Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huis/vakantiepark tips gevraagd

<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 16 Sep 2018 10:05

Huis/vakantiepark tips gevraagd

Met de kerst gaan we een paar dagen weg, bestemming staat nog helemaal open. Ik zie door de bomen het bos niet meer dus hopelijk heeft 1 van jullie de gouden tip.

Aantal richtlijnen:

-confortabel met een baby van 6 maanden en net 2 jarige jongetje.
-niet te ver rijden (ongeveer max 4 uur vanaf Utrecht).
-zwembad zou wenselijk zijn.
-vertrek voor de kerst (22/23 of 24 maakt niet uit) en iedergeval tot en met de kerst.
-budget max 500 euro.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem335

Bericht 16 Sep 2018 10:15

Re: Huis/vakantiepark tips gevraagd

Zie dat er bij Landal wel wat huisjes vrij zijn voor een midweek vanaf 24 december voor onder/rond de 500 euro.
<<

Anoniem316

Bericht 16 Sep 2018 12:02

Re: Huis/vakantiepark tips gevraagd

Wij zaten met hetzelfde en zijn uitgekomen bij Molencaten de Leemkule in Hattem. Wat ik vooral ideaal vond is dat ze daar speciale kinderhuisjes hebben waar alles al aanwezig is. Voor een midweek met oud en nieuw betaalden wij € 230,00.
Er is een binnenzwembad, niet groot maar voldoende om lekker de dobberen volgens mij.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 16 Sep 2018 12:06

Re: Huis/vakantiepark tips gevraagd

Oeh wij zoeken (bijna) hetzelfde alleen dan aankomst op 1e kerstdag, omdat ik de dag voor kerst nog moet werken. Dat maakt de zoektocht meteen wel een beetje lastig, want meestal is het op vakantieparken natuurlijk een midweek. Ik volg dit topic dus ook maar even voor tips.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 16 Sep 2018 13:44

Re: Huis/vakantiepark tips gevraagd

Dee schreef:Wij zaten met hetzelfde en zijn uitgekomen bij Molencaten de Leemkule in Hattem. Wat ik vooral ideaal vond is dat ze daar speciale kinderhuisjes hebben waar alles al aanwezig is. Voor een midweek met oud en nieuw betaalden wij € 230,00.
Er is een binnenzwembad, niet groot maar voldoende om lekker de dobberen volgens mij.



Thanks voor de tip, dat is wel een leuke. Zag net dat rond 350 uitkomt dus dat zou prima zijn.

Kexter, zo ver was ik ook maar ben opzoek naar tips voor specifieke parken. Heb jij aanraders?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 30 Sep 2018 19:49

Re: Huis/vakantiepark tips gevraagd

We hebben net landal village l'eau d'heure geboekt. Scherpe prijs en bosrijke omgeving. Ik vind het een dikke prima!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2018 20:19

Re: Huis/vakantiepark tips gevraagd

Dat is een leuk park. Ik ben er vorig jaar in het voorjaar met een vriendin geweest.
Het water waar het park aan ligt, daaromheen ligt een wandelpad. Mooi geasfalteerd. Dus goed te doen met een kinderwagen en buggy. Het is alleen wel een rondje van 7-8 km. Het is wel een mooie stukje wandelen.
Verder hebben wij iedere dag daar een stukje hardgelopen dus mocht je zin hebben. Dat is goed te doen daar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 01 Okt 2018 06:14

Re: Huis/vakantiepark tips gevraagd

Goede tip! Mijn hardloopschoenen gaan iedergeval mee.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers