Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij komende week?

<<

Anoniem321

Bericht 06 Aug 2018 15:16

Re: Wat doe jij komende week?

Sushi, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!

Ik ben deze hele week aan het werk behalve donderdag, dan ben ik samen met man en zoon thuis.
Zaterdag gaan we met mijn vader, stiefmoeder, broers en stiefzussen + kids een dagje naar Burgers Zoo. Heb ik wel zin in .
A.s. zondag krijg ik 's middags nog visite voor mijn verjaardag.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 06 Aug 2018 15:26

Re: Wat doe jij komende week?

Vandaag: verzorgpaard, kat naar de dierenarts (inenting), vanavond een les spinning + een les crosscircuit.
Dinsdag: Eindelijk weer na maanden paardrijden, bij mijn vader op bezoek.
Woensdag: Late dienst
Donderdag: Vroege dienst, verzorgpaard
Vrijdag: Vroege dienst, spinning
Zaterdag: vroege dienst, verzorgpaard
Zondag: vroege dienst en daarna met mn vriend afspreken.
<<

Sushi_

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Jul 2018 18:00

Bericht 06 Aug 2018 16:24

Re: Wat doe jij komende week?

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes. Ik ben nog steeds zo blij. Ik ga zo lekker een wijntje drinken om het te vieren!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Aug 2018 16:34

Re: Wat doe jij komende week?

Oh wat een fijn nieuws sushi!! Proost, geniet ervan!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Aug 2018 16:42

Re: Wat doe jij komende week?

Geniet van je wijntje, Sushi! Heel fijn nieuws :D
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 06 Aug 2018 17:18

Re: Wat doe jij komende week?

Maandag: Dagdienst gewerkt, vanavond niets.
Morgen: Jaargesprek met aansluitend een late dienst.
Woensdag: Vrij, geen plannen
Donderdag: Met L. naar het CB.
Vrijdag: Rustig dagje ga 's avonds de nachtdienst in voor 2 nachten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 06 Aug 2018 17:43

Re: Wat doe jij komende week?

Vandaag een chilldagje gehouden en naar de haarstyliste geweest voor mijn bruidsmake-up en haar. Morgen weinig plannen, in de ochtend even wat werken aan mijn bedrijf en smiddags naar de nagelstyliste. Woensdagochtend heb ik een After Wedding shoot en denk dat ik in de middag met mam op stap ga. Donderdag weet ik nog niet en vrijdag ook nog niet. Zaterdagochtend heb ik een newbornshoot en daarna ga ik naar een vriendin. Zondag voor als nog ook nog geen plannen..
<<

Anoniem284

Bericht 06 Aug 2018 17:50

Re: Wat doe jij komende week?

Ik krijg echt trek van jouw avatar, Sushi, damnnnn.
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad vandaag.

Mijn week:
- Maandag: gewerkt, misschien nog sporten vanavond.
- Dinsdag: werken, sporten als ik maandagavond niet heb gesport.
- Woensdag: werken.
- Donderdag: 3 weken VAKANTIE! Naar mijn moeder, sporten.
- Vrijdag: freeee as a bird.
- Zaterdag: BBQ met buurt.
- Zondag: geen idee + sporten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Aug 2018 18:31

Re: Wat doe jij komende week?

Maandag - ik had nacontrole bij de gynaecoloog
Woensdag - fysiotherapeute komt de eerste keer hier thuis voor ons zoontje
Donderdag - met zoontje naar het consultatiebureau
Verder nog niets wat vast staat. Lekker met zijn drietjes thuis genieten in ieder geval. Er zal nog wel wat bezoek komen. En er is hier een festival en ik hoop daar nog wel even heen te kunnen. Lijkt me zo leuk om met zijn drietjes naar de kinderochtend te gaan. En misschien willen de opa's en oma's ook wel een paar uurtjes oppassen zodat wij met zijn tweetjes kunnen gaan, kunnen we eens uittesten hoe dat gaat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Aug 2018 18:56

Re: Wat doe jij komende week?

Jaaa zó fijn, Sushi! :cheering:

Vandaag: vanmorgen lag ik om 7.30 uur in het zwembad om banen te trekken. Begin van de middag zijn m'n vriend en stiefdochter op vakantie gegaan, ze blijven tot donderdag weg. M'n moeder is hier gekomen en blijft ook tot donderdag. Vanmiddag hebben we even in ons zwembad gelegen en zo gaan we nog ff een blokje om met m'n dochter.
Morgen: dochter is dan twee maanden, we gaan even een taartje eten bij een taartentoko hier in het winkelcentrum. :) Morgenmiddag weer in het zwembad waarschijnlijk en 's avonds heb ik de laatste terugkomavond van m'n zwangerschapscursus.
Woensdag: 's morgens heb ik een afspraak met de gynaecoloog. Ik krijg de uitslag van m'n CT-scan van vorige week en ik vind het heel erg spannend. Er zit ergens een cyste of wat dan ook van formaatje sinaasappel en ik hoop nu eindelijk te horen wat het precies is en waar het zit. Ook ben ik benieuwd naar het vervolgtraject, want het ding moet toch weg en wat mij betreft het liefst zo snel mogelijk. 's Middags gaan we waarschijnlijk ergens lunchen en 's avonds ga ik pannenkoeken bakken.
Donderdag: misschien weer zwemmen en verder weinig plannen. M'n moeder gaat in de loop van de middag naar huis en 's avonds komen vriend en stiefdochter weer thuis.
Vrijdag: eind van de ochtend met m'n dochter naar het consultatiebureau, ze krijgt haar eerste inentingen! 's Avonds met twee vrienden eten in Amsterdam.
Zaterdag: met een vriendin naar de Parade in Utrecht.
Zondag: overdag geen plannen, 's avonds ergens wat eten met m'n vriend, dochter en stiefdochter als afsluiting van stiefdochters vakantie bij ons. Daarna is ze drie weken bij haar moeder.

Best een drukke week eigenlijk. Volgende week moet m'n vriend weer werken en is stiefdochter dus naar haar moeder en ga ik weer even genieten van de rust in huis denk ik. :angel:
❤ 7 juni 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Aug 2018 19:29

Re: Wat doe jij komende week?

Werken enzo. Drukke week. Volgende week ook nog.
We hebben wel errug laat vakantie dit jaar.
2016
<<

Anoniem281

Bericht 06 Aug 2018 19:31

Re: Wat doe jij komende week?

Caro schreef:Wat fijn!

Ik moet deze week weer werken :-(. Ben nog in diepe rouw erover. Ik heb heimwee naar de camping.

Daarnaast probeer ik het sporten deze week weer op te pikken na de vakantie, en zaterdag ga ik eten met mijn broertje ivm de sterfdag van mijn vader.


Oh daar ben je! Ik vond 't een beetje overdreven om te gaan navragen of iemand wist hoe het met je ging, maar bedacht me van 't weekend opeens 'Hee, volgens mij heb ik al een tijdje geen posts van Caro zien langskomen..' Fijne vakantie gehad?
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 06 Aug 2018 20:10

Re: Wat doe jij komende week?

Proost Sushi, enorm fijn nieuws!
Wauw Bliss wat een enorm drukke en volle week heb jij en zovaak alleen weg, gaat gelukkig weer helemaal goed met je je, fijn!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 06 Aug 2018 20:11

Re: Wat doe jij komende week?

Bazinga schreef:
Caro schreef:Wat fijn!

Ik moet deze week weer werken :-(. Ben nog in diepe rouw erover. Ik heb heimwee naar de camping.

Daarnaast probeer ik het sporten deze week weer op te pikken na de vakantie, en zaterdag ga ik eten met mijn broertje ivm de sterfdag van mijn vader.


Oh daar ben je! Ik vond 't een beetje overdreven om te gaan navragen of iemand wist hoe het met je ging, maar bedacht me van 't weekend opeens 'Hee, volgens mij heb ik al een tijdje geen posts van Caro zien langskomen..' Fijne vakantie gehad?

Het gaat naar omstandigheden goed. De vakantie was erg fijn, maar haar hersenen staan nog niet aan en ze heeft geen zin om te werken.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 06 Aug 2018 20:11

Re: Wat doe jij komende week?

Sushi_ schreef:Dankjulliewel voor de lieve berichtjes. Ik ben nog steeds zo blij. Ik ga zo lekker een wijntje drinken om het te vieren!

Dat snap ik! Wat een fijn nieuws zeg!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 06 Aug 2018 20:13

Re: Wat doe jij komende week?

Weinig plannen, moet naar ggz ondersteuner, bedrijfsarts, wat (telefonische) afspraken met neuroloog en hoop beetje rust in mijn hoofd te krijgen nu rustig thuis..
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Aug 2018 20:35

Re: Wat doe jij komende week?

Pippa schreef:Proost Sushi, enorm fijn nieuws!
Wauw Bliss wat een enorm drukke en volle week heb jij en zovaak alleen weg, gaat gelukkig weer helemaal goed met je je, fijn!


Nou alleen zaterdag ben ik zonder m'n dochter weg, verder hele week met haar hoor! (en m'n moeder) Oh ja alleen een paar keer een uurtje weg naar het zwembad en naar cursus. Maar wel een drukke week ja.

Heb de afgelopen weken even geprofiteerd van het feit dat m'n vriend vakantie had, zo kon ik mooi m'n sociale leven weer een beetje oppakken. Had ik gemist! Maar ik mis m'n baby wel snel als ik weg ben. Vorige week zat ik bijna te huilen in de trein toen m'n vriend een filmpje van haar stuurde nadat ik een middag weg was geweest. (Oké de sangria op de Parade droeg er ook aan bij, ben ook geen alcohol meer gewend haha.)
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi_

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Jul 2018 18:00

Bericht 06 Aug 2018 20:50

Re: Wat doe jij komende week?

Bliss schreef:Jaaa zó fijn, Sushi! :cheering:




:heart:

Sterkte woensdag lieve Bliss, ik denk aan je!!
<<

Sushi_

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Jul 2018 18:00

Bericht 06 Aug 2018 20:52

Re: Wat doe jij komende week?

Ik wilde dat ik alle lieve berichten hier kon 'liken' o.i.d. Bedankt allemaal, doet me echt goed.
Ik heb net lekker gegeten op 't strand en (aardig wat) wijn gedronken. Ik val zo denk ik als een blok in slaap... :drunken:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Aug 2018 00:51

Re: Wat doe jij komende week?

GeKKiE schreef:Wat een supergoed nieuws, Sushi!

Marsy, ik lees net dat Pink in Sydney is opgenomen met een uitdroging en flinke buikgriep....


Ik weet het! Ach, vind niet zo erg hoor als even uitgesteld wordt, ik vind het voor haar erger dan voor mezelf. Ze is echt heel ziek geweest al en vind dat je ook de kans moet krijgen even goed uit te zieken ipv half dood op het podium te staan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Aug 2018 07:25

Re: Wat doe jij komende week?

June schreef:
Bazinga schreef:
Caro schreef:Wat fijn!

Ik moet deze week weer werken :-(. Ben nog in diepe rouw erover. Ik heb heimwee naar de camping.

Daarnaast probeer ik het sporten deze week weer op te pikken na de vakantie, en zaterdag ga ik eten met mijn broertje ivm de sterfdag van mijn vader.


Oh daar ben je! Ik vond 't een beetje overdreven om te gaan navragen of iemand wist hoe het met je ging, maar bedacht me van 't weekend opeens 'Hee, volgens mij heb ik al een tijdje geen posts van Caro zien langskomen..' Fijne vakantie gehad?

Het gaat naar omstandigheden goed. De vakantie was erg fijn, maar haar hersenen staan nog niet aan en ze heeft geen zin om te werken.



Ahh dat vind ik lief Bazinga! Dat ik zomaar toch nog gemist word. Jeetje!

Ik stond idd helemaal op 'uit' tijdens deze vakantie en de 'aan' modus is ook nog niet gevonden! Wil nog steeds met mijn voeten op de grond stampen en heel hard gillen 'NEEEHEEEEE'. Maar dat schijnt niet te werken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers