Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


pepti

<<

Anoniem241

Bericht 30 Aug 2018 19:19

pepti

Wie heeft er ervaring met Pepti?
Onze dochter kreeg Nutramigen, maar wegens leveringsproblemen kan het niet meer besteld worden. De kinderarts heeft nu Pepti voorgeschreven. Ik hoorde laatst dat die voeding nog viezer is dan Nutramigen, ik hoop dat dat meevalt!

Ik ben sinds een week de Nutramigen aan het mengen met normale voeding (Hero Baby, die ze de eerste 8 weken heeft gehad, maar waar ze toen niet tegen kon). Ik ben begonnen met de verhouding 1 schepje normale en 5 schepjes Nutramigen. Dat ging goed, toen ben ik 2/4 gaan doen. Ook dat gaat redelijk goed. Ik heb een paar keer 3/3 geprobeerd, maar dan huilt ze weer veel en heeft ze buikpijn.

Het is dus geen koemelkallergie, dan zou ze al een reactie moeten hebben met 1 schepje. De kinderarts dacht nu dat het wellicht lactoseintolerantie kan zijn. Ik ben benieuwd hoe ze het doet op de Pepti. Deze moet ik dan weer niet mengen met normale voeding.

Ik ben ook nog vergeten te vragen of ik meteen volledig kan overstappen, of dat ik het eerst moet mengen met Nutramigen. Weet iemand dat?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 31 Aug 2018 07:21

Re: pepti

Het beste kun je in een keer overstappen. Als je mengt en ze heeft last van krampjes.
Dan kan het zijn dat ze na een week gewend is aannde verhouding en dan geen krampjes meer heeft. Vervolgens pas jij de verhouding aan krijgt ze weer krampjes.

Als je in een keer overstapt heeft ze maar een keer een wen periode.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 31 Aug 2018 09:24

Re: pepti

Mijn zoon heeft Pepti gehad. Ik vond het vreselijk ruiken en de enkele druppel die ik binnen kreeg was ook niet erg lekker. Maar zoon dronk het prima weg en daar gaat het om toch.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron