Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nederlandse kust

<<

Anoniem302

Bericht 26 Aug 2018 19:36

Nederlandse kust

Begin september ga ik met mijn vader een paar nachtjes met de camper naar de kust.
Zandvoort, IJmuiden, Egmond en Scheveningen heb ik inmiddels wel gezien. Andere badplaatsen ken ik eigenlijk niet.
We willen niet naar Zeeland maar blijven liever in noord of zuid holland. We zijn op zoek naar een leuke camping dichtbij het strand. Een gezellig plaatsje waar een kleine boulevard met wat winkeltjes en strand tentjes zijn.
Omdat ik er niet bekend ben vraag ik jullie om advies.
Wat zijn leuke plaatsen en / of campings vlak aan het strand?
Katwijk, Noordwijk, Bergen aan zee , Callantsoog? Castricum?

ik wil lekker uit kunnen waaien. een flink atuk over het strand lopen , ergens een hapje kunnen eten en hou van echte strand winkeltjes.
Io ben benieuwd naar jullie ervaringen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 26 Aug 2018 21:34

Re: Nederlandse kust

Julianadorp vind ik altijd een fijn plekje. Niet zo druk, leuke eettentjes. Ik heb geen idee of er een camping is maar even googlen levert meerdere resultaten op zie ik.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 26 Aug 2018 21:48

Re: Nederlandse kust

Callantsoog!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 26 Aug 2018 23:09

Re: Nederlandse kust

Katwijk heeft 2 campings beide vlak aan het strand. Vinden wij altijd een erg gezellige boulevard en leuke strandtenten hebben.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 27 Aug 2018 12:16

Re: Nederlandse kust

Ik heb goede ervaringen met Park Noordduinen van Molecaten, bij Katwijk. De dorpskern ligt op een kleine tien minuten lopen, maar vanaf de camping ben je al snel op het strand (wel het minder commerciële deel, in de richting van Noordwijk).
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 28 Aug 2018 19:22

Re: Nederlandse kust

Ik denk dat Noordwijk begin september ook wel erg leuk is. Ik vind het sowieso een leuke plaats, maar midden in de zomer is het erg druk. Denk dat het begin september precies leuk is. Een heel kleine op rustige plaats lijkt mij net na het seizoen juist wat te stil en uitgestorven.
<<

Anoniem331

Bericht 29 Aug 2018 18:15

Re: Nederlandse kust

Wij zaten in het voorjaar een weekendje op camping ROOTS in Callantsoog. Loopafstand van het strand, winkeltjes en restaurants, en de camping zelf was heel fijn om te staan. Fijne sfeer, aardige mensen en voornamelijk erg schoon. Echt een aanrader.
<<

Anoniem302

Bericht 01 Sep 2018 17:19

Re: Nederlandse kust

ik lees dat Roost tot 1 september geopend is. Wat vreemd. Zag et net zo leuk uit
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 01 Sep 2018 20:54

Re: Nederlandse kust

Callantsoog gingen wij vroeger altijd heen, hele goede herinneringen aan :)

Aanstaande dinsdag vertrek ik voor een paar dagen naar Noordwijk, dus daar kan ik nog niks over zeggen maar heb ik wel goede verhalen over gehoord.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 01 Sep 2018 21:16

Re: Nederlandse kust

Ouddorp niks? Goeree Overflakkee is nog zuid holland
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 01 Sep 2018 21:35

Re: Nederlandse kust

Geen tips, maar wat heerlijk zeg! Het strand is zo fijn.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers