Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hemd kleuter

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Sep 2018 23:31

Re: Hemd kleuter

Bij mij hebben ze ook allebei hemden, meestal van de Zeeman of de Wibra. Vandaag nog een stapel hemden maat 134/140 gekocht voor E. Ik vind die van de Zeeman heel fijn, behalve die met die biesjes, die zijn zo vervelend om te strijken. Opdruk vind ik ook minder, om dezelfde reden, dan moet ik ze binnenstebuiten strijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem243

Bericht 16 Sep 2018 06:50

Re: Hemd kleuter

Met opdruk koop ik vrijwel niet van de Zeeman, dat is van dat plastic spul dat in de was aan elkaar blijft plakken, vreselijk. De donkerblauw gestreepte of effen hemden vind ik het fijnst. Ik koop ook vaak een maat groter al past de maat die hij daadwerkelijk heeft nu ook wel goed, dat is altijd even proberen bij Zeeman, haha.
<<

ChiQ

Bericht 16 Sep 2018 07:17

Re: Hemd kleuter

Oja ik koop alleen grijs of wit, die met opdruk zie je door shirtjes soms.
<<

Anoniem280

Bericht 16 Sep 2018 20:51

Re: Hemd kleuter

Hier altijd een hemd van de Zeeman

Ook basic shirts van de Zeeman.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2018 18:46

Re: Hemd kleuter

Ik zweer bij de hemden van Ani Rolfi mooi lang en sluiten goed aan.
2014 2016
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 17 Sep 2018 19:18

Re: Hemd kleuter

Ja, hij heeft bijna dagelijks een hemd aan (alleen in de zomer niet altijd). Ik vind die van de Hema erg fijn, want lekker zacht en rekbaar. Maar koop ook weleens bij de Zeeman.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 17 Sep 2018 20:11

Re: Hemd kleuter

Bij next direct verkopen ze ook strakke t-shirtjes voor onder de kleding, die zijn fijn. Verder meestal hemden van hema of zeeman met eventueel een subtiel printje. In de zomer meestal geen hemd.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers