Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau voor eerste verjaardag meisje

<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 14:39

Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Over een maand wordt de dochter van vrienden van mij één jaar. Nu wil ik graag een leuk/speciaal cadeau voor haar kopen, maar is wat hulp misschien wel handig. Budget is maximaal 30 euro!

Ik zat er aan te denken om het boek "Raad eens hoeveel ik van je hou" of een boek van Dikki Dik/Nijntje te kopen. Of Nijntje speelt verstoppertje, of zo'n kralenboog van hout. Maar is dat leuk voor een kleintje die één wordt? Haar ouders zijn zelf van het plastic speelgoed, veel geluid en er ligt ook al een babypop, loopwagen, keukentje klaar. Maar zelf ben ik meer van de boekjes/houten speelgoed.

Dus vertel, wat is echt leuk voor zo'n kleintje?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Sep 2013 14:45

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Ik vind de dingen die je opnoemt leuk voor een meisje van 1!
Houten puzzel heeft ze hier gekregen voor haar verjaardag. Nu nog een beetje moeilijk. Maar ze speelt er wel mee. Als in puzzel stukjes er uit halen, door de hele kamer slepen en als ik de puzzel pak komt ze alle stukjes weer naar mij brengen!
Een houten stoeltje is ook leuk. Eventueel met een tafeltje erbij.
2012
2016
2020

Instagram
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 03 Sep 2013 14:46

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

.
Laatst gewijzigd door mida4you op 03 Sep 2013 14:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 03 Sep 2013 14:48

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

mida4you schreef:Afbeelding


Oeps, sorry voor het grote plaatje. Wij hebben toen die tijd deze loopauto koe gekocht. Ze heeft er heel veel mee gespeeld. Er zit in de romp een vormenstoof en ze kan de klep eraf halen voor bergruimte. Misschien kun je via mp een leuke loopauto scoren?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem97

Bericht 03 Sep 2013 16:36

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Deze: http://www.kleinesam.nl/grimms-houten-regenboog
Wel wat duurder maar misschien is er iemand waarmee je het samen kan doen?

Of dit:
http://www.kleinesam.nl/producten/speel ... heeservies
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Sep 2013 19:01

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Klinkt leuk hoor Pippa, je ideeën! Zouden hier wel in de smaak gevallen zijn. Ook leuk als je van hout iets zoekt, een houten vormenstoof, een houten trekfiguur of een houten xylofoon. Boekjes zijn meestal wel goed, veel kinderen houden van boekjes.
<<

Anoniem30

Bericht 04 Sep 2013 21:36

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Ik heb bedacht dat ik het leuk vind om een voorleesboek te geven met eigen naam; nu het volgende dilemma, welk boek ga ik kiezen? Wat is het leukst denken jullie?

1. Woezel & Pip (meerdere varianten)
2. Nijntje (meerdere varianten)
3. Dikkie Diki (meerdere varianten)
4. Bumba (ben ik zelf niet zo'n fan van)

En dat is maar 16 euro, dus dan kan ik er nog iets anders leuks bij kopen.
<<

Anoniem33

Bericht 04 Sep 2013 21:38

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Onze dochter zou je echt blij maken met woezel en pip of nijntje. De andere 2 heeft ze niks mee....
<<

Anoniem 82

Bericht 04 Sep 2013 21:45

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Hier zou het niet uitmaken, toevallig zijn van deze 4 die je noemt de boekjes hier in huis zo ongeveer favoriet. Als ik toch zou moeten kiezen zou ik zelf denk ik even kijken bij de beschrijving van het verhaaltje. Vaak staat dat er wel in het kort bij. Aangezien ze hier alle vier leuk zou vinden, zou ik voor het verhaaltje gaan wat het meest aanspreekt.
<<

Anoniem103

Bericht 04 Sep 2013 21:49

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Mijn dochter zou ze ook allemaal even leuk vinden, misschien kun je aan haar ouders vragen welke van de vier hun dochter het leukste vindt?
<<

Anoniem30

Bericht 04 Sep 2013 22:03

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Je hebt het boekje Woezel & Pip hebben een nieuw vriendje, die klinkt zo lief!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 04 Sep 2013 22:40

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Boekjes is hij hier ook helemaal gek op, zou het zelf dan ook een leuk cadeau vinden. Die van Woezel&Pip zou ik persoonlijk kiezen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Sep 2013 22:45

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Deze pop van Corolle:

http://www.bebedoudou.fr/images/babipou ... x-rose.jpg

Yrsa heeft deze gekregen toen ze een jaar was en ze slaapt nog steeds elke nacht met Pop in bed.

Er zijn trouwens meerdere uitvoeringen van, Yrsa heeft deze.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 05 Sep 2013 03:39

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Wat betreft de boekjes zou ik ook kijken welke je het meest aanspreekt. Die van Woezel en Pip klinkt inderdaad erg lief, daar heb je een leuk cadeau aan, Pippa.
<<

Anoniem171

Bericht 05 Sep 2013 03:43

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

En dan als kadootje erbij houten snijfruit voor bij het keukentje?
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 05 Sep 2013 06:20

Re: Cadeau voor eerste verjaardag meisje

Pippa schreef:Je hebt het boekje Woezel & Pip hebben een nieuw vriendje, die klinkt zo lief!

Die heeft mijn zoontje ook gekregen voor zijn eerste verjaardag, en dat is inderdaad een heel leuk boek
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers