Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jut en jul en het avondeten..

<<

Anoniem16

Bericht 04 Sep 2013 20:08

Jut en jul en het avondeten..

Eigenlijk zou het zo in een film kunnen....;)

R zit al avonden te huilen tijdens het eten omdat hij NIET wil eten en N zit er naast te brullen dat het eten niet snel genoeg gaat.... zo gezellig dat avondeten momenteel ;)

Mijn komische duo, want vervolgens heeft N haar bord leeg, ziet het volle bord van R waar ze vervolgens weer alles van wil hebben ( wat broer natuurlijk maar wat graag geeft)

Zucht....
<<

Anoniem166

Bericht 04 Sep 2013 20:34

Re: Jut en jul en het avondeten..

Haha, het klinkt wel grappig, zoals je het omschrijft, maar ik snap ook wel dat het frustrerend werkt.

Ik lees wel één pluspunt: N. heeft de eetwijze van R. (nog) niet overgenomen :D
<<

Anoniem16

Bericht 04 Sep 2013 20:35

Re: Jut en jul en het avondeten..

hahaha nu kan ik er ook wel om lachen maar gisteren...grrrrr


Ja das waar N ziet het denk ik ook positief.. Hey broer eet het niet op dus kom maar hierrrr met dat bordje!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Sep 2013 20:36

Re: Jut en jul en het avondeten..

Als er hier 1 niet wil eten: dikke prima, maar mama's vinden het wel gezellig als je aan tafel blijft en dan kletsen we ondertussen.
En warempel, altijd beginnen ze vanzelf te eten.
A.nouk is geen groente-eter dus als M.aaike haar groentes opheeft gaat ze bij A.nouk bietsen. Prima, wel netjes vragen. En omgekeerd hebben we het met vlees (en soms aardappels), M.aaike eet haast geen vlees.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 04 Sep 2013 20:48

Re: Jut en jul en het avondeten..

Hopelijk gaat R. snel weer eten voordat N. ook moeilijk gaat doen.
M:21072011
J :08012014
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 04 Sep 2013 20:54

Re: Jut en jul en het avondeten..

Het eten gaat hier ook niet altijd van harte... Nouja dan eet hij maar niet!
Ik ga niet met huilend kind aan tafel zitten. Werkt nogal op mijn zenuwen..
<<

Anoniem16

Bericht 04 Sep 2013 20:55

Re: Jut en jul en het avondeten..

Ow maar ik ga ook allang die strijd niet meer aan. Maar hij wilde niet eten dus ik zeg oke dan niet, als je niet wil dan niet en hup bord weg. Daar ging hij zo van over de fles... maar bord terug moest ie ook niet. Oftewel gewoon peuter dwarsheid.

Het werkte ook enorm op mijn zenuwen..
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 04 Sep 2013 20:59

Re: Jut en jul en het avondeten..

De strijd gingen wij eerst ook aan hoor..
Maar man ik kregen soms ook weer menings verschil haha.'
Eén al drama haha...

Ik doe soms ook nog wel eens 3 jaar 3 happen en dat werkt ook nog wel eens!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 04 Sep 2013 21:00

Re: Jut en jul en het avondeten..

Je borden komen wel leeg zo haha
<<

Anoniem16

Bericht 04 Sep 2013 21:06

Re: Jut en jul en het avondeten..

R moet idd ook 3 happen want hij is 3 jaar.. normaal geen probleem maar nu een keer reden tot dramatisch huilen. Hij had ook zooooooooooo'n buikpijn mama, om in DEZELFDE zin te vragen.. mama mag ik pepernoten?

Ik zei; wat denk je nou zelf...

R: ik denk het eigenlijk niet...

Toen ik daarop zei dat hij dat heel goed gedacht had was wederom het huis te klein..

En voor de beeldvorming... bedenk meteen even in dat N krijsend naar haar bord zat te gillen en te wijzen... man maar doorging over zijn studie....

echt serieus... hoe gek wil je me krijgen met zijn drieën hahaha
Laatst gewijzigd door Anoniem16 op 04 Sep 2013 21:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 04 Sep 2013 21:06

Re: Jut en jul en het avondeten..

Printje; misschien een rare vraag, maar waarom haal je zijn bord weg als hij zegt dat hij niet wil eten?
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 04 Sep 2013 21:07

Re: Jut en jul en het avondeten..

Annie24 schreef:Printje; misschien een rare vraag, maar waarom haal je zijn bord weg als hij zegt dat hij niet wil eten?


Tip van hier...en bovendien was ik er echt zo klaar mee. ( lees mijn beeldvormings stukje maar...)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron