Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendje weg oktober

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Aug 2018 08:49

Weekendje weg oktober

We willen in oktober 2 nachtjes samen weg.

We houden van strand of bos. Naar een stad kunnen is ook leuk om te shoppen, markt of hapje eten tijdens dat weekendje weg. Liefst in NL.

Iemand leuke tips?
Laatst gewijzigd door Jip op 22 Aug 2018 12:54, in totaal 2 keer gewijzigd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem252

Bericht 22 Aug 2018 08:58

Re: Weekendje weg oktober

Ik ben net in de buurt van osnabruck geweest, van der valk Melle. Was heel leuk daar. Mooie natuurgebieden waar je lekker kan wandelen eventueel mountainbiken, osnabruck en hanover dichtbij. Hebben in Melle heerlijk gegeten en mooi hotel.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Aug 2018 09:06

Re: Weekendje weg oktober

Oh ik zal nog toevoegen: het liefst in Nederland ;-)

Bedankt voor je tip! Net over de grens zag ik!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Aug 2018 09:14

Re: Weekendje weg oktober

Mag ik mijn regio weer promoten? Prachtig afwisselend bos de Maashorst met wisenten (maar 2 of 3 plaatsen in Nederland hebben ze deze grote runderen). Bedaf met grote zandduinen. Daar kun je ook een mountainbike huren om de bossen met de fiets te verkennen (eventueel via een mtb route). In Uden kun je best goed shoppen, maar verwacht niet een grote stad. Echter ze hebben wel alles qua winkels (kun je mooi een rondje lopen), dus daarvoor hoef je niet naar een grote stad. Qua horeca is het top! Enorm veel goede horeca zit daar, staat Uden bekend om. Ik weet niet of je met kids gaat, je hebt ook nog de Hullies (jonge kids) en het Hemelrijk (iets oudere kids) in de buurt.

Tevens zitten er voldoende hotels. Oa van de Valk en van Fitland Vorstenbosch (heeft ook een bowlingbaan), Mill kan ook met de saunaboot, maar die zit wat verder van het gebied af al is daar meer historie te vinden (begin van WWII in Nederland). Beide zitten ook nog eens vlakbij de bossen.
Laatst gewijzigd door Fred op 22 Aug 2018 09:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem252

Bericht 22 Aug 2018 09:20

Re: Weekendje weg oktober

Jip schreef:Oh ik zal nog toevoegen: het liefst in Nederland ;-)

Bedankt voor je tip! Net over de grens zag ik!

Inderdaad net over de grens. Twee uur rijden vanaf Utrecht.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Aug 2018 09:35

Re: Weekendje weg oktober

Ik heb net een bruiloft gehad in Ugchelen (nabij Apeldoorn) in een van der Valk hotel, de Cantharel. Dat was echt een mooi hotel en de omgeving is prachtig (bossen en heide en natuurlijk überhaupt de Veluwe dichtbij).

Hotel de Wipselberg in de buurt van de Veluwe was ook mooi qua omgeving hoewel de huisjes een beetje oude meuk waren. Maar prima hotel verder.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Aug 2018 09:52

Re: Weekendje weg oktober

Uchelen is mooi inderdaad. Ook op de Veluwe en ook mooi is Harderwijk. Daar is ook water en heel mooi bos, wellness en goeie restaurants.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Aug 2018 09:57

Re: Weekendje weg oktober

Hotel Sterrenberg in Otterlo (veluwe) vind ik echt een aanrader, prachtige omgeving (nationaal park hoge Veluwe op loopafstand).

Verder ben ik dol op Terschelling, daar heb je strand en bos en dorpjes. In oktober wel behoorlijk rustig, maar niet uitgestorven. Overigens is de reistijd wel een nadeel, maar ik weet niet waar je vandaan komt. Voor ons is een weekend eigenlijk te kort doordat het vanuit Dordt zo lang reizen is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Aug 2018 10:08

Re: Weekendje weg oktober

Caulfield schreef:Uchelen is mooi inderdaad. Ook op de Veluwe en ook mooi is Harderwijk. Daar is ook water en heel mooi bos, wellness en goeie restaurants.


En een heel fijn delicatessenwinkeltje waar ik vóór de bruiloft nog gauw een fles wijn had gekocht voor m'n man als cadeautje.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Aug 2018 10:09

Re: Weekendje weg oktober

Verder is omgeving Haarlem ook altijd goed. Of bijvoorbeeld het Badhotel in Domburg in Zeeland.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Aug 2018 11:56

Re: Weekendje weg oktober

Ja kom naar Zeeland!!!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Aug 2018 11:57

Re: Weekendje weg oktober

Harderwijk en omgeving is inderdaad erg mooi. Midden op de Veluwe met van die mooie bossen met zandvlaktes. Van der Valk Harderwijk is ook echt een leuk en mooi hotel.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Aug 2018 12:08

Re: Weekendje weg oktober

Haha, we zijn zaterdag in Zeeland! Harderwijk is wel wat dichtbij huis...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Aug 2018 12:09

Re: Weekendje weg oktober

Oh echt? Wat leuk. Wat waar hoelang?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Aug 2018 12:12

Re: Weekendje weg oktober

1 middag/stuk avond in Zierikzee. Mijn man zijn opa wordt 99.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Aug 2018 12:14

Re: Weekendje weg oktober

Oh wat leuk! En zierikzee is ook een mooie stad. Toevallig laatst een dagje geweest.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Aug 2018 12:16

Re: Weekendje weg oktober

Ik ken nog een restaurant in de buurt van Zierikzee waar ze onbeperkt vis serveren en je uitzicht hebt over het water. Heerlijk was dat als visliefhebber.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Aug 2018 12:26

Re: Weekendje weg oktober

Dank voor je reactie Fred, ik ben echter niet op zoek naar een restaurant ;-) Zal overigens erg druk zijn ivm de Havendagen aanstaand weekend.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Aug 2018 12:30

Re: Weekendje weg oktober

Jip schreef:Dank voor je reactie Fred, ik ben echter niet op zoek naar een restaurant ;-)


Op zich stond in je OP natuurlijk wel dat je ergens een hapje wilt eten. Maar voor de verjaardag van je opa zal al wel het een en ander geregeld zijn denk ik zo.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Aug 2018 12:30

Re: Weekendje weg oktober

Zierikzee is sowieso mooi om doorheen te lopen vind ik. Mooie gebouwen en delen van de stad zijn gebruikt in films zoals Michiel de Ruyter.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Aug 2018 12:54

Re: Weekendje weg oktober

Marin schreef:
Jip schreef:Dank voor je reactie Fred, ik ben echter niet op zoek naar een restaurant ;-)


Op zich stond in je OP natuurlijk wel dat je ergens een hapje wilt eten. Maar voor de verjaardag van je opa zal al wel het een en ander geregeld zijn denk ik zo.



jaaa, maar tijdens dat weekendje weg. Ik ga niet een weekendje weg as weekend.

Zierikzee is prachtig! We komen er graag!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Aug 2018 12:55

Re: Weekendje weg oktober

Fred schreef:Mag ik mijn regio weer promoten? Prachtig afwisselend bos de Maashorst met wisenten (maar 2 of 3 plaatsen in Nederland hebben ze deze grote runderen). Bedaf met grote zandduinen. Daar kun je ook een mountainbike huren om de bossen met de fiets te verkennen (eventueel via een mtb route). In Uden kun je best goed shoppen, maar verwacht niet een grote stad. Echter ze hebben wel alles qua winkels (kun je mooi een rondje lopen), dus daarvoor hoef je niet naar een grote stad. Qua horeca is het top! Enorm veel goede horeca zit daar, staat Uden bekend om. Ik weet niet of je met kids gaat, je hebt ook nog de Hullies (jonge kids) en het Hemelrijk (iets oudere kids) in de buurt.

Tevens zitten er voldoende hotels. Oa van de Valk en van Fitland Vorstenbosch (heeft ook een bowlingbaan), Mill kan ook met de saunaboot, maar die zit wat verder van het gebied af al is daar meer historie te vinden (begin van WWII in Nederland). Beide zitten ook nog eens vlakbij de bossen.


Klinkt leuk! We gaan zonder kind.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Aug 2018 12:56

Re: Weekendje weg oktober

Haha ik snap het hoor!
Hopelijk staat er hier iets tussen voor je of vind je nog wat anders leuks.

Is een Waddeneiland ook nog een optie of vind je dat te omslachtig voor een weekendje?
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Aug 2018 13:12

Re: Weekendje weg oktober

Zeeland kent gelukkig ook andere eilanden om te ontdekken :) genoeg plekjes daar.

En Fred, ik ben wel benieuwd welk restaurant jij bedoel?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Aug 2018 14:03

Re: Weekendje weg oktober

De Heerenkeet is het restaurant. De onbeperkte dagen. Volgens mij waren wij er op een vrijdag, dus onbeperkt verschillende gebakken visjes vers van Stellendam.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers