die ik heb is sporten.

Dus ja hele dagen alleen thuis zitten verveeld aardig. Ook zo fijn dat man op zaterdags ook nog werkt. De dagen duren zo behoorlijk lang. Ik wandel wel veel buiten. Maar mis nu de drukte van als ik normaal werk. Nog 3 weken dan heb ik dat weer en dan wil ik vast weer snel vrij hebben
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 08 Okt 2018 21:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat lijkt me ook niet heel prettig nee. Ik snap wel dat de dagen dan lang lijken te duren. Lekker veel lezen, of puzzelen en knutselen, is dat niet wat voor je?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers