Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Regenjas voor de herfst

<<

Anoniem250

Bericht 15 Aug 2018 13:17

Regenjas voor de herfst

Ik ben opzoek naar een regenjas met een voering. Hoeft niet super dik te zijn, maar moet wel enigszins warmte geven. Ik heb nu een regenjas van Rains, maar daar zit helemaal geen voering in. En dus niet geschikt voor de herfst. Ik vind de regenjas van American Today wel leuk, maar zie op de afbeelding en productomschrijving niet terug of er een voering in zit. Iemand regenjas suggesties?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 15 Aug 2018 13:27

Re: Regenjas voor de herfst

Die van Ilse Jacobsen hebben ook een voering, maar zijn wel prijzig.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Aug 2018 13:29

Re: Regenjas voor de herfst

Ik vind die van America Today ook leuk! Maar goede vraag wel van die voering. Is niet echt goed te zien op de foto nee. Al vraag ik me af of dat grijze wat je ziet op de foto's niet de voering is? Maar er is vast iemand die dit zeker weet.
<<

Anoniem250

Bericht 15 Aug 2018 13:33

Re: Regenjas voor de herfst

Goede tip! Deze wil ik wel: https://www.ilsejacobsenhornbaek.nl/col ... jas-70-378. Al vrees ik dat ik het daar nog steeds koud in zal hebben.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 15 Aug 2018 13:39

Re: Regenjas voor de herfst

Maar er zijn ook varianten met een voering van fleece he! :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Aug 2018 13:44

Re: Regenjas voor de herfst

HollyGolightly schreef:Ik ben opzoek naar een regenjas met een voering. Hoeft niet super dik te zijn, maar moet wel enigszins warmte geven. Ik heb nu een regenjas van Rains, maar daar zit helemaal geen voering in. En dus niet geschikt voor de herfst. Ik vind de regenjas van American Today wel leuk, maar zie op de afbeelding en productomschrijving niet terug of er een voering in zit. Iemand regenjas suggesties?

Gewoon nieuwsgierig hoor maar ik heb dus ook een regenjas van Rains en heb het er altijd juist snel warm in, ook in de winter op de fiets. Maar dat is misschien omdat ik dan fiets en jij gewoon wandelt ermee? Ik ben zelf een koukleum.
<<

Anoniem250

Bericht 15 Aug 2018 13:59

Re: Regenjas voor de herfst

Carrie schreef:
HollyGolightly schreef:Ik ben opzoek naar een regenjas met een voering. Hoeft niet super dik te zijn, maar moet wel enigszins warmte geven. Ik heb nu een regenjas van Rains, maar daar zit helemaal geen voering in. En dus niet geschikt voor de herfst. Ik vind de regenjas van American Today wel leuk, maar zie op de afbeelding en productomschrijving niet terug of er een voering in zit. Iemand regenjas suggesties?

Gewoon nieuwsgierig hoor maar ik heb dus ook een regenjas van Rains en heb het er altijd juist snel warm in, ook in de winter op de fiets. Maar dat is misschien omdat ik dan fiets en jij gewoon wandelt ermee? Ik ben zelf een koukleum.



Misschien heb jij een andere? Die van mij is echt heel dun.
<<

Anoniem250

Bericht 15 Aug 2018 14:03

Re: Regenjas voor de herfst

https://www.rains.com/collections/jacke ... 2815433774 Ik heb deze! Ik fiets er trouwens ook mee. Maar wel elektrisch :smile:
<<

Anoniem301

Bericht 15 Aug 2018 14:14

Re: Regenjas voor de herfst

HollyGolightly schreef:https://www.rains.com/collections/jackets-women/products/jacket-female?variant=8012815433774 Ik heb deze! Ik fiets er trouwens ook mee. Maar wel elektrisch :smile:

Ik heb een ander model maar wel dezelfde stof!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Aug 2018 15:35

Re: Regenjas voor de herfst

Die van AT heeft voering en is en zit fantastisch! Geloof wel dat half NL dat vindt hoor want je ziet ‘m heel veel maar als je dat biet erg vindt... ik vind ‘m echt fijn!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 15 Aug 2018 15:51

Re: Regenjas voor de herfst

Het idee van Rains is juist dat je hem ook over je gewone jas aan kunt doen, daarom is hij zo dun :).
<<

Anoniem288

Bericht 15 Aug 2018 15:54

Re: Regenjas voor de herfst

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 18:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem249

Bericht 15 Aug 2018 17:01

Re: Regenjas voor de herfst

Ik heb ook die van America Today en vind m echt heel fijn. Niet zo zweterig als een normale regenjas en inderdaad met prettige voering.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Aug 2018 17:32

Re: Regenjas voor de herfst

Ik heb er ook eentje van Rains voor de herfst en die vind ik op zich warm genoeg. Voor als het kouder wordt heb ik een waterdichte winterjas.

Ik heb deze:

https://www.rains.com/collections/coats ... 1506979585
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem250

Bericht 15 Aug 2018 18:46

Re: Regenjas voor de herfst

Harrison schreef:Het idee van Rains is juist dat je hem ook over je gewone jas aan kunt doen, daarom is hij zo dun :).


Ja weet ik. En in de zomer is dat oké, in de winter heb ik een jas die sowieso tegen de regen kan, maar in de herfst (en ook begin lente) vind ik hem voor over een vest of een trui te koud. En winterjas trek ik meestal pas in november aan.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Aug 2018 19:05

Re: Regenjas voor de herfst

Night Owl schreef:Ik heb er eentje van Happy Rainy Days :)


Die hebben ook gevoerde, dus misschien is dat wat?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Aug 2018 20:48

Re: Regenjas voor de herfst

Ik heb die van america today, met voering, ben er heel blij mee! Net warm genoeg!
#teammaple🍁

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers