Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plastische/cosmetische chirurgie

<<

Geel

Bericht 26 Aug 2018 19:59

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Als ik ooit de moed vind en ik geen kinderen meer krijg om evt. borstvoeding te geven, zou ik mijn borsten wel willen laten verkleinen. Ietsie maar, maar lijkt me heerlijk licht. Mijn buik zou ik ook doen. En als mijn oogleden zouden gaan hangen en in de weg zitten, zou ik dat ook laten liften. Maar nogmaals, dan moet ik de moed vinden om onder narcose te gaan.
<<

Anoniem243

Bericht 26 Aug 2018 20:01

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Oh, een ooglidcorrectie zou ik ook doen als ik daar last van zou krijgen! Vind ze nu al niet denderend en het zou me niets verbazen als ze over, pak m beet, 10 jaar echt in de weg gaan zitten.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 27 Aug 2018 13:07

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Als ik ergens last van zou krijgen, als in echt fysiek ongemak, zou ik het wel overwegen hoor. Bijvoorbeeld altijd hoofdpijn hebben door hangende oogleden vind ik wat anders dan dat ik 'gewoon' een meer open blik zou willen hebben.
Dat eerste zou ik overwegen, het tweede niet.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem250

Bericht 27 Aug 2018 13:18

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Oogleden zou ik alleen doen, als ik er echt last van zou hebben (hoofdpijn). Ik kan me niet voor dat ik onder narcose zou gaan om mooier te worden. Ik durf niet te zeggen dat ik nooit gebruik ga maken van fillers of botox. Ik hoop het niet. Maar ik vind mezelf helemaal niet mooi als ik er moe uit zie. Omdat ik zo'n smal gezicht heb, tekent vermoeidheid snel. Dus eigenlijk zou ik in de toekomst wangfillers, waarvan ik niet eens wist dat het bestond, kunnen gebruiken. Maar nee, ik hoop dat ik het allemaal niet ga doen.
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:08

Bericht 05 Sep 2018 21:34

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Ik heb Botox in mijn fronsrimpel en kraaienpootjes (ik krijg naast mijn ogen een soort van kuil ipv leuke lachrimpeltjes waar ook echt make-up in samen ‘kruipt’ als ik het niet bijhoud). Verder zou ik wel een borstvergroting willen, ik heb weinig borst overgehouden na twee zwangerschappen (maar dan wel obv zoutwateroplossing ipv siliconengevulde protesen), hier heb ik ook een intake voor gehad maar ik durf toch niet.
Verder zou ik tzt wel een ooglidcorrectie willen, als ik naar mijn ouders kijk met hangende oogleden, dat stelt tegenwoordig niet zoveel meer voor als je naar een goede kliniek toe gaat.
Verder geen interesse in lipfillers of andere ingrepen
<<

Anoniem257

Bericht 05 Sep 2018 21:51

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Je lippen laten opvullen...Nee, ik vind het heel lelijk.
Je billen laten opvullen... Nee heb altijd al billen gehad
Je borsten laten vergroten...Dit heb ik laten doen, geen moment spijt van.
Liposuctie van je buikgebied...Als ik het gratis kreeg denk ik wel.
Liposuctie van je benen... Nee
Je wangen laten opvullen...Nee
Je rimpels laten vullen...Misschien ooit, toch vind ik rimpels vaak wel mooi. Het is natuurlijk, oudere mensen die vrijwel geen rimpels hebben vind ik dan vaak ook niet heel mooi
<<

Anoniem246

Bericht 06 Sep 2018 07:02

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Je lippen laten opvullen... Nee, dat vind ik heel erg lelijk. Subtiel ok, maar zoals het nu in de mode lijkt te zijn... Nee.
Je billen laten opvullen... Nee, kont zat van mezelf.
Je borsten laten vergroten... Ik zei altijd nee, maar ik en mijn borsten beginnen liefde voor elkaar te voelen en het is goed mogelijk dat ik in de toekomst toch iets laat liften, vergroten etc.
Liposuctie van je buikgebied... Nee.
Liposuctie van je benen... Nee.
Je wangen laten opvullen... Nee.
Je rimpels laten vullen... Ja, absoluut. Niets lelijker dan rimpels. Maar dan wel natuurlijke vulling, niet dat plastic fantastic en pump it up.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 06 Sep 2018 07:53

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Je lippen laten opvullen... Ja. Dit overweeg ik. Maar dan wel aan 1 kant. Ofzo. Mijn lippen zijn ongelijk.
Je billen laten opvullen... Nee. Genoeg bil.
Je borsten laten vergroten... Nee. Genoeg borst.
Liposuctie van je buikgebied... Nee. Zou wel een buikwandcorrectie laten doen en overweeg dit serieus voor als ik meer afval.
Liposuctie van je benen... Nee.
Je wangen laten opvullen... nee
Je rimpels laten vullen... Nee. Rimpels zijn mooi vind ik.

Ooglidcorrectie overweeg ik ook serieus. Ik heb overhangende oogleden. Op zich niet zoveel last van, maar als ik ze omhoog houd voelt de wereld zoveel "lichter". En make up is nu ook echt een drama. Zie je niks van.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Sep 2018 09:10

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Zou (of heb) jij het volgende (ooit) laten doen?

Je lippen laten opvullen Nee
Je billen laten opvullen Nee
Je borsten laten vergroten Ja, maar vanuit medische overwegingen anders had ik het nooit gedaan. Ik heb nu 2 maten groter dan ik hiervoor had maar heb er een zware lange weg voor moeten afleggen. Ik kan geen borstvoeding meer geven en heb geen eigen borstweefsel meer. Je kunt bij mij mijn prothesen dus best goed zien zitten en mijn littekens zijn groot en zichtbaar. Ik denk dat heel veel vrouwen niet beseffen dat er onnatuurlijk materiaal in je lichaam wordt geplaatst en tevens ook bij de cosmetische variant je een doof gevoel in je huid kunt krijgen.
Liposuctie van je buikgebied Nee
Liposuctie van je benen Nee
Je wangen laten opvullen hell no! Ziet er echt afgrijselijk uit bij anderen en je ziet het altijd zo goed
Je rimpels laten vullen Wellicht, dit is het enige dat ik dan misschien zou overwegen. Heb best goede rimpel genen, mijn oma had er weinig en mijn moeder ook niet. Dus hoop dat het niet nodig is.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 06 Sep 2018 09:16

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Je lippen laten opvullen... Niet gedaan maar ik zou misschien wel ooit mijn bovenlip willen opvullen omdat die de helft is van mijn onderlip.
Je billen laten opvullen... Niet gedaan en dit zou ik ook nooit willen
Je borsten laten vergroten... Niet gedaan maar het is wel iets wat ik misschien ooit overweeg
Liposuctie van je buikgebied... Niet gedaan en zou ik ook nooit doen
Liposuctie van je benen... Niet gedaan en zou ik nooit doen
Je wangen laten opvullen... Niet gedaan en ook een no-go
Je rimpels laten vullen... Niet gedaan, misschien ooit als ik hele erge diepe rimpels krijg

Boerenkool schreef: Ooglidcorrectie overweeg ik ook serieus. Ik heb overhangende oogleden. Op zich niet zoveel last van, maar als ik ze omhoog houd voelt de wereld zoveel "lichter". En make up is nu ook echt een drama. Zie je niks van.


Hier idem dito. Ik 'trek' altijd mijn wenkbrauwen iets omhoog waardoor je dat niet zo ziet maar daar krijg ik hoofdpijn van dus dat doe ik niet zo vaak meer.. Met als gevolg dat mensen vaak vragen of je moe/boos bent :palm:
Wat als het lukt
<<

Anoniem317

Bericht 08 Sep 2018 06:05

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Je lippen laten opvullen... Nee, dat hoeft voor mij niet.
Je billen laten opvullen... Nee, ik heb genoeg kont van mezelf, haha!
Je borsten laten vergroten... Nee, ben tevreden met m’n borsten.
Liposuctie van je buikgebied... Nee, al zie ik wel eens dat mensen gigantisch veel zijn afgevallen en het dan laten doen. Stel dat zoiets mij zou overkomen (puur hypothetisch), dan zou ik het overwegen. Als ik in zo’n situatie zou zitten. Gelukkig zit ik niet in zo’n situatie.
Liposuctie van je benen... Nee, maar zie antwoord hierboven.
Je wangen laten opvullen... Nee, geen behoefte aan.
Je rimpels laten vullen... Nee, ook dat hoeft voor mij niet.
<<

Anoniem248

Bericht 08 Sep 2018 06:21

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Liv schreef:Liposuctie van je buikgebied... Nee, al zie ik wel eens dat mensen gigantisch veel zijn afgevallen en het dan laten doen. Stel dat zoiets mij zou overkomen (puur hypothetisch), dan zou ik het overwegen. Als ik in zo’n situatie zou zitten. Gelukkig zit ik niet in zo’n situatie.

Maar dat is geen liposuctie, maar een buikwandcorrectie :) Lipsictie is vet wegzuigen.

Exogenesis schreef:Zou (of heb) jij het volgende (ooit) laten doen?

Je lippen laten opvullen... Nee
Je billen laten opvullen... Nee die zijn al opgevuld genoeg :)
Je borsten laten vergroten... Voor nu, zoals ze nu zijn, nee. Maar ik kan me situaties indenken waar ik het zeker zou overwegen.
Liposuctie van je buikgebied... Heb ik serieus overwogen, ik heb door littekenvorming vetophopingen op rare plekken op m’n buik. Maar dat probeer ik eerst dmv afvallen weg te krijgen want liposuctie is me echt te duur.
Liposuctie van je benen... nee
Je wangen laten opvullen.. nee.
Je rimpels laten vullen...nee
<<

Anoniem249

Bericht 08 Sep 2018 12:21

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Alles waar je voor kunt trainen (billen, benen, buik) hoeft voor mij niet.
Lippen opvullen vind ik bijna altijd lelijk, dus dat zou ik niet snel doen.
Borsten ben ik blij mee, wellicht na een zwangerschap als t theezakjes zijn geworden. Maar dan moeten ze er wel echt slecht/onnatuurlijk uit zien.
Voor rimpels gebruik ik botox, als ik denk het nodig te hebben zou ik wel open staan voor fillers. Wangen wellicht als ik een stuk ouder ben en er ingevallen uit ga zien.
<<

Anoniem317

Bericht 08 Sep 2018 17:03

Re: Plastische/cosmetische chirurgie

Weet ik, Maple. Al heb ik een keer op televisie gezien dat een vrouw “ik weet niet meer hoeveel kilo” was afgevallen en dat ze toen eerst een liposuctie kreeg en daarna een buikwandcorrectie. Ze had toen nog plaatselijk vet in/bij haar buik. Daar moest ik aan denken toen ik deze vraag las.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers