Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Sep 2018 08:39

Weekend!

Wat zijn jullie plannen?

Ik was gisteren al vrij.
Boodschappen gedaan en 's avonds zijn we uit eten geweest met z'n vieren.

Vandaag komt mijn beste vriendin. We gaan vanavond naar de theatertour van Jan Smit!
Daarna blijft mijn vriendin hier slapen. Geen idee nog wat we morgen gaan doen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Sep 2018 08:47

Re: Weekend!

Vandaag ben ik aan 't uitbrakken en m'n man is helaas aan 't werk. Ik ga nog even 't dorp in met m'n zoon en hopelijk kunnen we einde van de middag nog wat leuks doen met z'n drietjes. Even naar de kinderboerderij ofzo.

Morgen heb ik de High Tea Meeting in Hoorn.
Let's discover the world together.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 29 Sep 2018 08:49

Re: Weekend!

Ik was gisteren ook al vrij, eerst gesport en daarna boodschappen gedaan. 's middags het huishouden gedaan.
Ik ga zo even douchen en dan even met de meisjes naar een verderop gelegen dorp een mooi cadeau halen voor mijn schoonvader die morgen 60 wordt. Mijn man wilde vanmiddag geloof ik nog gaan wielrennen dus ik denk dat ik lekker thuis blijf, en we moeten om 17.00 alweer in een restaurant zijn waar we met zijn allen gaan eten ter ere van Pake zijn verjaardag.
Morgen ga ik waarschijnlijk lunchen bij een nieuwe brasserie hier in de buurt met de dames van mijn man zijn mountainbike ploegje, kindjes kunnen daar ook heerlijk spelen dus denk dat ik die ook meeneem.
Verder een beetje relaxen morgenmiddag en weer voorbereiden op een drukke werkweek en er moet altijd nog wel een klusje in het huishouden gedaan worden.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 29 Sep 2018 08:51

Re: Weekend!

Marin schreef:Vandaag ben ik aan 't uitbrakken en m'n man is helaas aan 't werk. Ik ga nog even 't dorp in met m'n zoon en hopelijk kunnen we einde van de middag nog wat leuks doen met z'n drietjes. Even naar de kinderboerderij ofzo.

Morgen heb ik de High Tea Meeting in Hoorn.


Was het uiteindelijk toch nog leuk op het Italiaanse "festival" of had je een ander leuk feestje?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Sep 2018 09:06

Re: Weekend!

Straks de katten van mijn schoonzusje eten geven, dan wandel ik naar de tennisbaan om bij mij team te gaan kijken. Vanavond lui op de bank.
Morgenvroeg studeren en in de middag ga ik weer een stuk wandelen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Sep 2018 09:14

Re: Weekend!

Pandora schreef:
Marin schreef:Vandaag ben ik aan 't uitbrakken en m'n man is helaas aan 't werk. Ik ga nog even 't dorp in met m'n zoon en hopelijk kunnen we einde van de middag nog wat leuks doen met z'n drietjes. Even naar de kinderboerderij ofzo.

Morgen heb ik de High Tea Meeting in Hoorn.


Was het uiteindelijk toch nog leuk op het Italiaanse "festival" of had je een ander leuk feestje?


Haha beetje van beide. We kregen extra (gratis) wijn bij de Italiaanse proeverij en dat kwam wel hard aan op m'n nuchtere maag. Dus maar gauw wat crackers gegeten voor we uiteten gingen. Bij het eten had ik een wijnarrangement wat niet zo heel lekker viel helaas haha.
Ik overleef 't wel hoor. Meestal ben ik degene die de Bob is dus ik ben het niet zo meer gewend.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 29 Sep 2018 09:21

Re: Weekend!

Ik moet vandaag werken.

Morgen ben ik vrij. Ik denk dat ik niets bijzonders ga doen, maar vooral bijkomen van weer een volledige werkweek na ongeveer 2,5 maand amper werken door ongeluk en daarna vakantie. En dat ook op nieuwe werkschoenen, mijn voeten en benen doen pijn!
10.04.17
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 29 Sep 2018 09:22

Re: Weekend!

Gisterenavond ben ik teruggekomen van mijn reis.
De eerste vakantiewas hangt alweer te drogen. Straks komt mijn vriend naar mij toe. We hebben geen echte plannen voor vandaag.
Morgen viert het nichtje van mijn vriend haar verjaardag. Als ik goed uitgerust ben ga ik erheen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem336

Bericht 29 Sep 2018 09:52

Re: Weekend!

Vanochtend met middelste en jongste naar voetbal geweest. Man is met de oudste mee, hij heeft een uitwedstrijd voetbal.
Daarna snel broodje eten en verjaardag schoonvader. Vanmiddag nog even boodschappen doen, en vanavond weinig spannends.

Morgen naar de dierentuin in Emmen met het gezin.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 29 Sep 2018 11:40

Re: Weekend!

Veel plezier Jezzie!
Dat is het nadeel hè van vakantie Chava, alles weer opruimen.

Hier een rustig weekend. Ik wil veel doen aan mijn studie en of het een en ander in het huishouden.
Mijn vriend is ziek dus onze plannen zijn gecanceld. Morgen nog even bij mijn ouders langs.

Fijn weekend allemaal!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 29 Sep 2018 11:56

Re: Weekend!

Wij hebben nog vakantie!

Gister alles opgeruimd van ons weekje weg. Alle was ligt alweer schoon in de kast. In de avond uit eten geweest bij een sterrenrestaurant. Was fantastisch!

Vandaag lekker uitgeslapen, stuk met de hond gewandeld, straks paar boodschappen doen, en einde vd middag gaan we naar vrienden voor een ‘winter’ bbq.

Morgen nog geen plannen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2018 12:00

Re: Weekend!

Vandaag doen we lekker rustig aan en over een uurtje komen m'n vader en z'n vriendin nog op visite (nog voor mijn verjaardag afgelopen zondag en uiteraard om N weer te zien).
Morgen ga ik met Islandgirl naar het LINDA. Festival.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Sep 2018 12:23

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal

Pandora ga je naar dat nieuwe ding hier in het dorp?


Vandaag zijn we naar Franeker geweest vriend van ons had een nieuw huus gekocht even gekeken en geluncht bij mijn schoonouders. Nu net thuis uitrusten is toch best vermoeiend allemaal en begin dan wat pijn te krijgen bij de wonden

Zondag naar mijn ouders mijn moeder haar nieuwe mobiel installeren
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 29 Sep 2018 15:25

Re: Weekend!

Vandaag ben ik de stad in geweest. Ik pas helaas (na de zwangerschap van de 2e en bevalling) niet meer in mijn huidige kleding tot nu toe. Dus dat werd shoppen vandaag.. Ook stop ik met werken, waardoor ik meer kleding nodig heb, ipv werkkleding.En het is gelukt, ben geslaagd voor broeken en paar truien en blouses. Happy met de nieuwe aanwinst. Vanavond (afhankelijk van baby) wil ik weer eens een film kijken.

Morgen komen gezellig mijn schoonouders op de koffie (en om te knuffelen met onze twee meiden). Mijn man zelf is er niet, heeft iets anders, maar kijk er wel naar uit dat mijn schoonouders komen. Altijd wel gezellig.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 29 Sep 2018 16:17

Re: Weekend!

Vandaag gewerkt en vanavond op de bank de finale van Dance Dance Dance kijken.

Morgen onverwachts vrij. Ik denk F1 kijken en verder misschien morgenvroeg even zwemmen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Sep 2018 16:27

Re: Weekend!

Ik stond vandaag met m’n Ooph-voorraad op een markt in amsterdam west. Nu weer thuis, m’n man is weg. Morgen ga ik met m’n zoons naar een festival. En smiddags boodschappen+voorruit koken+was wegwerken+huishouden, en savonds m’n lessen voorbereiden.
#teammaple🍁
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 29 Sep 2018 16:38

Re: Weekend!

Wat leuk, UN! Ik heb een paar weken terug mijn vriend alvast kennis laten maken met jouw insta. Voor als er ooit een baby komt. Hij was gelukkig erg enthousiast en stuurde van een paar kledingstukken een printscreen die gelukkig ook mijn smaak waren.

Ik lig als verwende prinses op de bank, mijn vader kwam net 2 tassen heerlijke boodschappen brengen. Zo lief en fijn. Vanavond Rico kijken en morgen pubquiz. Vriendin roept dat het haar laatste keer is dus dat we sowieso moeten gaan winnen. Gelukkig niet zoveel druk erop :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Sep 2018 16:49

Re: Weekend!

Jeetje joh Reva, ze kan dus nog wel mee pubquizzen? Wat onwijs bittersweet. Succes dan, wel even winnen idd.

Leuk dat hij m’n insta leuk vond! Ik kan ook volwassen leggings dus mocht hij om een legging verlegen zitten dan is dat een optie.
#teammaple🍁
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 29 Sep 2018 16:54

Re: Weekend!

Whaha, vind je het erg als ik die info niet doorgeef?

Ja heel wrang, ze voelt zich gewoon goed. Enorm bittersweet, maar we gaan zolang het lukt die tijd dan maar extra benutten!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 29 Sep 2018 20:02

Re: Weekend!

Reva, ik heb het even gemist, is je vriendin ongeneeslijk ziek of begrijp ik dit verkeerd (dan sorry)? Beetje dubbel, maar dan veel plezier met de quiz en tegelijk sterkte.

Gisteravond heb ik gewandeld met een vriendin, vanmorgen mijn bed en matras naar de stort gebracht met stiefvader en vandaag ook meteen een nieuw bed en matras besteld (ondertussen slaap ik een paar nachtjes op het 'logeermatras'). Verder nog even naar de bibliotheek geweest, de kringloop en een fijne boswandeling gemaakt.

Morgen heb ik niets gepland, bij mooi weer ga ik even wandelen, verder vooral relaxen: lezen en waarschijnlijk even weven
<<

Anoniem317

Bericht 29 Sep 2018 20:55

Re: Weekend!

Vandaag heb ik de benedenverdieping goed schoongemaakt. Mijn vriend heeft namelijk gister de laatste kleine dingen beneden afgemaakt en daardoor was het wat stoffig. Alleen het toilet nog en en dan is de benedenverdieping echt klaar. Vanmiddag hebben we alvast naar tegels gekeken. Ben blij dat de benedenverdieping nu bijna klaar is, want elke dag poetsen, stofzuigen en alles schoonmaken heb ik wel gehad. Gelukkig is dat nu minder. Ik kan slecht tegen een vies huis.

Morgen wil mijn vriend buiten wat dingen doen en maak ik de bovenverdieping goed schoon. Er is namelijk wat stof naar boven gegaan. In de middag gaan er bij m’n moeder kijken, want zij staat op een rommelmarkt. Verder nog geen plannen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 30 Sep 2018 07:15

Re: Weekend!

Gisteren hebben we vooral wat nuttige dingen gedaan; boodschappen, vuilstort, schoenen gekocht, nieuwe auto bekeken, planten gekocht.

Vanmorgen gaan we denk ik even fietsen naar een speeltuin of kinderboerderij. Vanmiddag High tea meeting in Hoorn.
<<

Anoniem245

Bericht 30 Sep 2018 07:19

Re: Weekend!

Het weekend is al bijna om, maar dit waren/zijn mijn plannen.
Vrijdagavond heb ik een wazige film gekeken met mijn zoon.
Zaterdag ben ik de hele dag op pad geweest met mijn jeugdorkest, naar Toverland en was pas tegen 20u thuis. Toen nog een stuk gelopen met de honden en daarna half dood op de bank geploft.
Zometeen heb ik repetitie en daarna ga ik thuis wat doen, wandelen, douchen en niks meer.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 30 Sep 2018 13:57

Re: Weekend!

sarah1985 schreef:Fijn weekend allemaal

Pandora ga je naar dat nieuwe ding hier in het dorp?


Vandaag zijn we naar Franeker geweest vriend van ons had een nieuw huus gekocht even gekeken en geluncht bij mijn schoonouders. Nu net thuis uitrusten is toch best vermoeiend allemaal en begin dan wat pijn te krijgen bij de wonden

Zondag naar mijn ouders mijn moeder haar nieuwe mobiel installeren


Ja, daar zijn we inderdaad geweest! Was leuk en lekker gegeten, ik zie mezelf daar wel vaker naar toe gaan.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Sep 2018 17:32

Re: Weekend!

Pandora schreef:
sarah1985 schreef:Fijn weekend allemaal

Pandora ga je naar dat nieuwe ding hier in het dorp?


Vandaag zijn we naar Franeker geweest vriend van ons had een nieuw huus gekocht even gekeken en geluncht bij mijn schoonouders. Nu net thuis uitrusten is toch best vermoeiend allemaal en begin dan wat pijn te krijgen bij de wonden

Zondag naar mijn ouders mijn moeder haar nieuwe mobiel installeren


Ja, daar zijn we inderdaad geweest! Was leuk en lekker gegeten, ik zie mezelf daar wel vaker naar toe gaan.

ziet er ook leuk uit op internet. Wij gaan er over 3 weken ook heen
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers