Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar werd/word jij vandaag blij van?

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 27 Aug 2018 19:06

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd Frankie! Fijn dat je baan ook zo goed bevalt.
⁠♡♡♡
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 27 Aug 2018 19:37

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd, Frankie! Knap hoor dat je nog motivatie genoeg had om het toch af te maken.

Ik werd blij van mijn dochter. Ze was weer naar de opvang na onze vakantie en ze was daarna helemaal blij.
Ze heeft gewoon 2 uur lang alleen gespeeld in de woonkamer, terwijl ik van alles aan het doen was.
Terwijl ze dit weekend heel erg mopperig en zeurderig was. Blijkbaar was ze er weer aan toe.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Aug 2018 20:00

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Frankie, wat God! Gefeliciteerd!

Uffe, wat een onwijs leuke fiets!

Ik word blij van onze baby. Het is zó’n blij kind, we verbazen ons er iedere dag weer over. Hij is echt onze kers op de taart, we lopen alle vier met hem weg :love: .
Laatst gewijzigd door Lady op 27 Aug 2018 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 27 Aug 2018 20:11

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd Frankie! Lekker hoor, 2 HBO diploma's op zak. Heb je maar even geflikt!
<<

Anoniem316

Bericht 27 Aug 2018 21:39

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik word echt blij van al die leuke berichtjes hier!

Goed gedaan Frankie! Knap dat je het hebt afgemaakt.

Lady, ah dat is lief. Fijn dat het zo goed gaat.

Ik word echt blij van L. Je merkt dat 3 weken samen haar echt goed doet. Ze gaat in woordenschat zo enorm vooruit en ze verbaasd me elke dag weer met nieuwe woorden die ze ineens kent of mensen die ze bij naam kan noemen. Kan haar ook vaak genoeg achter het behang plakken maar moet ook zo ontzettend vaak om haar lachen. Ik ben zo gelukkig dat ik zo'n intense vorm van houden van mag mee maken #zwijmel #emodoos
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 28 Aug 2018 08:33

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Bedankt! Ik werd vanmorgen wakker en toen dacht ik gelijk 'Ohhjaa ik ben klaar!' Chill haha.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 28 Aug 2018 09:57

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd, Frankie. Mooie prestatie!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 28 Aug 2018 10:32

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd Frankie!Knap dat je hebt doorgezet terwijl je toch niet voor de klas wilt gaan staan.
30-04-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 28 Aug 2018 10:56

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat goed Frankie! Lekker doorzettimgsvermogen heb je! Blijkt ook uit je verbouwing trouwens.

Ik kreeg net een compliment van een collega van een andere afdeling, dat ik als junior de senior van de afdeling ben en heel goed leiding geef aan het team. Werd wel beetje ongemakkelijk want ben dus geen leidinggevende dus hoop niet dat m’n collega’s het als vervelend ervaren.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 28 Aug 2018 11:55

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd Frankie! Fijn zeg.

Ik wordt blij dat er vandaag post was van mijn man die in Mali zit. En voor alle 3 de kids ieder een kaart met een super lieve tekst. Traan rolde over mijn wang, zo lief !
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 30 Aug 2018 09:29

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat alles oke is met de kleine spruit in mijn buik en vandaag 12 weken zwanger :love:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Aug 2018 09:30

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Hé grappig Sunshine, mijn dochter is vandaag precies twaalf weken oud :) Fijn dat alles goed is!
❤ 7 juni 2018
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 30 Aug 2018 09:33

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Bliss schreef:Hé grappig Sunshine, mijn dochter is vandaag precies twaalf weken oud :) Fijn dat alles goed is!

Lief :)
Dat is toevallig!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Aug 2018 10:10

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd Sunshine!

Ik ben blij omdat m’n rijlessen steeds beter gaan en de instructeur ook duidelijke vooruitgang begint te zien. Gister weer een wegles gehad en vind het zo stoer dat ik gewoon dwars door Amsterdam tussen de trams rijd en ook nog in de stromende regen op de A10. En dat ik straks ook een keer ergens bij hoor :)
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 30 Aug 2018 12:48

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Stoer Feline! Ik heb nooit in zo'n drukke stad gelest, zou er nu ook niet graag rijden. Ik heb nu 1 jaar mijn rijbewijs maar dat is mij te druk :-p
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2018 12:55

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Feline schreef:Gefeliciteerd Sunshine!

Ik ben blij omdat m’n rijlessen steeds beter gaan en de instructeur ook duidelijke vooruitgang begint te zien. Gister weer een wegles gehad en vind het zo stoer dat ik gewoon dwars door Amsterdam tussen de trams rijd en ook nog in de stromende regen op de A10. En dat ik straks ook een keer ergens bij hoor :)


Groet je ook al druk alle mede motorrijders? Is wel een onderdeel van de rijlessen hoor in mijn ogen. :smile:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Aug 2018 12:57

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik leer het wel meten goed Viva, vooral door alle fietsers die door rood gaan en alle aso taxichauffeurs die me geen ruimte geven.

SO, ze groeten wel ja haha. Maar ik vind dat ik nog niet terug mag groeten als leerling. Gister kwam er wel een man naast me rijden op de snelweg dus hoorde al in m’n oortje: volgens mij heb je sjans Feline!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 30 Aug 2018 13:34

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik heb autorijles in Amsterdam gehad en ik heb daar wel veel van geleerd. Ik vind niet snel iets te druk om te rijden en draai mijn hand niet om voor smalle straatjes, rijbanen met tramrails en overal fietsers en voetgangers die niet opletten. Ik rij echt liever niet in Amsterdam centrum (ik ging altijd de stad in met de fiets of tram) maar vind het ook niet rampzalig als het wel moet. Op vakanties heb ik er ook wel profijt van merk ik.
Het enige waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb is in een drukke stad een parkeerplaats zoeken. Bah! Maar daar heb je dan met de motor minder last van denk ik :wink:.

Feline ik vind het echt superstoer dat jij je lichamelijke beperkingen je niet in de weg laat staan om dromen na te jagen en steeds weer nieuwe doelen te stellen. Misschien mag je soms wel wat liever voor jezelf zijn, maar aan de andere kant, je flikt het maar mooi, lange neus naar iedereen die denkt dat het niet kan en opsteker voor jezelf.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2018 13:38

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik heb ook in Amsterdam (en Den Haag en Haarlem) (auto)rijles gehad en hoewel ik het vreselijk lastig vond, ben ik daar toch wel blij om. Ik rijd nu ook echt overal, ook in het buitenland in steden zoals Valencia enzo.
Heel goed en stoer van je Feline. Zet 'm op!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 31 Aug 2018 08:28

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat lief allemaal! En wat een ontzettend lieve woorden Pompoen! Ik stond laatst alweer te janken op het oefenterrein omdat ik onderuit ging en alles al zoveel pijn deed. Ik ben geen talent maar instructeurs hebben er nog steeds vertrouwen in dus ooit heb ik die A. Kan het zelf ook niet echt bevatten als ik op de snelweg rijd trouwens. Nooit gedacht dat m’n lichaam er sterk genoeg voor zou zijn :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 31 Aug 2018 14:56

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Hee Frankie yes wat goed van jou!! Echt slim dat wel af te maken denk ik. Yes!

Lady, je berichtje ontroert me, met je kers op de taart :) wat heerlijk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 02 Sep 2018 10:14

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gefeliciteerd, Frankie! Echt super dat je het gewoon gedaan hebt. Je mag ontzettend trots zijn!

Ik ben blij, omdat ik gisteren met lieve vriendinnen en mijn vader en broer een trouwjurk heb kunnen vinden. Dat was echt top! Daarnaast gaan we vandaag op kraamvisite bij ons nieuwe nichtje en daar heb ik heel veel zin in!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem316

Bericht 02 Sep 2018 15:29

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat leuk June! Altijd een bijzondere dag, een trouwjurk uitzoeken.

Ik ben vanmiddag spontaan wezen shoppen met mijn moeder en dat was zo gezellig. Dochter bij opa achtergelaten en wij mooi op stap.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 02 Sep 2018 19:16

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat leuk, June!

Goede vrienden zijn dit weekend getrouwd en het was zo bijzonder! Vanochtend nog even gebruncht met zijn alle vrienden die daggasten waren en het bruidspaar. Was echt een top weekend.
<<

Anoniem248

Bericht 08 Sep 2018 14:59

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat ik zojuist bij de AH glutenvrije en lactosevrije Oreokoekjes vond en dat die bijna hetzelfde smaken als de echte oreo’s. Ik kan m’n geluk even niet op hier :dance:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers