Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Loterij?

<<

Anoniem249

Bericht 09 Sep 2018 16:26

Loterij?

Spelen jullie mee met een loterij?
Waarom wel/niet?

Zo ja:
Met welke loterij spelen jullie mee?
Waarom deze loterij?
<<

Anoniem271

Bericht 09 Sep 2018 16:43

Re: Loterij?

Nee niet meer. Heb jaren meegedaan aan de Staatsloterij, maar heb dat jaren terug stop gezet. Belangrijkste reden is dat ik het geld er niet voor over heb nu.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Sep 2018 16:47

Re: Loterij?

Ik heb meegedaan met de postcodeloterij. Dit heb ik begin van het jaar opgezegd, want won nooit iets.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem246

Bericht 09 Sep 2018 17:07

Re: Loterij?

Af en aan met de postcodeloterij. We vinden de koffertjesrace zo leuk om te kijken en meespelen geeft iets extra's aan het spel. Alhoewel het leuk is om iets te winnen, al is het maar een dagje uit, spelen we niet mee voor de prijzen. We vinden het gewoon leuk. En ja, we steunen goede doelen. Maar ook dat is niet echt de reden om mee te spelen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Sep 2018 17:24

Re: Loterij?

postcodeloterij. Hebben best al veel gewonnen
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Sep 2018 17:25

Re: Loterij?

Alleen de oudejaars- en Koningsdagloterij. Verder vind ik 't nogal zonde van het geld.
Ik heb nooit meer dan een tientje gewonnen dus eigenlijk is dit ook al zonde haha.
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 09 Sep 2018 17:39

Re: Loterij?

sarah1985 schreef:postcodeloterij. Hebben best al veel gewonnen


Geldprijzen of dingen als tickets voor uitjes en bekers ijs? Dat laatste heb je dan min of meer al zelf betaald natuurlijk, maar ik snap dat het leuk is iets terug te zien van je inleg.

Ik speel niet mee omdat ik denk dat het met mijn huidige inkomen zinvoller is het geld in eigen zak te houden. Hoe groot is de kans nu dat je iets noemenswaardigs wint? Dan lijkt het sparen van de inleg op eigen rekening zinvoller. Het steunen van goede doelen bij de postcodeloterij vind ik trouwens wel positief, maar dat doe ik al op een andere manier.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Sep 2018 19:58

Re: Loterij?

Alleen de Postcodeloterij. Ik vind het echt belachelijk duur en word idd ook altijd agressief van die suffe kadootjes maar durf niet op te zeggen. Wat nou als... :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 09 Sep 2018 20:01

Re: Loterij?

Nee, ik doe nergens aan mee en ook nooit gedaan.
Ik vind het veel geld voor een hele kleine winkans, ik denk altijd maar dat ik heel veel geld 'win' (bespaar) door juist geen loten te kopen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 09 Sep 2018 20:27

Re: Loterij?

Zora schreef:Alleen de Postcodeloterij. Ik vind het echt belachelijk duur en word idd ook altijd agressief van die suffe kadootjes maar durf niet op te zeggen. Wat nou als... :laughcry:


Haha precies dit!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Sep 2018 21:27

Re: Loterij?

Skyler schreef:
sarah1985 schreef:postcodeloterij. Hebben best al veel gewonnen


Geldprijzen of dingen als tickets voor uitjes en bekers ijs? Dat laatste heb je dan min of meer al zelf betaald natuurlijk, maar ik snap dat het leuk is iets terug te zien van je inleg.

Ik speel niet mee omdat ik denk dat het met mijn huidige inkomen zinvoller is het geld in eigen zak te houden. Hoe groot is de kans nu dat je iets noemenswaardigs wint? Dan lijkt het sparen van de inleg op eigen rekening zinvoller. Het steunen van goede doelen bij de postcodeloterij vind ik trouwens wel positief, maar dat doe ik al op een andere manier.

Ook ijs en koek enzo. Maar ook dure tickets voor diner show en Nick en Simon die heb ik dik verkocht beide
Afbeelding
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 10 Sep 2018 08:10

Re: Loterij?

Maandelijks Postcode loterij en Staatsloterij. Van Staatsloterij koop ik altijd een paar losse 1/5 loten.

Postcodeloterij gaat me niet gebeuren dat hij hier valt en we geen lot hebben hahaha.. Staatsloterij hebben we al keer leuke prijs mee gewonnen; dus ik weet dat het kan.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem304

Bericht 10 Sep 2018 08:40

Re: Loterij?

Nee. Postcodeloterij begin ik niet aan, want daarna 'durf' ik nooit meer op te zeggen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 10 Sep 2018 11:33

Re: Loterij?

Af en toe kopen we een lot van de staatsloterij, maar verder niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Sep 2018 12:01

Re: Loterij?

Kreeft schreef:
Zora schreef:Alleen de Postcodeloterij. Ik vind het echt belachelijk duur en word idd ook altijd agressief van die suffe kadootjes maar durf niet op te zeggen. Wat nou als... :laughcry:


Haha precies dit!


Ja ook dit! Ik speel nu anderhalf jaar mee en het enige dat ik heb gewonnen is een Hema-bon van 5 euro. :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Patsy

Bericht 10 Sep 2018 12:04

Re: Loterij?

Wij spelen maandelijks mee met de staatsloterij. Postcode loterij durf ik ook niet aan te beginnen.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 10 Sep 2018 15:23

Re: Loterij?

Postcodeloterij met 2 loten. Kopen meestal beide een eindejaarslot van de Staatsloterij een heel. En ikzelf koop soms wat krasloten.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 10 Sep 2018 19:17

Re: Loterij?

Bliss schreef:
Kreeft schreef:
Zora schreef:Alleen de Postcodeloterij. Ik vind het echt belachelijk duur en word idd ook altijd agressief van die suffe kadootjes maar durf niet op te zeggen. Wat nou als... :laughcry:


Haha precies dit!


Ja ook dit! Ik speel nu anderhalf jaar mee en het enige dat ik heb gewonnen is een Hema-bon van 5 euro. :palm:


Ook dit, toevallig hebben we nu een fairtrade ontbijtpakket gewonnen.
⁠♡♡♡
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Sep 2018 22:51

Re: Loterij?

Heel soms kopen we een staatslot, de laatste jaren volgens mij alleen nog met oudjaar. En mijn man wil nog weleens (paar keer per jaar) een paar krasloten kopen, meer voor de lol, niet omdat we verwachten echt groots te winnen eigenlijk. Ik wil wel altijd zo'n december kraslot, dat vind ik gewoon leuk.

Postcodeloterij heb ik een grondige hekelaan en zou ik nooit lid van worden.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Sep 2018 07:24

Re: Loterij?

Nadat mijn ex de loterij won heb ik heel wat jaren niet meegedaan. Ik maakte van dichtbij mee wat er verandert als je zoveel geld wint. Hij heeft het geld vaak genoeg vervloekt, is vrienden en familie kwijt etc.

Nu, sinds een paar jaar koop ik af en toe een staatslot. Maar de jackpot hoef ik absoluut niet te winnen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Brooke

Bericht 11 Sep 2018 09:39

Re: Loterij?

Ik heb onlangs mijn lotto-abonnement opgezegd. Ik vond het toch veel geld voor wat je ervoor terugziet.
Gek genoeg won ik vaker geld (al was het maar speltegoed) als ik sporadisch online mee speelde of zo nu en dan een los lot kocht. Dus vond het niet het geld waard om mee te blijven spelen.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Sep 2018 09:40

Re: Loterij?

Ooh La La, denk je dat het mogelijk is om niemand te vertellen dat je de loterij gewonnen hebt?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 11 Sep 2018 10:02

Re: Loterij?

Ik ben ooit eens automatisch gaan meespelen met een straatje van de staatsloterij. Als kenninsmaking kreeg ik er een heel lot met jackpot bij.
Na de eerste maand won ik €2500 en toen heb ik het gelijk opgezegd en nooit meer meegedaan :laughcry:
30-04-2017
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 11 Sep 2018 10:26

Re: Loterij?

Ik doe mee met de postcodeloterij. Denk dat ik hem overigens binnenkort weer eens op zeg. Ben al eens eerder lid geweest, daarna weer een poos opgezegd. Ik ben toch ook wel lid om het feit dat ik het heel naar zou vinden als hij op mijn postcode valt en ik ben geen lid.

Ik doe heel soms mee met een 1/5e staatslot. En ik heb altijd een decemberkraslot die ik netjes elke dag open kras. Ik doe dat vooral voor de fun.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 11 Sep 2018 12:19

Re: Loterij?

Lookie schreef:Nee, ik doe nergens aan mee en ook nooit gedaan.
Ik vind het veel geld voor een hele kleine winkans, ik denk altijd maar dat ik heel veel geld 'win' (bespaar) door juist geen loten te kopen.

Dit inderdaad!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers