Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


" ergernissen" marktplaats (verbazing)

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Jul 2018 17:48

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

sarah1985 schreef:Ik had laatste een spijkerjasje te koop een vrouw wou die kopen moest verzonden worden prima, alleen kwam haar moeder in het ziekenhus en kon ze geen geld overmaken. Heb 2 weken gewacht toen had ze storing met haar internetbankieren en dat zou 5 dagen duren. Zij gaf toen aan dat ze het geld in een envelop zou versturen. Ik zag in de post nl app die envelop staan maar nooit ontvangen. 3 weken geleden voor het laatst contact met haar gehad ze zou achter post nl aan en dan zou ik het wel horen. Ik heb al een paar keer een bericht gestuurd hoe en wat maar geen reactie. En weet nu ook niet zo goed wat ik moet doen
Niks idd. Dat je uberhaupt al zo lang wacht joh. Als ik in eerste instantie al moest vragen naar het geld zou ik het direct daar al afgekapt hebben. Dat met die moeder klinkt heel sneu maar ik zou dan terugsturen ‘vervelend van je moeder, sterkte. Ik wil binnen een week van dit jasje af dus als het je morgen lukt prima en anders verkoop ik m aan iemand anders.’
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Jul 2018 17:50

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Lees ik nou goed dat dit dus 6 weken geleden begonnen is? Wow. Als zij dat jasje echt wil hebben en betalen dan kan ze wel wat meer moeite doen, toch? Ik zou het hierbij laten, niks meer sturen.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2018 17:53

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

ja het speelt al een tijd. Dan zet ik het opnieuw te koop
Afbeelding
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 23 Jul 2018 19:24

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Gisteren onze mobiele airco erop gezet want we gebruiken dat ding toch nooit en dus zonde. Dat ding was €600 nieuw en er waren al biedingen, reageert er iemand "Ik zal je er vanaf helpen, je wilt er vast nog vandaag vanaf dus ik kom hem nú halen voor €25" Tuurlijk... dus vriendelijk bedankt, toen was ik een kutwijf want hun gezin had helemaal niet veel geld en nu moesten ze nog weken in de hitte liggen. Ok lullig, maar niet mijn probleem.
<<

Anoniem298

Bericht 23 Jul 2018 21:06

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Nou inderdaad niet jouw probleem, zeg! Half Nederland ligt te puffen van de hitte, jammer dan.

Ik heb al drie keer gereageerd op een bed op Marketplace, ik krijg gewoon geen reactie. Zo irritant. Je zet dat bed toch te koop? Reageer dan als iemand interesse heeft :eyes:

Ook een positief verhaal, was via de tweedehands kinderhoek op FB, ik ging één jurkje ophalen voor mijn dochter en ik kwam thuis met een hele tas kleding, want dat paste hun dochter toch niet meer, dus mocht mijn dochter het wel hebben. Superlief!
<<

Anoniem309

Bericht 24 Jul 2018 14:41

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik heb mijn huis op marktplaats gezet en krijg ook echt onzin reacties. Het staat er voor €210.000 op, krijg ik een reactie van iemand met uiteraard een klein pensioentje die het wel wil kopen voor €120.000. Of iemand die €150.000 bied omdat hij vind dat het huis niet af is. Dat is dus zeker niet het geval, er is enkel rekening gehouden met aansluitingen zodat er een tweede keuken geplaatst kan worden en er is ruimte voor eventueel extra slaapkamers.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jul 2018 10:59

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Aan het einde van de ochtend zou iemand hier wat komen ophalen. Heb gisteren meteen gevraagd of ze een idee heeft hoelaat, want het is nogal een ruim begrip. Vanochtend nog maar eens gemaild, maar geen reactie.
En nog geen mevrouw. Aarghh.

Haha tuttebel wat raar van die super lage biedingen. Niks aan!

Jet, heb je al reactie gekregen over het bed?
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 27 Jul 2018 17:31

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Misschien niet helemaal gepast in dit topic, maar ik heb mij vandaag verbaasd over die vriendelijkheid en behulpzaamheid van een verkoopster.
Ging om iets van 5 euro. Ze zou morgen in mijn woonplaats komen en het afgeven bij een vriendin, zodat ik het daar op kon halen. Vanmiddag berichtte ze mij dat ze het wel even langs wilde brengen omdat ze toch in de buurt was. Dat lukte helaas niet vanwege mijn planning, dus ik heb het vanavond alsnog bij die vriendin opgehaald. We liepen elkaar daar net mis, was stiekem juist wel benieuwd wat voor persoon er achter deze vriendelijkheid zat! Het heeft mij echt weer even een frisse blik gegeven over hoe mensen óók kunnen zijn.
<<

Anoniem298

Bericht 27 Jul 2018 21:34

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Cotton schreef:Jet, heb je al reactie gekregen over het bed?

Ja! Alleen ze had al een (voor mij te hoog) bod gekregen (zei ze), plus mijn dochter besloot dat ze toch een ander bed wilde :palm: dus nu komt die verkoopster hier klagen dat iemand tig berichtjes stuurt voor dat bed en er na haar reactie toch vanaf ziet :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jul 2018 22:00

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Hahahahha. Ohjee!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 27 Jul 2018 22:40

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Mooi verhaal, Ysa. Zo kan het inderdaad ook.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 14 Aug 2018 13:09

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik had laatst 2 flessen olie voor in mijn scooter online besteld. Vlak nadat ik ze binnen had, kreeg ik een ongeluk en was mijn scooter tl. Aangezien ik net te laat was met retour sturen, heb ik ze op marktplaats gezet.
Zaterdag kreeg ik berichtjes :

Gozer: zijn ze nog nieuw?

Ik: ja, ze zitten zelfs nog in de gesloten doos van (naam webshop) maar door een ongeluk heb ik de scooter niet meer en is de olie dus overbodig.

Gozer: rare man jij
(ik heb mijn volledige naam gebruikt, hoezo man?)

Ik: pardon?

Gozer: oww dacht gestolen doos. Sorry.


Daarna heeft hij nog een poos zitten twijfelen of hij deze olie wilde kopen of niet, maar ik heb nu al een tijdje niets meer gehoord. Ik vind het wel prima!
10.04.17
<<

Anoniem304

Bericht 14 Aug 2018 13:13

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

LOL, ja ze zitten nog in de GESTOLEN doos hoor. Tuurlijk..
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 14 Aug 2018 13:16

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Nou echt he!

Gelukkig gaat het vaker wel goed, vanochtend heb ik binnen 10 minuten na het plaatsen van de advertenties 3 kookboeken verkocht.
10.04.17
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 15 Aug 2018 06:08

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Hahahah lol gesloten of gestolen het enige verschil is de volgorde van de letters, dat het ene strafbaar is en het andere niet hebben we het maar niet over.
2015 💙
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 15 Aug 2018 09:16

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Hoe lang wacht je op iemand die iets (gratis) op komt halen? Is nu een kwartier te laat en ik wil graag op pad met mij dochter...
december 2016
juli 2019
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Aug 2018 09:18

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Kun je het niet voor de deur zetten of in een tas aan de deur hangen?
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 15 Aug 2018 09:22

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Joey schreef:Kun je het niet voor de deur zetten of in een tas aan de deur hangen?


Ja zou kunnen, maar er komt vanmiddag iemand iets anders (ook gratis) ophalen en die wilde dit item eventueel ook hebben. Weet alleen niet wat die eerste ervan vindt... de chat was in slecht nederlands en die heeft nu wel ons adres...
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem236

Bericht 15 Aug 2018 09:42

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik zou het voor de deur hangen/zetten met evt naam erop van diegene die hem komt halen.

Komt er andere kaper dan is het helaas pindakaas voor die eerste, moeten ze maar op tijd zijn.
Je geeft iets gratis weg, ga je toch niet je eigen planning voor omgooien?
<<

Anoniem321

Bericht 15 Aug 2018 10:30

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Wij hebben 50 m2 straatsteentjes gratis aangeboden op marktplaats. Nu is er iemand al bijna een week heen en weer aan het rijden om steeds een gedeelte in zijn kofferbak mee te nemen. (hij heeft geen kar). Ik begin het nu een beetje vervelend te vinden. De stenen staan nl. niet aan de straat maar aan het eind van de oprit en iedere keer als hij komt moet onze auto ergens anders staan (wat op zich geen enkel probleem is) om plaats te maken voor zijn auto (zo kan hij het makkelijkst laden).
Gelukkig is het eind nu in zicht!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 15 Aug 2018 13:59

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik heb een fitness krachtstation op mp staan. Echt voor een schijntje. We moeten er namelijk gewoon vanaf en snel. Precies hetzelfde ding staat er voor bijna 200 euro meer op, en toch vinden mensen dat nog onder de vaste vraagprijs een bod van ongeveer de helft kunnen uitbrengen. Pfff wil niet eens antwoorden op die mensen. Breng hem nog liever dan naar de stort, dan dat ik hem aan zulke mensen gun.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Aug 2018 18:09

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Meg schreef:Ik heb een fitness krachtstation op mp staan. Echt voor een schijntje. We moeten er namelijk gewoon vanaf en snel. Precies hetzelfde ding staat er voor bijna 200 euro meer op, en toch vinden mensen dat nog onder de vaste vraagprijs een bod van ongeveer de helft kunnen uitbrengen. Pfff wil niet eens antwoorden op die mensen. Breng hem nog liever dan naar de stort, dan dat ik hem aan zulke mensen gun.
Dat denk ik ook altijd! Sommigen willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Aug 2018 18:31

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Andere kant daarvan is dat ik wel eens heb geboden op iets wat veel meer waard was. Nog nieuw zelfs. En echt een flut bedrag bood. En diegene stuurde terug dat ik hem dus daarvoor mocht komen halen. Tsja dan ben ik wel blij.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 15 Aug 2018 20:51

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Maar dan zet zo'n iemand er vaak wel bij dat je mag bieden toch? Ik had 'vaste prijs' staan.
En tuurlijk kan je het proberen, maar het is wel irritant. Zeker dat iemand nog een lager bedrag ging bieden, terwijl de advertentie al op gereserveerd stond.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Aug 2018 21:46

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Je kunt een bieden vanaf prijs instellen. Dan kunnen ze niet eens lager bieden volgens mij? Als dat niet ingesteld staat bied ik ook lager. Soms heb je geluk.

Marktplaats voelt voor mij ook wel een beetje als kunnen afdingen.
D. 💙14-01-2019💙
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers