Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem4

Bericht 10 Nov 2013 22:37

Re: Datetopic

Toet schreef:Haha Bliss wat toevallig

Carra ik vind het echt super leuk voor je!

Ik ben blij! Ik heb gisteren met mijn date gezoend, joepie! En geslapen :shock:


Jaa zo leuk!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 10 Nov 2013 22:44

Re: Datetopic

Yay Toet!! :cheering:

En Bliss, misschien blijken jullie uiteindelijk toch een hele goede match te zijn!
<<

Anoniem285

Bericht 10 Nov 2013 22:54

Re: Datetopic

Joyce en Bolletje, jammer dat het niet meer gaat worden, maar fijn dat jullie zo goed met ze overweg kunnen en dat er misschien een leuke vriendschap in kan zitten. En Bolletje, wie weet, misschien nog in de toekomst?

Auxo, wat vervelend wat er speelt met je vader, kan me voorstellen dat je hoofd er dan niet naar staat. Hopelijk lukt donderdag. En ja, ik ben altijd onderweg en ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen goed zou gaan. Ik heb er zelf gelukkig totaal geen probleem mee.

Sushi, leuk!! Lang wachten nog….

Nijntje, beterschap!

Bliss, wat toevallig, hahaha! Ik denk ook dat er misschien nog wel meer in kan zitten voor jullie…. Je zou de eerste niet zijn die begint als scharrel en eindigt in een relatie.

Toet, goed bezig!!

Ik heb weer bericht gekregen van die jongen, hij schrijft dat hij een paar geweldige dagen heeft gehad op vakantie maar dat hij alleen maar aan mij kan denken…

En nu….?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 10 Nov 2013 23:12

Re: Datetopic

En nu ga jij lief antwoord terugsturen! :-)
<<

Anoniem285

Bericht 10 Nov 2013 23:53

Re: Datetopic

Ok :-) Haha!

Heb jij nog updates??
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Nov 2013 00:13

Re: Datetopic

Goed zo!

Nee geen echte update. Behalve dat mijn onzekerheid me af en toe gek maakt. Ik zie hem nu een week niet en daar word ik onrustig van. Maar goed, we zien wel hoe het gaat lopen.
<<

Anoniem285

Bericht 11 Nov 2013 00:16

Re: Datetopic

Ik denk dat dat erbij hoort... Het is ook om nerveus van te worden, het daten of de beginnende relaties... Vraag maar aan Bliss, haha! :) (Grapje) Waarom kun je hem niet zien, geen tijd? Hebben jullie wel contact?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Nov 2013 07:25

Re: Datetopic

Hij heeft geen tijd. Dat maakt de onzekerheid natuurlijk alleen maar groter. We hebben wel contact maar van het weekend heel weinig. Ik moet het gewoon een beetje loslaten en zien hoe het gaat.

Heb je al gereageerd op de mail?
<<

Anoniem285

Bericht 11 Nov 2013 11:16

Re: Datetopic

Inderdaad, je doet er toch niets aan. En het kan ook wel eens zo zijn dat iemand even minder tijd heeft. Ik hoop echt voor je dat het wat wordt, het klinkt in ieder geval heel leuk! Ik heb gereageerd, geen idee wanneer hij nu weer internet heeft, dus ik hoor het vanzelf wel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2013 11:28

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Ik denk dat dat erbij hoort... Het is ook om nerveus van te worden, het daten of de beginnende relaties... Vraag maar aan Bliss, haha! :) (Grapje) Waarom kun je hem niet zien, geen tijd? Hebben jullie wel contact?


Whaha ja ik ben expert op dat gebied :wink:

Ik vond t ook vet toevallig van mn scharrel, al kan ik me nu niet voorstellen dat t echt wat zou worden tussen ons hoor :) Maar goed, we zien wel hoe t loopt.

Toet, leuk!! Tell us more!
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 11 Nov 2013 12:00

Re: Datetopic

Ik had geen date met hem maar we waren op hetzelfde feestje. We hadden daar dus gezoend en het was helemaal niet de bedoeling om samen te slapen, hoe dat zo gekomen is weet ik ook niet meer precies haha. Ik zou eigenlijk bij een vriend blijven slapen en hij bij een andere vriend (die 2 wonen bij elkaar om de hoek) maar ik ben dus ook daar blijven slapen. Niks gebeurd verder, alleen geslapen, was gezellig :)

En nu weer kijken hoe het verder loopt, ik heb me voorgenomen gewoon lekker relaxed te doen en ik kijk wel hoe het loopt. Ik voel eerlijk gezegd ook nog niks voor hem maar misschien is dat ook een soort bescherming. M'n vorige date heeft toch wel indruk gemaakt en ik vind het nog steeds vervelend hoe dat gelopen is. Ik merk wel dat ik daardoor erg voorzichtig ben geworden, misschien is dat jammer maar misschien ook juist goed..
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 11 Nov 2013 13:58

Re: Datetopic

Ik denk dat dat juist goed is Toet, als jullie meer hebben dan alleen vriendschap dat komt dat vanzelf wel naar boven, dat hoeft niet snel. Ik denk dat het juist goed is dat je jezelf nu een beetje beschermt tegen een volgende klap.

Wel leuk dat het zo leuk is/was!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Nov 2013 16:51

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:
Tabbie, veel plezier in Zuid-Amerika! Ben benieuwd in welk land je zit. Ik hou van Zuid-Amerika, maar ook niet van Latino’s. Al zijn er altijd uitzonderingen… :) Waar kwam die tweede jongen vandaan? Hmmmm laat me gokken… Israël




Hahahaha toevallig wel, hoe wist jij dat?

Misschien zie ik hem over een paar weken in Argentinië, ik ga nu eerst richting Chili.
<<

Anoniem285

Bericht 11 Nov 2013 17:03

Re: Datetopic

Bliss, ik heb het wel vaker gehad dat ik uiteindelijk verliefd werd op iemand die ik eerst totaal niet zag zitten, dus je weet het maar nooit! En anders heb je nu in ieder geval een leuke tijd.

Toet, leuk dat er een nieuwe date in beeld is, ik vind het niet gek dat je niet meteen hoteldebotel bent.

Kowalski, hoe gaat het nu met jou? Denk je nog aan je ex-date?

Tabbie, haha wat toevallig! Was maar een gok. Ik weet dat er veel Israëliers in Zuid-Amerika op pad zijn, daarnaast hebben ze een sexy accent en vermoedde ik niet dat je met een sexy accent Engels of Europeanen bedoelde. Vertel mij wat over die Israëliers :P Een vriendin van mij is ook een jaar naar Zuid-Amerika geweest en is nu terug in Nederland, samen met Israëlische vriend. Leukkkkk Chili en Argentinië, veel plezier!

Ik kreeg vanochtend alweer bericht van die jongen. Had ik al verteld dat het een Chileen is? Lijkt ie totaal niet op, trouwens.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2013 17:26

Re: Datetopic

Tabbie, het was toch een Australiër?! Hoe is het daar verder? Nog meer aan de haak geslagen?

Leuk Polly, ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je Chileen :D
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 11 Nov 2013 18:25

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:
Kowalski, hoe gaat het nu met jou? Denk je nog aan je ex-date?



Ja! Veel te veel :nopompom: Ik zag toevallig net een foto op facebook langskomen en krijg dan meteen weer kriebels. Hij is zó leuk en ik kan hem nog niet vergeten. Bummer!
<<

Anoniem4

Bericht 11 Nov 2013 19:28

Re: Datetopic

Ik heb datestress :nopompom:
Wat moet ik aan? Hoe moet ik 'm begroeten?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2013 19:33

Re: Datetopic

Wat, jij?? Datestress? Je bent altijd de coolheid zelve! Dus: doe iets aan waar je je prettig in voelt (en waarin je niet langer bent dan hij wellicht?), geef hem drie zoenen en ga rocken als een malle op die date :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem4

Bericht 11 Nov 2013 19:34

Re: Datetopic

Bliss schreef:Wat, jij?? Datestress? Je bent altijd de coolheid zelve! Dus: doe iets aan waar je je prettig in voelt (en waarin je niet langer bent dan hij wellicht?), geef hem drie zoenen en ga rocken als een malle op die date :wink:


I know, ik ken mezelf niet meer terug! Ik wil dit niet voelen!
Hakken trek ik sowieso niet aan haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2013 19:39

Re: Datetopic

Nou, snap je dan nu eindelijk eens hoe ik me altijd voel? :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 11 Nov 2013 19:51

Re: Datetopic

Haha Bliss, een lotgenoot - gedeelde smart is halve smart... Rogue, leuk toch!! Dat betekent dat je hem leuk vindt... Veel plezier, ben benieuwd!

Kowalski, shit!! Maar, dat komt wel goed, uiteindelijk... Ik hoop sneller dan later!
<<

Anoniem4

Bericht 12 Nov 2013 10:06

Re: Datetopic

:bounce:
<<

Anoniem285

Bericht 12 Nov 2013 11:58

Re: Datetopic

Rogue! Vertel eens wat meer!!! :D

Ik zat gisteravond al te chatten met de Chileen en vandaag weer :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Nov 2013 13:30

Re: Datetopic

Heel veel plezier vandaag Roque!
<<

No. 3

Bericht 12 Nov 2013 14:02

Re: Datetopic

Volgens mij is Rogue haske blij met d'r date.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers