Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


As verwerken

<<

Anoniem255

Bericht 03 Aug 2018 18:26

As verwerken

De zus van mijn baas zal op korte termijn overlijden. Hij heeft een ontzettend goede band met haar. Ze is echt zijn kleine zusje.

Nu hebben we met collega's geld bij elkaar gelegd. Eigenlijk voor een rouwstuk maar nu we erover na dachten, is dat eigenlijk "zonde" en willen we haar as in iets laten verwerken. Maar in wat... Mijn baas draagt geen sieraden en heeft geen tattoo's. Iemand een ander idee? We hebben ongeveer 90.- te besteden.

Zijn vrouw heb ik al gevraagd maar zij wist ook niet echt iets.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Aug 2018 18:28

Re: As verwerken

Ik zou het misschien gewoon vragen wat hij graag zou willen. Het lijkt me zonde om iets te kopen wat hij vervolgens niet mooi vindt/niet zal dragen.
<<

Anoniem281

Bericht 03 Aug 2018 19:03

Re: As verwerken

Een asbeeld(je)? Er zijn volgensmij ook fotolijsten waar as in verwerkt kan worden. En anders een kleine urn? Ik weet niet hoeveel familie ze nog meer hebben, maar denk niet dat al het as naar hem zal gaan?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 03 Aug 2018 19:25

Re: As verwerken

Ik zou het als voucher aanbieden, zodat zelf een herinnering kan worden gekozen. Een aandenken is zo persoonlijk.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Aug 2018 21:10

Re: As verwerken

Skyler schreef:Ik zou het als voucher aanbieden, zodat zelf een herinnering kan worden gekozen. Een aandenken is zo persoonlijk.


Ik vind dit eigenlijk wel het beste idee.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem255

Bericht 03 Aug 2018 22:16

Re: As verwerken

Bazinga: er is inderdaad nog meer familie. Ik ga eens zoeken naar zo'n fotolijstje.

Een voucher is ook een goed idee, ja!
<<

Anoniem248

Bericht 04 Aug 2018 07:25

Re: As verwerken

Ik zou het inderdaad als voucher aanbieden, misschien heeft hij zelf op dit moment al (of tzt na haar overlijden) een eigen idee of en hoe hij de as ergens in wil verwerken. Stel jullie komen met een fotolijstje en hij wil toch het liefst een tattoo dan is dat zonde van jullie inegzamelde geld natuurlijk.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 04 Aug 2018 10:22

Re: As verwerken

Weten jullie wel of hij überhaupt iets met as zou willen? Ik zou dat zelf bijvoorbeeld helemaal niet willen, ook niet van mijn vader of moeder als zij komen te overlijden. Maar als hij dat wel zou willen dan zou ik inderdaad een voucher doen zodat hij zelf de keuze voor iets kan maken.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2018 10:29

Re: As verwerken

Dragonfly schreef:Weten jullie wel of hij überhaupt iets met as zou willen? Ik zou dat zelf bijvoorbeeld helemaal niet willen, ook niet van mijn vader of moeder als zij komen te overlijden. Maar als hij dat wel zou willen dan zou ik inderdaad een voucher doen zodat hij zelf de keuze voor iets kan maken.


Dit vroeg ik me ook af. En anders vind ik de voucher het beste idee, misschien weet hij later pas wat hij zou willen. Hij zit er nu nog zo middenin.
<<

Anoniem255

Bericht 04 Aug 2018 15:34

Re: As verwerken

Ja, hij wil sowieso iets met de as. Heb zijn zoon vandaag ook gesproken dus ze komen er nog op terug.

Sinds gisteravond zijn ze aan het waken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 05 Aug 2018 10:00

Re: As verwerken

Mooi idee dan inderdaad!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Aug 2018 10:22

Re: As verwerken

Bij silent Stones in Rotterdam hebben ze ook fotolijsten waarin as verwerkt kan worden. Maar ik zou het ook vragen want het is zo persoonlijk. Ik zelf wilde helemaal geen as van mijn man bij me hebben, ik vind dat eerder vervelend dan prettig. Maar het idee vind ik wel super lief dus zou gewoon zeggen dat jullie iets willen kopen waarmee hij haar kan herdenken.
Alleen is 90 euro misschien niet genoeg, in deze branche is veel duur omdat het vaak exclusief is, op maat gemaakt wordt of gevuld moet worden door het bedrijf zelf.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers