Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inrichting huis

<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 16:57

Bericht 10 Nov 2013 17:01

Inrichting huis

Hallo meiden,

Mijn vriend en ik hebben samen een woning gekocht.
We hebben natuurlijk heel veel zin om de woning in te richten.. Alleen wat is dat lastig! Welke kleuren combineer je met elkaar? Welke meubels? Wij hadden een hele mooie en fijn zittende leren bank gezien maar we willen graag witte meubels van riviera de maisson. Naar mijn idee gaat dat afschuwelijk staan en kun je weer beter een stoffen bank nemen. Nja veel dilemma's .. Hebben jullie tips hoe dit op te lossen ?
Hoe kwamen jullie bij jullie ideale interier
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Nov 2013 17:21

Re: Inrichting huis

Wij zijn begonnen met een bij elkaar geraapt zooitje. Hij had spullen en ik ook.
Langzaam aan hebben we dingen vervangen.

Ik heb een uitgesproken smaak als het op interieur aan komt. Mijn vriend had dat minder. Toen wij ons nieuwe huis kochten heb ik op Pinterest een moodboard gemaakt met meubels in de stijl die ik mooi vond. Zo kreeg hij een duidelijk beeld en kon hij weer aangeven wat hij juist wel en niet mooi vond.
Aan de hand van zijn keuzes heb ik dan weer andere plaatjes gezocht. Zo werd het echt een moodboard van ons samen.

Uiteindelijk hebben we de grote meubels die we al hadden, mee verhuisd. Dit zijn ook vooral de meubels die mijn vriend heeft uitgezocht. Zoals de bank en eettafelstoelen. De rest is heel erg Scandinavisch, wat weer mijn smaak is. Daarnaast hebben we het aangevuld met oude (design) spullen.

Juist de mix van stijlen en materialen maakt dat het echt óns huis is geworden. We voelen ons beide thuis tussen deze spullen. Beide houden we ook absoluut niet van een showroom huis. Ik zou dus nooit alles bij 1 zaak kopen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 20:59

Re: Inrichting huis

Voordat wij uberhaupt een huis op het oog hadden was ik al begonnen met dingen uit tijdschriften knippen enzo. Ik wilde graag veel natuurlijke kleuren (bruintinten, cremetinten, groen) en dat is het uiteindelijk ook geworden. Man ging eigenlijk overal vrij makkelijk in mee, haha. Van de meubels vond ik het belangrijk dat het ook comfortabel en praktisch was naast alleen leuk en mooi. Om het rustig te houden hebben we voor alle meubels dezelfde soort en kleur hout genomen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron