Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Openbaar kleffen

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 07 Jul 2018 06:41

Re: Openbaar kleffen

ChiQ schreef:Ik zat laatst op het terras, en voor me zat een stel echt uitgebreid te tongen, incl geluiden. Ik vind dat niet kunnen. Op een gegeven moment pakte hij haar hand en bracht het naar zijn geslacht waarschijnlijk om aan te geven hoe opgewonden hij was, ik heb toen gevraagd of ze op konden houden. Zo onsmakelijk en ordinair..... en het ergste was nog, dit waren van die newly in love 55+ mensen.


Ooh bah zeg! Daar zou ik ook wat van zeggen denk ik. Dat gaat wel heel ver en het is wel echt heel onsmakelijk. Bah!
<<

Anoniem321

Bericht 15 Aug 2018 10:34

Re: Openbaar kleffen

Ik stoor me niet zo snel aan hand-in-hand lopen, elkaar eens een kus geven of even knuffelen, maar wel als mensen constant aan elkaar zitten. En tongen hoeft van mij al helemaal niet in het openbaar. Get a room.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 02 Sep 2018 14:29

Re: Openbaar kleffen

Wij zijn niet echt klef. Soms even een arm om elkaar heen of een hand in hand lopen. En er kan ook wel een een kus vanaf. Maar echt uitgebreid kleffen doen we niet, dat vinden we allebei niet fijn.

Edit: ik heb niet de behoefte om naar iemands enorme geklef aan te kijken trouwens. Boek lekker één hotelletje.
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 13:11

Bericht 18 Sep 2018 22:13

Re: Openbaar kleffen

Nee wij zijn helemaal niet klef waar andere bij zijn, eigenlijk alleen voor we echt een relatie kregen. :eyes:
Ik vind het best lief als anderen elkaar een knuffel of kus geven maar als dat te lang duurt voel ik me daar ongemakkelijk bij.

Wij kibbelen soms wel met elkaar, en de mensen om ons heen denken dan dat we ruzie maken, terwijl wij allebei wel weten dat dat helemaal niet zo is.
<3 <3

Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers