Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk speelgoed baby 8 maanden

<<

Anoniem252

Bericht 10 Aug 2018 12:37

Leuk speelgoed baby 8 maanden

Mijn dochter raakt wat uitgekeken op de rammelaars, bijtringen en echte mini baby dingen. Maar ze snapt nog niets van blokken of houten legpuzzels. Het liefste kruipt ze gewoon de hele dag de kamer door. Maar wat is nou leuk speelgoed voor een baby van die leeftijd? Zeg maar tm een jaar ofzo.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 10 Aug 2018 12:56

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

Mijn dochter vindt het prachtig (ook met 8 maanden al) om torens om te gooien, dus ik zou juist blokken aanraden haha!

Verder een bal, de Oball vindt ze bijvoorbeeld mooi. Ze hebben hier verder een Olifant die ballen spuugt (met muziek), zal even de naam zoeken. Edit: VTech Lanceer & Leer Ballenbaan.

En verder alles wat niet speelgoed is, plastic bekers, knijpers, etc.
L2014 & H2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Aug 2018 13:10

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

Rond die tijd ben ik met T ook wat dingen met licht/beweging/geluid gaan kopen i.p.v. alleen verantwoorde dingen. Toch wat meer/langer interesse dan. Maar ik kijk nu even foto’s terug en zie dat hij ook veel speelde met blokken, boekjes, en met allerlei flesjes en bakjes waar ik dan rijst of zand of pasta in deed, als een soort muziekinstrument. Vond ie heel tof!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 10 Aug 2018 13:47

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

M speelde toen veel met gekleurde schakels, waarmee je speelgoed aan de kinderwagen kan maken, de babygym (om om te gooien :palm:), een activity center (wij hebben zo'n klassieke van fisher price), de beat bo, boekjes van kartn en van die stoffen knisper boekjes en dit paardje van playgro https://www.intertoys.nl/p/playgro-acti ... rd/1011959

en verder wat zora ook zegt, met dingen die geen speelgoed zijn, lege doosjes, oud papier, een oude afstandsbediening...
december 2016
juli 2019
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 10 Aug 2018 13:51

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

Zo'n stapeltoren met van die bakjes die je ook inelkaar kan zetten. Fisherprice heeft die. Wij hebben er zelfs twee zoonlief vond die zo leuk dat er standaard een in de luiertas zat.
Wij bouwde in het begin en hij gooide om.

Of een autootje dat vond hij ook supergaaf. Wij hadden er van de duplo. Dus daar speelt hij nu ook nog mee .
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 10 Aug 2018 14:02

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

Stapeltoren was hier ook een succes, bakjes uit elkaar halen, dingen erin doen, ermee rollen (we hebben cilindervorm). Daarnaast begon de interesse voor ZoefZoef/ToetToet te komen, daar speelt hij nu nog mee. De vintage telefoon van Fisherprice en een huisje met poppetjes van dat merk was ook interessant (via Marktplaats).
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Aug 2018 14:48

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

Fiederilsje schreef:Mijn dochter vindt het prachtig (ook met 8 maanden al) om torens om te gooien, dus ik zou juist blokken aanraden haha!

Verder een bal, de Oball vindt ze bijvoorbeeld mooi. Ze hebben hier verder een Olifant die ballen spuugt (met muziek), zal even de naam zoeken. Edit: VTech Lanceer & Leer Ballenbaan.

En verder alles wat niet speelgoed is, plastic bekers, knijpers, etc.


Jaaa, deze!! E was er dol op! Daarna heeft ie een tijdje boven gestaan, nu weer naar beneden gehaald en het is weer een succes!
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Aug 2018 18:07

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

O was 8 maanden rond Sinterklaas. Hij kreeg toen onder andere zo'n houten loopwagen met blokken erin. Die loopwagen werd pas later interessant, maar hij heeft echt maanden een obsessie voor die blokjes gehad. De hele dag door met een blokje in elke hand kruipen. Maakt lekker lawaai op de grond, dus iets minder leuk voor ons, maar hij vond 't geweldig en kroop zo 't hele huis door.

Wij hebben deze:
https://m.pinkorblue.nl/small-foot-desi ... H7EALw_wcB

Deze vond hij ook erg leuk
https://www.fisher-price.com/nl_NL/prod ... nstertruck

En gewoon zoiets 'simpels' als dit:
https://www.fisher-price.com/nl_NL/prod ... ngpiramide

Hier vind je nog meer voor die leeftijdscategorie:

https://www.fisher-price.com/nl_NL/Prod ... ths/N-0Z4y
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 10 Aug 2018 19:33

Re: Leuk speelgoed baby 8 maanden

Mijn zoon speelde ook graag met alle bakjes, pannen, vergieten en pollepels uit het keukenkastjes.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers