Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 01 Okt 2018 10:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Gyn was er net en lijktvolgend haar weer geen opening te zitten. Moet wel hier blijven vandaag omdat ze het in de gaten willen houden. Krijg ook antibiotica en moet nuchter blijven voor als ze toch evt vanmiddag nog willen opereren.
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Okt 2018 10:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat een tegenvaller, Blueberry! Hopelijk valt het mee, sterkte!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 01 Okt 2018 10:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat naar Blueberry. Sterkte.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem317

Bericht 01 Okt 2018 10:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Blueberry, dat is inderdaad balen. Sterkte!
<<

Anoniem282

Bericht 04 Okt 2018 11:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal even enorm van een collega die mij behoort te ondersteunen (net als anderen op de afdeling). Het zou echt 10 minuten werk moeten zijn en ben nu al serieus 5 weken met haar aan het pingpongen over hoe ze dit moet oppakken. Ze stelt het enorm uit, met als gevolg dat er nu een probleem is ontstaan en ze doodleuk zojuist aangaf dat ik dat probleem zelf even moet oplossen. Dat probleem was er nooit ontstaan, als zij haar werk had gedaan. Even voor de goede orde: iedere randdebiel die kan lezen en schrijven, zou dit klusje moeten kunnen doen. Vanuit huis heb ik alleen geen toegang tot het systeem en dat weet ze (en mijn leidinggevende trouwens ook; daarom moest zij het oppakken).
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2018 16:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje daar heb je echt geen zak aan Guat. Irritant.

Ik baal omdat mijn nieuwe Shabbies gewoon kapot zijn. Schoenen van 200 euro, zijn gewoon slecht geplakt (en hoezo geplakt? Bizar). Nu weer terugsturen en hopen dat een nieuw paar het niet heeft.
<<

Anoniem282

Bericht 04 Okt 2018 17:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah wat balen, Dee. Ik hoop dat je snel een kwalitatief beter paar hebt!

Ja, ik heb haar vanmiddag ook kort laten weten per e-mail hoe ik hier tegenaan kijk en het bespreekbaar ga maken met mijn leidinggevende binnenkort, aangezien zij alles zo weer over de schutting gooit en mijn leidinggevende dat niet weet.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2018 18:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Heel goed. Ben wel benieuwd hoe ze reageert op zo'n mailtje.
<<

Anoniem282

Bericht 04 Okt 2018 18:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dee schreef:Heel goed. Ben wel benieuwd hoe ze reageert op zo'n mailtje.


Daar zal ze hoogstwaarschijnlijk niet blij van worden, maar hoe ze mij eerder vandaag mailde vond ik alle grenzen van fatsoen voorbij gaan. Morgen werkt ze, dus ik zal het dan wel merken/lezen. :)
<<

Anoniem244

Bericht 04 Okt 2018 21:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal van greetZ, vandaag de huwelijksdag van m’n beste vriendin en haar man.
Ik had een kaartje gemaakt via greetZ en een choco brownie in de vorm van een hart erbij besteld.
Kreeg maar niks te horen en geen aflever bericht. Dus om 20u m’n ongewenste mail gecheckt had ik een mailtje dat het morgen geleverd zal worden ipv vandaag...
Baal daar echt heel erg van, zeker ook omdat ze morgen paar dagen weeg gaan.
En omdat het niet de 1e keer is, vorig jaar met hun trouwdag werden de bloemen niet bezorgd, met Valentijnsdag was ghet pakketje niet aangekomen en de verjaardag van hun zoontje kreeg hij een bijna lege ballon.

Nu wordt het morgen bezorgd maar ze zijn voorlopig niet thuis. Dus eigenljjk hoeft het van mij niet meer. Heb greetZ daarover bericht terug gestuurd dus ben benieuwd.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren maar baal er toch van
<<

Patsy

Bericht 05 Okt 2018 05:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat stom Radler, idd het kan gebeuren maar is wel erg jammer. Zeker omdat het niet de eerste keer is.

Ik baal dat mijn zoontje de hele dag heeft liggen hoesten. Hij moet maandag onder narcose dus hij mag eigenlijk niet verkouden worden.
<<

Anoniem245

Bericht 05 Okt 2018 06:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal omdat ik gisteren een aanvaring had met een collega. Ik ben ook weggelopen en naar een coördinator gegaan omdat hij gewoon ordinair op mij aan het schelden was. Naast dat ik het schelden gewoon not done vind, was het ook nog eens heel erg onterecht.
<<

Anoniem246

Bericht 05 Okt 2018 07:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik vermoed dat ik een afspraak heb om half elf. Ik weet nog dat ze zei dat half iets zo'n mooie tijd was om af te spreken en ik dacht: Maar half iets, vind ik veel mooier. En nu weet ik dus niet meer zeker hoe laat ik de afspraak heb. :palm: Ik ga voor half elf, want dat is volgens mij het meest gangbare voor een afspraak? Ja, dat moet wel. Zo stom ook dat ik het helemaal nergens heb opgeschreven.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 05 Okt 2018 07:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Kun je niet even bellen om te checken?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem246

Bericht 05 Okt 2018 09:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb ook even gebeld hoor. Ik bleek fout te zitten met half elf en moest er om half tien zijn. Gelukkig was de afspraak aan de andere kant van het centrum, vijf minuten lopen, dus ik was er zo. :) Maar het staat zo knullig als je op de dag zelf nog moet vragen hoe laat de afspraak dan eigenlijk was. Ach, het is opgelost.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Okt 2018 09:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Heb ik ook zo vaak hahaha, dan onthoud ik wel half, maar niet half wat.
Of het is kwart over of kwart voor, en dan onthoud ik niet meer welke van de twee het nou was :palm:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Okt 2018 16:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik vind het irritant dat een jongetje uit de klas van m’n oudste kwam spelen (het is niet m’n favoriete jongetje: superdruk, luistert slecht, maakt een hoop troep) en dat zn oma hem om 17h zou ophalen maar er nu nog niet is. Ben expres de hele middag met ze naar buiten gegaan en nu zit hij alsnog m’n huis te verwoesten.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 16:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh wat irritant UN.

Ik baal dat ik 'even snel' een goede bh wilde kopen want m'n oude hangt op half zeven. In plaats daarvan werd ik zó slecht geholpen door de vrouw in de lingeriezaak dat ik me nu echt gedrained voel. Met koppijn en al. Ik wilde graag een witte (of desnoods licht gekleurde) bh en ze kwam alleeen maar met donkere kleuren aanzetten (maar ik wil graag wit, mevrouw. Hier is nog een donkerblauwe en we hebben 'm ook in het olijfgroen), het duurde echt zo lang, de computer was traag en m'n zoontje kreeg er ook genoeg van. Uiteindelijk heb ik met man en macht één bh in het crème besteld. Gewoon irritant. Soms merk je gewoon dat zo'n winkelbediende echt niet jouw type is.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Okt 2018 19:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

O wat irritant Marin. Je geeft duidelijk je wensen aan. Bah. Ik ben dan in staat de winkel uit te lopen en ergens anders te gaan shoppen, maar ik snap ook wel dat als je het echt nodig hebt dat je dat niet doet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Okt 2018 11:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal ervan dat we 7 nieuwe binnendeuren hebben waar we 4 maanden op hebben moeten wachten en dat nu blijkt dat er meerdere beschadigingen op zitten. We hebben ze allemaal laten aflakken, wat behoorlijk extra kost, dan mag dat gewoon niet gebeuren. Vandaag is er een timmerman om ze af te hangen en nu komt het aan het licht. Ga dus een flinke klacht indienen, hopelijk wordt het opgelost. Maar is wel flink balen, iedere keer is er wel iets met verbouwen :cry:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Okt 2018 12:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sandic, irritant. Vooral omdat het nu gewoon opnieuw moet gebeuren. Ze hebben niet volgens afspraak geleverd, maar het geregel wat erbij komt kijken is zo vervelend. En het kost ook zoveel tijd en fustratie die je er niet aan kwijt wil zijn. Succes ermee meer kan ik nu niet zeggen.

I
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 06 Okt 2018 14:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik morgen en maandag op een ander deel op mijn werkplek moet werken. Dat is zo niet mijn plek/doelgroep. Maar wij hebben het norovirus en ik ben zwanger dus willen ze niet dat ik op mijn huidige werkplek werk. Het is wel allemaal in hetzelfde gebouw dus de kans op besmetting is er toch wel. Bewoners en medewerkers komen vaak gewoon gezamenlijk in het restaurant/bij activiteiten. Ik ben normaal al dat ik liever op mijn eigen plek sta sowieso maar nu met die hormonen erbij. Bah!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Okt 2018 17:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh ik baal toch zo! Vorige week al een dag ziek geweest en thuisgebleven van het werk, oververmoeid na heel veel nachten te weinig slaap. Daarna ging het wel weer beter, maar nu heeft m'n dochter een buikvirus opgelopen op de opvang, ze spuugt en poept al dagen alles onder. M'n vriend is ook omgevallen en heeft gisteren flink boven de wc gehangen en is nog steeds niet lekker. Vandaag heb ik een halve dag gewerkt, vanmiddag naar huis om voor de zieken te zorgen. In plaats daarvan heb ik alleen maar plat gelegen met ijskoude rillingen, verhoging en buikkrampen. En morgen moet ik dus nog werken, maar ik vrees dat dat niet gaat en voel me zo rot om me dan weer ziek te melden! Ik ben pas net een paar weken terug en over een paar weken ben ik er ook weer twee weken uit i.v.m. een operatie. :nopompom:
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Okt 2018 17:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

ah nee dat is balen bliss. Hopelijk knap je op vannacht

Ik baal flink, Ik zit nu ziek thuis en werd vandaag gebeld door mijn werk dat ik 2 werkplekken kwijt ben. De mensen vonden dat ik lang weg was en hadden liever een ander. Alsof ik hier voor gekozen heb. Zonet maar wat sollicitaties eruit gegooid wie weet vind ik ooit eens een leuke baan
Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 10 Okt 2018 20:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Balen Bliss, maar hoe vervelend ook, je kunt er nu eenmaal niets aan doen.

Wat rot Sarah dat je twee plekken kwijt bent geraakt, sommige mensen kunnen echt geen medeleven opbrengen voor een ander. Succes met solliciteren, met de huidige krapte op de arbeidsmarkt moet het vast lukken iets leuks te vinden!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers