Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik vertrek!

<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 20 Jan 2018 17:21

Re: Ik vertrek!

Weet iemand of de aflevering dat steeds na “Wie is de Mol?” uitgezonden wordt, nieuwe zijn? Mijn digicorder neemt de afleveringen op NPO blijkbaar nooit op :(
<<

Anoniem246

Bericht 20 Jan 2018 17:41

Re: Ik vertrek!

Ja, dat zijn 100% nieuwe afleveringen. Het ligt waarschijnlijk aan het nieuwe jaartal dat het kastje het niet meer opneemt. Je moet het namelijk elk jaar opnieuw instellen dat je het wilt opnemen. Mijn man had Utopia voor me opgenomen in het oude jaar, serie opname, en in het nieuwe jaar geen enkele opname meer. *Iets met lui zijn en het kastje maar laten opnemen, terwijl het niet meer nodig is.
<<

Anoniem246

Bericht 20 Jan 2018 17:44

Re: Ik vertrek!

Ik vind het trouwens heerlijke televisie. Ik vind het vooral fijn als het hen lukt om iets dat succesvol is op te zetten. Ik moet altijd denken aan Chantal Janzen, omdat ze ergens eens heeft gezegd het programma heerlijk te vinden als een stel zonder nadenken vertrekt en je ziet dat het misgaat. Maar tegenwoordig gaat het nog weinig echt mis. Behalve dan dat stel dat zonder iets te weten naar een land vertrok waar de zon altijd scheen. Welke abc land was dat ook alweer?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 20 Jan 2018 19:16

Re: Ik vertrek!

Bonaire!
<<

Anoniem246

Bericht 21 Jan 2018 01:47

Re: Ik vertrek!

Emma schreef:Bonaire!


Ik kon er niet opkomen. Maar inderdaad, Bonaire. Schijnt ook niet de enige aflevering van het seizoen te zijn. Ze komen nog weer terug.
<<

Anoniem336

Bericht 07 Aug 2018 17:30

Re: Ik vertrek!

Vanaf 8 september weer nieuwe afleveringen !
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Aug 2018 07:33

Re: Ik vertrek!

Jaaaaa!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem336

Bericht 12 Sep 2018 19:26

Re: Ik vertrek!

En...hebben we fijn naar de scheetjes gekeken afgelopen weekend?
Wat een pech hebben ze gehad...vond het wel bikkels hoor.
<<

Patsy

Bericht 12 Sep 2018 19:50

Re: Ik vertrek!

Heerlijke aflevering idd. Hoeveel kan er misgaan, maar wat een volhouders zeg.

Er doet ook een stel mee met dit seizoen uit mijn oude woonplaats. Mijn vader kent ze wel. Zij zijn aar Noorwegen gegaan. Ben heel benieuwd naar hun verhaal.
<<

Anoniem336

Bericht 16 Sep 2018 18:21

Re: Ik vertrek!

De reacties op fb waren echt niet mild....

Maar pff. 10 jaar voorbereiding, als in...?
Dan zorg je op zn minst toch voor een lening zwart op wit.

Heb de update gelezen, maar jee, dit verhaal kent nog geen succes.
<<

Anoniem336

Bericht 16 Sep 2018 18:21

Re: Ik vertrek!

O lees nu jouw reactie katrien, waren het de mensen uit de aflevering van gister?
<<

Patsy

Bericht 16 Sep 2018 18:28

Re: Ik vertrek!

Klopt! Hoe zielig ik het ook voor ze vind om die reacties te lezen, snap ik het ook ergens wel. Waar al die voorbereiding in is gaan zitten vraag ik me echt af.

Mijn vader heeft bij ze aan de keukentafel het hele plan gezien, hij begreep toen dat alles al rond was, maar dat blijkt dus nogal tegen te vallen.
Laatst gewijzigd door Patsy op 16 Sep 2018 18:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 16 Sep 2018 18:29

Re: Ik vertrek!

Sneu verhaal inderdaad. Blijkbaar is aan de verkoop van de winkel en het huis ook weinig overgehouden. Jammer dat ze nog altijd geen steek verder zijn. Waar het dan aan ligt?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 16 Sep 2018 19:13

Re: Ik vertrek!

Ik heb duidelijk bar weinig tijd om het forum bij te houden..
Zijn jullie weg uit A. Katrien? Dat wist ik helemaal niet! Werk je nog wel in die winkel hier?

Ik heb het gisteravond ook gezien. Vroeg me idd ook af waar de voorbereiding in zat, ze hadden dan toch wel beter de taal kunnen leren lijkt mij ed. Wel heel jammer voor ze..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2018 06:20

Re: Ik vertrek!

Ik weet wel dat de winkel en woning enorm lang te koop gestaan hebben. Ze zijn ook een keer van makelaar gewisseld. Dus ik kan me voorstellen dat het uiteindelijk met een restschuld verkocht is. Ik weet dat niet zeker natuurlijk, maar zou het niet raar vinden.

Haha Arwyn, je hebt het ook veel drukker nu natuurlijk :wink:. We wonen idd niet meer in Assen, zal je zo een pm sturen waar we nu wonen. Ik werk nog wel in hetzelfde pand, er zit alleen aan andere (veel leukere) winkel in.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 17 Sep 2018 12:41

Re: Ik vertrek!

Ik vond het ook een apart stel, 10 jaar voorbereiding;
- je spreekt de taal niet (geeft later het dialect de schuld)
- je weet niet hoe de administratieve rompslomp in Noorwegen in elkaar zit
- je hebt amper spaargeld om de eerste maanden door te komen
- je weet niet dat de boodschappen daar een stuk duurder zijn dan hier
- je weet niet of er überhaupt interesse is in floatboarden.

Roden ging tenslotte ook niet door en nu willen ze in Gieten starten, echter hebben ze zelf 40.000 en hebben ze nog 80.000 nodig. Ze hebben daarvoor crowdfunding op gezet, maar dat is nogal geknutseld gedaan. Wederom weten ze niet of er vraag naar is. Daarnaast wonen ze nog op de camping, staan ze in geschreven bij de woningbouw en gaan ze dat nu toch ook maar doen voor de kleinere dorpen i.v.m. korte wachttijden.
Ik vond de blog nogal zwartgallig en in de slachtofferrol, ze werden overal gediscrimineerd, andere voorgetrokken, etc.
<<

Anoniem336

Bericht 22 Sep 2018 16:23

Re: Ik vertrek!

Inderdaad. Vond vooral haar er erg negatief en meelijwekkend instaan. En serieus...crowdfunding voor 80k...? :palm:
<<

Anoniem336

Bericht 22 Sep 2018 16:28

Re: Ik vertrek!

Maar..vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen. Leuk, een stel met jonge kids. Vermoeden dat zij iets meer geld meebrengen, wat wellicht meer kans op succes geeft.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 22 Sep 2018 17:14

Re: Ik vertrek!

Elja schreef:En...hebben we fijn naar de scheetjes gekeken afgelopen weekend?
Wat een pech hebben ze gehad...vond het wel bikkels hoor.


Ik zit het nu terug te kijken maar wat is ze mager geworden zeg! Inderdaad echte volhouders.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 22 Sep 2018 17:47

Re: Ik vertrek!

Mijn oom en tante hebben mee gedaan aan dit programma, alles is gefilmd maanden lang, maar het is uiteindelijk niet uitgezonden omdat ze alles goed voor elkaar hadden. Wel jammer.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 22 Sep 2018 17:57

Re: Ik vertrek!

Daarom schreef:Mijn oom en tante hebben mee gedaan aan dit programma, alles is gefilmd maanden lang, maar het is uiteindelijk niet uitgezonden omdat ze alles goed voor elkaar hadden. Wel jammer.


Dat is ook wel echt lullig :thumbdown:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Sep 2018 18:05

Re: Ik vertrek!

Ook gek, er zijn toch wel vaker mensen die het goed voor elkaar hebben? Ik herinner me een gezin met twee volwassen dochters voor wie ze nog een huis aan de gracht hadden gekocht in Leiden, en die jongste dochter had nog een sieradenlijn opgezet, volgens mij hadden die het heel goed. En een keer twee vriendinnen die een B&B in Italië hadden die heel mooi was geworden. Het zijn lang niet altijd mislukkingen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 22 Sep 2018 18:20

Re: Ik vertrek!

Er was echt niks wat mis ging bij ze, ze hadden al een paar jaar Griekse les gehad, dus de taal hadden ze onder controle enz. Ze waren ook bij het afscheidsfeest in Nederland nog om te filmen, maar uiteindelijk tja, het was allemaal te perfect voorbereid, nu is veel ook op drama en sensatie gericht.
<<

Anoniem336

Bericht 24 Sep 2018 09:50

Re: Ik vertrek!

Ik vond het erg mooi geworden. Alleen lijkt het mij erg vervelend, om altijd mensen in je huis te hebben.
Was mij niet helemaal duidelijk hoe nu de indeling was.

Ik miste een hek om het zwembad. En sowieso om een deel vd tuin, gezien er erg veel hoogteverschil aanwezig is.
<<

Anoniem328

Bericht 24 Sep 2018 11:30

Re: Ik vertrek!

Ik vond deze aflevering wel heel leuk. Weinig drama op wat kleine dingen na. En oke oke € 75.000,00 meer uitgegeven dan van tevoren bedacht :smile:
Maar ze wisten wel echt van aanpakken en waren goed voorbereid. En wat een prachtige plek zeg!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers