Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 06 Sep 2018 06:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Als ze geen opleiding heeft kost dat ook nog eens €750 voor de diplomaroute, extra tijd en moeite voor de examens en moet het hele huis gekeurd worden door de GGD. Ik heb dit riedeltje net gehad omdat ik gastouderopvang ga doen, en ik zou dit biechtje zeker niet aanraden. Ik ben half mei begonnen en ben net klaar, toevallig gisteren rapport van de GGD ontvangen. En ik had het geluk dat ik precies op tijd was met inschrijven, kon meteen beginnen en alles achter elkaar doen. Die examens zijn maar 4x per jaar.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 06 Sep 2018 14:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

En ik heb wel eens berekend dat wanneer je maar een kindje opvangt het je bijna alleen maar geld kost via een gastouder bureau en belasting. Dus als je er iets aan wil verdienen zou ik het niet op die manier doen :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 06 Sep 2018 17:21

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Bedankt voor alle reacties.

Voor zus gaat het er inderdaad om dat ik voor haar kind zorg, iemand die vertrouwt is en veel aandacht kan geven. Niet om het geld.
Ik ga het niet doen via een bureau ivm een subsidie omdat ik nu niet werk. Dan moet ik minimaal 400 euro in de maand verdienen en dan speel in alleen gelijk, verdien ik dus nog niets. En voor mij is het vooral een extra zakcentje. Net iets ruimer in de financiën te zitten.
Wij gaan van het weekend even om tafel zitten om alles te bespreken. Mijn man is iig positief.
En stel ik kan een keer niet of ik moet even weg, dan heb ik nog altijd opa en oma achter de hand. Zij werken niet maar willen niet structureel oppassen. Ze zijn nu ook mijn back-up plan dus dan ook.
Bedankt! Ook mbt de prijzen. 50 euro per dag vind ik wel een mooie.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 06 Sep 2018 18:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Jillz gaat sinds vorige week naar school, maar deze week al 2x tranen toen ik haar weg bracht (oma past op maandag op en mijn ouders hebben gisteren opgepast). Vorige week ging het hartstikke goed maar ineens die tranen, ze zegt er dan bij dat ik niet weg mag. Ik hou haar dan een poosje vast en knuffel haar en zet haar op de grond. Ik zeg dan dat ze echt naar school moet en mama weg moet even later gaat het gelukkig wel, maar doet me toch een beetje zeer dat huilen :snik:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Sep 2018 12:02

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Wie heeft er zin om mee te denken?

Ik zoek een tweede naam bij Oliver, het liefst een lettergreep omdat de achternaam ook meerdere lettergrepen heeft. De achternaam begint met een S.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 08 Sep 2018 12:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Wat is de reden dat je er een tweede naam bij wilt?
Ik ga ondertussen nadenken, lastig met een lettergreep bij Oliver (leuke naam!).
<<

Anoniem249

Bericht 08 Sep 2018 12:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ik zou de tweede naam dan ook Engels houden, anders word het een beetje een ratjetoe.
Oliver James?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Sep 2018 12:41

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Oliver Sam vind ik leuk.
#teammaple🍁
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Sep 2018 13:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Clark, Nate, Mark, Paul, Reed, Tate, Thom, Jace, Miles, Dean.

Misschien heb je het al gedaan en anders als tip: Ik heb via Google gezocht op 'boys name one syllable', dan vind je heel veel sites met leuke, Engelse namen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Sep 2018 21:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Dank voor de suggesties. Dat heb ik inderdaad al gedaan Taeda, ken alle sites al uit mijn hoofd ongeveer :wink:.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Sep 2018 21:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Hier weer het Biechtje met mogelijke MK.

De afgelopen 2/3 weken is er niks gebeurd. De VK zou afgelopen week bellen, maar had gister nog niks gehoord, dus wilde maandag zelf bellen. Vanavond ging m’n telefoon en dat was de VK. Ze vroeg hoe het was. Ik gaf aan misselijk te zijn, last van m’n borsten te hebben en ontzettend moe te zijn. Nu kan ik de vermoeidheid ook wel verklaren vanuit andere dingen. Ook vertelde ik dat er nog niks gebeurd was. Dat vond ze wel vreemd, omdat dat vaak wel zo was. Heb met haar afgesproken dat ik een doorverwijzing naar de gynaecoloog wil. Dat gaat ze maandag voor me regelen. Op 16 augustus hoorde we dat het hartje niet klopte met 6+4. Inmiddels is het 8 september en is er nog niks gebeurd. Ik hoop volgende week en anders die week daarop bij de gynaecoloog terecht te komen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Sep 2018 21:57

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Jeetje zeg, wat een onzekerheid. Test je nog wel positief? Ik hoop dat je gauw terecht kunt bij de gyn!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Sep 2018 22:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Lady, ik heb sinds 3 augustus niet meer getest. De VK gaf aan dat als ik zou testen, dit gewoon positief kan zijn. Ik hoop volgende week bij de gynaecoloog terecht te kunnen. Heb gekozen voor “mijn eigen” ziekenhuis. De VK verwijst vaak door naar een ander ziekenhuis, maar dat zag ik niet zo zitten. Bij de gynaecoloog krijg ik weer een echo en als het dan niet goed is, krijg ik pillen om de MK op te wekken. Mijn vriend en ik hadden zo gehoopt dat mijn lichaam het zelf zou oppakken, maar dit is ook geen doen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Sep 2018 22:36

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Nee, dit is geen doen inderdaad. Geeft het stiekem ook nog steeds hoop, of helemaal niet meer?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 09 Sep 2018 07:32

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Nee, hoop heb ik niet meer. Hoop alleen dat alles snel achter de rug is, maar dat hoop ik al langer. Al vind ik hoop in deze context niet helemaal het goede woord.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 09 Sep 2018 09:59

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Biechtje, ik wil je even heel veel sterkte wensen. Ik heb zelf een missed abortion gehad en ik snap helemaal wat je bedoelt met hopen dat het snel achter de rug is! Deze tijd is gewoon slopend omdat je niet weet wat er komt en hoe lang het nog duurt. Sterkte!! :hug:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Sep 2018 11:21

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Jeetje wat een heftige tijd biechtje! Dit duurt wel heel lang zo. Ik snap ook heel goed wat je zegt met hopen dat het snel achter de rug is. Ik hoop dat je snel terecht kan bij de gynaecoloog. Het klopt trouwens wat je vk zegt, zolang er maar een (mini) restje van een zwangerschap aanwezig is kan je positief testen.

Sterkte!
⁠♡♡♡
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 11 Sep 2018 17:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Bedankt allemaal!

Er is nog steeds niks. Ik heb inmiddels de VK gesproken en volgende week maandag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 11 Sep 2018 21:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Oh wat een onzekerheid allemaal biechtje. Ik vind wel dat het allemaal heel erg lang duurt hoor en dat ze jullie lang in spanning laten zitten. Hopelijk dan maandag eindelijk duidelijkheid. Sterkte!
2012 & 2016
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 12 Sep 2018 07:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ik vind ook dat ze jullie inderdaad lang laten wachten, heel veel sterkte en succes in ieder geval bij de gynaecoloog!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Sep 2018 12:15

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Wij staan open voor nog een kindje. Afgelopen cyclus gingen we er weer echt voor, maar ik gaf het weinig kans van slagen omdat man een aantal dagen weg moest voor werk en dat juist in mijn (volgens de berekeningen) vruchtbare periode viel. Gisteren voelde ik me niet helemaal oké en ik dacht vanmorgen laat ik eens testen. Ruim voor mijn NOD. En ja hoor een hele lichte streep. Waarschijnlijk (weer) een vroege eisprong en vroege innesteling. Want ook bij mijn vorige zwangerschappen werd ik telkens een week verder gezet, terwijl ik een keurige cyclus van 28 dagen heb. Ik wacht nu wel even netjes tot vrijdag (NOD) om weer te testen, maar ik moest dit gewoon even ergens kwijt!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Sep 2018 13:55

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Bijzonder biechtje, zo snel weer zwanger, gefeliciteerd!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Sep 2018 15:05

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Hier Biechtje met mogelijke MK.

Vandaag is het een maand geleden dat we hoorden dat het hartje niet klopt. Ik vond de afgelopen maand erg lang duren en morgen ga ik dan eindelijk naar het ziekenhuis (gynaecoloog). Bedankt voor jullie reacties! We hebben het verder met mijn ouders en schoonmoeder gedeeld en ben blij dat ik ons verhaal hier ook kon delen. Op die manier stonden we er toch niet alleen voor. We hebben veel aan jullie reacties gehad. Ik zie morgen meer als een formaliteit en dat het einde dan eindelijk in zicht komt. Daarna herstellen en hoop dat ik dan van alle kwalen af ben. Ik ben toe aan rust en een lichaam dat weer normaal functioneert.
<<

Anoniem243

Bericht 16 Sep 2018 19:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Hopelijk kun je het dan eindelijk af gaan sluiten inderdaad biechtje, sterkte!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Sep 2018 19:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Veel succes morgen! Ik hoop dat jullie eindelijk kunnen gaan afsluiten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers