Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


This time next year...

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Sep 2018 12:34

This time next year...

Wie heeft het ook gekeken?

Ik had er echt veel meer van verwacht eigenlijk.
Wendy praat 5 minuten met iemand, die gaat door een deur, die komt door de andere deur weer naar buiten (dan is het een jaar later). Wendy praat weer 5 minuten met ze, er volgen wat filmpjes en dat is het :palm:

Had verwacht eigenlijk veel meer te zien van het jaar wat ze meemaken...
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Sep 2018 16:09

Re: This time next year...

Ik dacht dat het vanavond komt?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 13 Sep 2018 18:02

Re: This time next year...

Ik heb het ook voor vanavond opgenomen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 14 Sep 2018 09:16

Re: This time next year...

Ik heb het programma gisteravond gekeken. Het concept is leuk, mooie verhalen. De uitvoering vond ik tegenvallen. Ik heb het idee dat ik zes keer naar hetzelfde ongemakkelijke loopje van Wendy heb gekeken. Ik vond haar manier van presenteren ook niet zo prettig om naar te kijken. Overdreven, met haast een kinderlijke benadering van de kandidaten. Met dit concept had ik het boeiender gevonden meer te zien van het proces van de deelnemers.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Sep 2018 12:29

Re: This time next year...

Skyler schreef:Ik heb het programma gisteravond gekeken. Het concept is leuk, mooie verhalen. De uitvoering vond ik tegenvallen. Ik heb het idee dat ik zes keer naar hetzelfde ongemakkelijke loopje van Wendy heb gekeken. Ik vond haar manier van presenteren ook niet zo prettig om naar te kijken. Overdreven, met haast een kinderlijke benadering van de kandidaten. Met dit concept had ik het boeiender gevonden meer te zien van het proces van de deelnemers.


Exact dit!
5 min kletsen, naar de andere kant van t podium lopen terwijl ze lachend het publiek in kijkt, plop een jaar later en weer 5 minuten kletsen.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 14 Sep 2018 18:12

Re: This time next year...

Echt saai...
Omdat het zo stom is uitgewerkt is het hele concept weg. Had tich keer beter gekund zo jammer vond er echt niks aan.
<<

Anoniem317

Bericht 14 Sep 2018 19:21

Re: This time next year...

Ik vond de uitwerking ook niet goed. Had liever inderdaad meer van het proces willen zien.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers