Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

<<

Anoniem87

Bericht 04 Sep 2013 22:24

Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Morgen komt de fotograaf om foto's te maken van mijn stulpje om o.a. Op Funda te zetten. Hebben jullie nog tips om mn huis te stylen? Schoonmaken uiteraard, heb alle foto's al weggehaald, heb al mn roze handdoeken/theedoeken vervangen door grijs, heb bloemen op tafel staan. Wat kan ik nog meer doen om het zo mooi mogelijk op de foto te krijgen?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 05 Sep 2013 12:35

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Spulletjes in de badkamer weg (voor fotobekijkers is het niet interessant waar jij je tanden mee poetst en je mee wast)

Onze fotograaf was wel héél extreem, die ging ook alle handdoeken enzo weghalen :?
Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Sep 2013 14:43

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Alle kleine spulletjes/prulletjes ed weghalen. Alles zo kaal/leeg mogelijk maken. Dat geeft namelijk meer ruimte op de foto en leid niet af.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 05 Sep 2013 20:01

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Ja dat was bij ons ook zo dat werkelijk alles werd weggehaald voor de foto. Bosje bloemen op tafel lieten ze wel staan voor de sfeer maar losse rommeltjes en dingen werden uit het zicht gezet.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem87

Bericht 05 Sep 2013 21:08

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Bedankt voor de tips! Heb van tevoren alles opgeruimd en alle dingen in de badkamer in een krat gezet (kon ik het snel wegzetten), alleen mn Blond Amsterdam potjes en parfum laten staan. In de douche geurstokjes en een waxinelichthouder op het doucherek gezet (stond zo kaal anders). Keuken helemaal opgeruimd enzo, dus hoefde verder maar weinig weg te zetten toen de fotograve kwam. Vond wel dat ze weinig zei/deed qua styling, maar misschien was het ook al helemaal goed gestyled :lol: Ze was echt behoorlijk snel (20 min ofzo) weer weg, dat verbaasde me wel! Zal de foto's volgende week wel krijgen, ben benieuwd..
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Sep 2013 21:25

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Nou wie weet had je het inderdaad zelf al goed gedaan. Hier hebben ze uiteindelijk nog veel weggehaald en zelfs met meubels geschoven voor de foto.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Sep 2013 07:11

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Als ze iets niet aanstaat, dan halen ze het echt wel weg. Ik had een badmatje laten liggen en een zeeppompje laten staan, dat werd beide weggehaald. Hele aanrecht leeg, en inderdaad alleen een bosje bloemen mocht blijven haha
2016
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 09 Sep 2013 21:40

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Zorg dat de keuken er netter uit ziet dan dit:
http://www.funda.nl/koop/hoogvliet-rott ... os/#foto-6
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 09 Sep 2013 21:52

Re: Fotograaf (huis) komt morgen, tips?

Haha gatver!! En dan nog binnen 5 maanden verkocht ook! Er is nog hoop ;)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers