Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 16 Sep 2018 19:19

Re: Boer zoekt vrouw

Ik ga ook kijken!
⁠♡♡♡
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 16 Sep 2018 20:18

Re: Boer zoekt vrouw

Leuk de 2 dames uit mijn regio zijn door.

Steffi heeft een negatief zelfbeeld. Echt jammer, is echt leuke meid. Mooie uitstraling. Leuker dan die andere vind ik zelf die meer dan 300 brieven kreeg.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 16 Sep 2018 20:24

Re: Boer zoekt vrouw

Dat vond ik ook Fred.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 16 Sep 2018 20:26

Re: Boer zoekt vrouw

Nou inderdaad, Steffi is een leuke vrouw. Jammer dat ze dat zelf niet ziet. Wel heel leuk voor haar dat ze erbij zit! Ik vond het weer mooi en ontroerend.
<<

Anoniem244

Bericht 16 Sep 2018 20:32

Re: Boer zoekt vrouw

Ook mee eens idd

Maar huh die laatste boer dan. Hoe kan hij dan vanaf de 1e aflevering al met meerdere brievenschrijvers innig contact hebben gehad? (Hebben die hem dan benaderd via social media ofzo)
<<

Anoniem316

Bericht 16 Sep 2018 20:35

Re: Boer zoekt vrouw

Ja, dat vroeg ik me ook af Radler! Ik vind het maar vaag.
<<

Anoniem270

Bericht 16 Sep 2018 20:40

Re: Boer zoekt vrouw

Op de site staat er meer over. Iets met een tentfeest. Heb de 1e aflevering gemist dus ik snap het niet helemaal.
<<

Anoniem244

Bericht 16 Sep 2018 20:44

Re: Boer zoekt vrouw

Ja dat tentfeest had bzv georganiseerd
Ik ga het eens opzoeken op de site :-)

Ah zo zit het dus, hij heeft vrouwen met wie hij contact had gevraagd om te schrijven
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 16 Sep 2018 20:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 16 Sep 2018 20:44

Re: Boer zoekt vrouw

Hij had vrouwen benaderd die dan een brief moesten schrijven. Hij had intensief contact met die vrouwen.

Waarschijnlijk wilde hij zo zijn brieven aantal ophogen.
Maar hij kwam er dus een tekort om mee te doen aan het speeddate gedeelte. Daarom hadden ze een tentfeest voor hem georganiseerd waar alle briefschrijfsters waren. Dus ook die dames die al contact met hem hadden gehad.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Sep 2018 07:29

Re: Boer zoekt vrouw

Ahhh ik was wel ontroerd door die Steffi hoor. En haar ouders zo trots.

En die boer Jaap (? met de bloemen), waar de vader ook zo emo was. SMELT allemaal!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 17 Sep 2018 07:43

Re: Boer zoekt vrouw

Ik stond er ook van te kijken dat boer Wim (die stottert) zoveel brieven had gekregen. Meer dan 300! Had ik niet verwacht.
<<

Anoniem252

Bericht 17 Sep 2018 07:56

Re: Boer zoekt vrouw

Oh ik snap dat wel van Wim, wat een giga leuke vent is dat!
Ontroerend ook Steffi vond ik, leuke meid. Nog even dr haar wat langer zou haar mooi staan denk ik.
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2018 08:06

Re: Boer zoekt vrouw

Ik snap dat ook wel, van die Boer Wim, leuke vent! Steffi was idd schattig, wat een negatief zelfbeeld heeft zij, zo onnodig.

Leuk dat het weer begonnen is!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Sep 2018 08:10

Re: Boer zoekt vrouw

Ik snap het ergens wel van Steffi, het is een hele stoere vrouw, maar ze is enorm lang, kort haar en niet super duper dun ofzo. Ik snap wel dat ze denk dat mannen daar niet op zitten te wachten en het assortiment mannen is natuurlijk ook een stuk kleiner als je een man boven de 1.90 zoekt. Zo'n krachtige vrouw is ook niet voor iedereen.

Ik zeg trouwens niet dat ze lelijk is he. Absoluut niet, ze heeft een heel mooi gezicht en komt heel lief over, maar ze is niet voor iedereen. Niet het doorsnee 'buurmeisje'.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 17 Sep 2018 08:15

Re: Boer zoekt vrouw

Samenvatting door RickEvers.nl

Als jullie het niet erg vinden, sla ik de inleiding even over. Geleuter over lang wachten en eindelijk zijn we terug en zo. We hebben een druk programma (10 boeren) dus ik wil maar meteen beginnen.

Saskia, het geitenboerinneke, kreeg negen brieven. Het lijkt me wat overdreven om daar hulptroepen voor in te schakelen, maar Saskia had er toch twee bij zich. Ieder drie brieven. Dat wordt lekker vroeg slapen. Helaas was het niet genoeg voor de volgende uitzending, dus we moeten het volgende week zonder Saskia doen. Dat is jammer. Maar we moet het ook zonder haar lieve kleine geitjes doen. En dat is eigenlijk nog veel erger.

Wim hapert af en toe een beetje. En dat geeft natuurlijk niet. Sterker nog, het heeft ook positieve kanten, want misschien duurt het programma nu wat langer. Wim is niet verlegen en zou het leuk vinden als de ander ook hhhhhh.... en nu dacht ik dus, hij gaat zeggen "als de ander ook hapert", maar nee, het ging over humor. Iets waar Wim zelf ook over beschikt, want hij had het over "hele oude vrouwen boven de 35". Het is dat mijn vrouw daar nog een paar maandjes onder zit, anders had ze ongetwijfeld het programma woest uitgezet en daarmee abrupt een einde gemaakt aan de eerste editie van deze samenvatting. Oh ja, Wim kreeg 333 brieven en gaat volgende week dus vrolijk door met grapjes maken.

Marnix vindt het allemaal mar-nix. Al die paardenmeisjes die schrijven. Marnix heeft er niets mee, want bij een paardenmeisje kom je altijd op plek twee. Of drie als ze twee paarden heeft. Persoonlijk weet ik daar trouwens alles van. Maar toch heeft het ook voordelen. Het verrijkt namelijk je woordenschat enorm. Waar ik vroeger een paard zag met een zadel op zijn rug, zie ik nu een paard dat 'onder het zadel' is. En je maakt mij ook niets meer wijs over 'neusriemen', 'been geven' en 'tegen de hand lopen'. Ik ben dan ook blij dat Marnix toch nog zeven (!!) paardenmeisjes heeft uitgezocht. En nu snel naar de supermarkt om thee te kopen, Marnix, want vier jaar over de datum vinden paardenmeisjes mar-nix.

Wilfred kreeg zes brieven. Zijn vrienden hadden er wat meer verwacht. Waarschijnlijk bedoelt hij zichzelf, maar dat is zo stom om te zeggen. Als Wilfred straks condooms moet kopen, zegt hij bij de kassa: "ik koop dit voor een vriend". Of het met die condooms zo'n vaart gaat lopen, durf ik te betwijfelen. Hij wees de eerste dame, die in de stal op hem zat te wachten, resoluut af in de hoop dat er nog iets mooiers bij zat. Toen Yvon aangaf nog een dame op zijn boerderij te hebben verstopt, zag ik hem glunderen en denken: "er zitten hier zes vrouwen verborgen en ik zoek gewoon de mooiste uit". Helaas kwam Wilfred van een koude kermis thuis, want na dame twee was het al uit met de pret.

Over kermis gesproken. Jan besloot zich vlak voor de opnames drie dagen katjelam te zuipen op de plaatselijke kermis en was een beetje schor. Yvonne dacht nog dat hij zenuwachtig was, maar Jan was gewoon brak en had wat nadorst. Kan gebeuren. Helaas waren de 33 brieven niet genoeg dus zullen we nooit weten hoe hij zijn kater te boven komt. Nou ja, ik geloof dat je de overige boeren ook via internet kunt volgen, maar er zijn grenzen hè mensen, kom op.

Michelle was die jonge meid met een champignonkwekerij. Ze wil dolgraag knuffelen op haar hoekbank. Waarom ze zo'n gek bloesje aanhad, weet ik eigenlijk niet (misschien moest ze na de opnames direct door naar een danswedstrijd), maar ze kreeg maar liefst 326 brieven, waaronder een kaart die een lied van Nick en Simon afspeelde zodra je hem opendeed. En dat was nog niet alles. Ik zag de gekste dingen voorbij komen. Karton, papier mache, de hele rambam. Ik dacht dat vooral vrouwen knutselwerkjes maakten, maar blijkbaar doen mannen zoiets ook om indruk te maken. Ik was verbijsterd. Er zat zelfs iemand bij de laatste tien die een kartonnen champignon als een soort bootje had gemaakt. En weer iemand anders zei gewoon: "we are the champignons". Hij maakt hem gewoon.

Rudi, die van dat gezellige lege huis, zocht een spontane vrouw en iemand die niet teveel nadenkt. Negen vrouwen deden dat ook niet en schreven een brief. Acht daarvan waren trouwens in opleiding voor interieurstylist en zochten een stageplek.

Jaap komt maar zelden buiten zijn kas. Het schijnt dat hij alleen voor het buiten zetten van de groene en grijze container zijn kas even verlaat. Er zijn mensen in het dorp die Jaap al twaalf jaar niet gezien hebben. Dat kan zo dus niet langer. Gelukkig schreven 48 vrouwen een brief. Onze Jaap gaat dus uit de kas komen, dat kan niet anders. Hij hoopte trouwens op mooi weer, want dan konden ze buiten zitten. Wat hij eigenlijk bedoelde is dat al die mensen dan niet met hun vieze voeten in zijn mooie kas hoeven te komen.

Steffie de stoere hengstenfokker is geen titel van een nieuwe stripreeks, maar een deelnemer van Boer Zoekt Vrouw seizoen 2018/2019. En wat een lieve vrouw is dat. 49 mannen hadden geschreven en ze werd er stil van. Het viel me trouwens op dat Yvonne steeds hetzelfde grapje uithaalt. Ze gooit een klein stapeltje brieven op tafel, peilt de reactie van de kandidaat, laat wat stiltes vallen en tovert dan ineens nog een tas vol extra brieven op tafel. Leuk schrikeffect voor televisie. Maar bijna zielig voor iemand die zo onzeker is als Steffie. Ik laat alle hengstengrapjes voor wat ze zijn en gun haar gewoon een fantastische vent.

Remco mocht ook nog even in beeld met zijn houthakkersblouse, maar Yvonne was eigenlijk boos op hem. Stoute Remco had namelijk al met een paar dames innig contact gehad. Innig contact. Dat is KRO/NCRV-taal voor "die ouwe viespeuk heeft er al met een stuk of tien wilde seks in de hooiberg gehad". Onacceptabel Remco. Opgesodemieterd.

Wat een verhaal trouwens, ben blij dat het er volgende week maar vijf zijn. Tot dan!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 17 Sep 2018 12:35

Re: Boer zoekt vrouw

Raven schreef:Hij had vrouwen benaderd die dan een brief moesten schrijven. Hij had intensief contact met die vrouwen.

Waarschijnlijk wilde hij zo zijn brieven aantal ophogen.
Maar hij kwam er dus een tekort om mee te doen aan het speeddate gedeelte. Daarom hadden ze een tentfeest voor hem georganiseerd waar alle briefschrijfsters waren. Dus ook die dames die al contact met hem hadden gehad.

Alleen wisten die vrouwen niet van elkaars bestaan af en en dat ze dus niet de enige waren met innig contact met hem.

Ik ben benieuwd naar de komende afleveringen. Ik hoop dat Steffi hierdoor groeit in haar zelfvertrouwen, net zoals die ene man waarvan ik de naam ben vergeten, die zo vrolijk over komt.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 17 Sep 2018 19:30

Re: Boer zoekt vrouw

Vanmorgen stond het mobiele nummer van Steffi nog op de site van haar bedrijf. Nu niet meer. Ik snap wel waarom. Ook geinig dat een vriend van mijn broer daar bij de laatste 10 mannen zit.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Sep 2018 09:15

Re: Boer zoekt vrouw

Ik zie haar nummer nog steeds staan.

Ik hoop dat ze een hele leuke kerel treft. Verheug me al op de volgende afleveringen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 18 Sep 2018 11:23

Re: Boer zoekt vrouw

Burn schreef:Samenvatting door RickEvers.nl

Wat een verhaal trouwens, ben blij dat het er volgende week maar vijf zijn. Tot dan!


haha leuk! :smile:
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 18 Sep 2018 14:05

Re: Boer zoekt vrouw

Fred schreef:Vanmorgen stond het mobiele nummer van Steffi nog op de site van haar bedrijf. Nu niet meer. Ik snap wel waarom. Ook geinig dat een vriend van mijn broer daar bij de laatste 10 mannen zit.


Toevallig beginnend met een J?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 18 Sep 2018 14:16

Re: Boer zoekt vrouw

Verwijderd ivm persoonlijke info
Laatst gewijzigd door Pure* op 23 Sep 2018 21:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 18 Sep 2018 14:20

Re: Boer zoekt vrouw

Ik weet niet precies waar Fred vandaan komt, maar door alles wat ie hier verteld over dorpen in de buurt, kan het nooit ver zijn.
En aangezien er iemand mee doet die ik (enigszins) ken, ben ik benieuwd of het toevallig dezelfde is.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 18 Sep 2018 19:46

Re: Boer zoekt vrouw

Je hebt pb meneer de Uil. Overigens kom ik niet uit de plaats waar deze 2 vrouwelijke boeren uit komen, maar regio U.. Die plaats ken ik wel goed overigens. Ik ben er volgens mij ook wel eens langs de boederijen gereden ook al liggen ze achteraf.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 23 Sep 2018 20:45

Re: Boer zoekt vrouw

Jullie ook weer gekeken?

Ik vond het zo schattig hoe blij de laatste man die Steffi koos was. Ik vind hem ook echt leuk voor haar!

Een van Wim's vrouwen is mijn vroegere buurmeisje, ze is door dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

En Jaap met steeds dezelfde tekst... :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 23 Sep 2018 21:28

Re: Boer zoekt vrouw

Irena Lookie? Ik zat met haar op de middelbare :P
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers