Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Beauty & Mode

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Jul 2018 14:20

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Thanks. Ik kom hier al 100 jr en kan geen foto's plaatsen anders had ik het effe laten zien.

Echt hè, work it girls! Zolang je maar de juiste maat en beetje kwaliteit draagt hoef je echt niet perse maatje 34 te hebben vind ik! Kan juist super classy zijn!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jul 2018 14:20

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

SoGood schreef:Thanks. Ik kom hier al 100 jr en kan geen foto's plaatsen anders had ik het effe laten zien.

Echt hè, work it girls! Zolang je maar de juiste maat en beetje kwaliteit draagt hoef je echt niet perse maatje 34 te hebben vind ik! Kan juist super classy zijn!

Juist, slay queens! (ik meen het echt)

Echt hoor, als ik een mooie vrouw/meid zie dan denk ik altijd goed zo, ik gun het je dat je er zo goed uit ziet, leuk!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Jul 2018 14:26

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Lief van jou Carrie, meiden moeten liever zijn voor elkaar, we hebben het vaak al lastig genoeg!

Ik ga weer eens wat meer met complimenten strooien, niet alleen naar bekenden.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jul 2018 14:29

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Leuk voornemen! Dat is ook leuk, om ze te krijgen en om ze te geven.
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jul 2018 11:41

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Dragen jullie weleens een (diep) decolleté? Ik eigenlijk nooit. Maar nu heb ik een super leuk Fabienne Chapot jurkje aangeschaft. Waarvan de kleuren me echt goed staan (maar dat zou betekenen dat ik een zomer of lentetype ben), maar het decolleté is nogal diep. En dan kan je er een hemdje onder doen, maar dat doet afbreuk aan de jurk en staat best suf. Misschien dat een heel dun hemdje wel kan. Maar ik vind hem te mooi om te retourneren. Terwijl ik het decolleté te diep vind. What to do?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Jul 2018 11:48

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik denk dat zoiets bij jou meer stijlvol zal ogen dan ordinair. Maar ik vind wel dat je kleding moet dragen waar je jezelf prettig in voelt.
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jul 2018 11:52

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ben ook niet heel bang dat het ordinair oogt. Maar het is wel sexy. En ik ga vrij braaf gekleed. Vrouwelijk maar erg braaf. Ik denk dat ik er wel iets onder ga dragen, want ik voel me echt niet fijn met een decolleté. En een hemdje is niet mooi. Terugsturen dan maar :nopompom:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Jul 2018 12:05

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Eerst maar even een foto plaatsen denk ik, HG.
#teammaple🍁
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 25 Jul 2018 12:06

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Suf is dat.. ik draag het eigenlijk ook niet nee.. terwijl ik het soms wel bij anderen zie en dan prima vindt kunnen als de rest niet ordinair is. Ik vermoed dat het supermooi is bij je, maar wanneer draag je zoiets dan he...
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jul 2018 12:07

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Urban Naked schreef:Eerst maar even een foto plaatsen denk ik, HG.


Wil best een linkje van de jurk plaatsen. Maar niet van mijn decolleté.

https://www.debijenkorf.nl/fabienne-cha ... 1842070003

Zie dat -ie nu 45 euro is. Ik heb er 75 euro voor betaald :nopompom:
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jul 2018 12:09

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Whatever schreef:Suf is dat.. ik draag het eigenlijk ook niet nee.. terwijl ik het soms wel bij anderen zie en dan prima vindt kunnen als de rest niet ordinair is. Ik vermoed dat het supermooi is bij je, maar wanneer draag je zoiets dan he...


Nooit denk ik. Sowieso niet naar werk. En op een feestje vind ik het ook niet fijn om er zo bij te lopen. Hoppakee terug dan maar.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Jul 2018 12:11

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Schattig is hij. Ik vind het decolleté bij het model enorm meevallen. Ze is erg slank en heeft een slanke boezem, daardoor oogt het nog heel netjes vind ik.
#teammaple🍁
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jul 2018 12:16

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Urban Naked schreef:Schattig is hij. Ik vind het decolleté bij het model enorm meevallen. Ze is erg slank en heeft een slanke boezem, daardoor oogt het nog heel netjes vind ik.



Maar bij mij zit het niet zo. Bij mij zie je echt de streep tussen mijn borsten. Ik heb veel meer borst (in de jurk) dan het model. Zoals hij bij haar zit, vind ik hem erg mooi.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 12:20

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

HollyGolightly schreef:Dragen jullie weleens een (diep) decolleté? Ik eigenlijk nooit. Maar nu heb ik een super leuk Fabienne Chapot jurkje aangeschaft. Waarvan de kleuren me echt goed staan (maar dat zou betekenen dat ik een zomer of lentetype ben), maar het decolleté is nogal diep. En dan kan je er een hemdje onder doen, maar dat doet afbreuk aan de jurk en staat best suf. Misschien dat een heel dun hemdje wel kan. Maar ik vind hem te mooi om te retourneren. Terwijl ik het decolleté te diep vind. What to do?


He maar dat kan toch niet? Want zomer is koel en lente is warm! Wel een mooi jurkje, maar als je je er niet lekker in voelt zou ik 'm terug sturen ja.
<<

Anoniem250

Bericht 25 Jul 2018 12:21

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Carrie schreef:
HollyGolightly schreef:Dragen jullie weleens een (diep) decolleté? Ik eigenlijk nooit. Maar nu heb ik een super leuk Fabienne Chapot jurkje aangeschaft. Waarvan de kleuren me echt goed staan (maar dat zou betekenen dat ik een zomer of lentetype ben), maar het decolleté is nogal diep. En dan kan je er een hemdje onder doen, maar dat doet afbreuk aan de jurk en staat best suf. Misschien dat een heel dun hemdje wel kan. Maar ik vind hem te mooi om te retourneren. Terwijl ik het decolleté te diep vind. What to do?


He maar dat kan toch niet? Want zomer is koel en lente is warm! Wel een mooi jurkje, maar als je je er niet lekker in voelt zou ik 'm terug sturen ja.


Ik zeg ook maar wat, omdat ik alleen het palet van herfst en winter een beetje ken. En deze kleuren dus goed staan, maar ik weet niet waar ze bij horen. Maar ik wel waar ze niet bij horen. Snap je het nog. Ik ga hem terugsturen. Of vind je een hemdje eronder kunnen?
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 12:51

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Haha ja ik snap het wel een beetje! Ik denk dat dit jurkje zomer is, trouwens. Ik vind een hemdje alleen kunnen als het precies maar dan ook precies dezelfde kleur heeft als je jurkje. Anders is het zonde van de mooie outfit denk ik. Daar doet zo\n hemdje dan afbreuk aan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Jul 2018 12:54

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Wat een tof jurkje! Wil ik ook maar uitverkocht! Ik heb geen decolleté dus kan ‘m niet beantwoorden :)
<<

Anoniem249

Bericht 30 Jul 2018 20:18

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Wat een heerlijk jurkje! Kan me ook goed voorstellen dat het je goed staat. Ik zou het gewoon aantrekken, hij is verder heel bedekkend (lengte, schouders etc). Ik denk dat t wel kan.
<<

Anoniem249

Bericht 30 Jul 2018 20:19

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ok nu wil ik m ook haha
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Aug 2018 16:36

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik heb een vrij grote cup maat en nu heb ik mijn zinnen gezet op een jurkje van nakatone. Niet specifiek een jurk, maar gewoon van het merk aangezien het super heerlijke stof is en ik al super happy ben met een vest daarvan.
Alleen twijfel ik nu of ik het wel moet doen, want alle modellen hebben of een kraag of een ronde hals en ik ben nu bang dat mijn borsten daarin nog groter naar voren komen. Zeker omdat ik op verschillende mode site lees dat ik juist die twee sorten hals niet moet doen.
Iemand een tip?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 09 Aug 2018 16:54

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Tja, een ronde hals kan je borsten groter doen lijken - maar draag je nu nooit een ronde hals dan? Is het effect zo drastisch?
Verder zijn die Naketano jurkjes volgens mij juist heel sportief en niet sexy, dus dat zou mij niet zo problematisch lijken.
<<

Anoniem250

Bericht 09 Aug 2018 17:44

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Claire**** schreef:Ok nu wil ik m ook haha


Heb je hem gekocht? Hoe zit -ie bij jou? Ik heb hem teruggestuurd en een Claudie Pierlot jurk gekocht. Met een hoge ronde hals :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Aug 2018 17:57

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Caulfield schreef:Tja, een ronde hals kan je borsten groter doen lijken - maar draag je nu nooit een ronde hals dan? Is het effect zo drastisch?
Verder zijn die Naketano jurkjes volgens mij juist heel sportief en niet sexy, dus dat zou mij niet zo problematisch lijken.

Ik draag in de zomer heel veel polo’s en de jurkjes die ik draag hebben een v-hals. Dus vandaar dat ik twijfel. MIsschien maar gewoon twee verschillende bestellen en dan kijken hoe ze staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 21 Sep 2018 21:24

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Even een up voor een stomme vraag;

Witte sneakers, dragen jullie die ook wel in de winter of is dat toch een no go?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Sep 2018 22:41

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ben ik wel van plan ja, vind ik gewoon kunnen hoor!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers