Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar werd/word jij vandaag blij van?

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Sep 2017 08:38

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Marin schreef:Heerlijk! Ik ga naar Spanje. 26 graden!

Heerlijk! Genieten zeg! Dat zeggen ze hier ook steeds maar dan wordt het zo 32 Haha! :love: Koelt wel snel af al s avonds, daaraan merk je wel dat het geen zomer meer is.

Hele fijne vakantie!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Sep 2017 08:43

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Haha ja wie weet is 't nog beter dan dat. Hoop heel erg dat 't zwembad nog warm genoeg is om met die kleine te zwemmen.
Jij ook nog even genieten!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem243

Bericht 27 Sep 2017 08:44

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik ben jaloers Whatever en Marin! Heerlijk, geniet ervan!

Ik werd blij van man zijn reactie toen hij gisteren de baby voor het eerst voelde. En van het feit dat ik zoon naar de psz heb gebracht en nu heel relaxed bij de Hema zo'n stom ontbijtje zit te eten terwijl ik al ontbeten heb, haha.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Sep 2017 08:47

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Marin schreef:Haha ja wie weet is 't nog beter dan dat. Hoop heel erg dat 't zwembad nog warm genoeg is om met die kleine te zwemmen.
Jij ook nog even genieten!


Hier is 1 van de twee baden verwarmd, die andere is wel echt koud. Hoewel ik bedenk me net dat je het misschien meer over een peuterbadje hebt? Dat warmt natuurlijk beter op, die heb ik niet gevoeld hier. Ik hoop het voor je want het is echt nog wel zwemweer!

Haha lekker Sookie! En wat heerlijk die momenten samen. :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Sep 2017 08:48

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Nee ik bedoelde het grote zwembad. Maar ben ook bang dat het te koud is, hoewel 't aan 't einde van 't seizoen natuurlijk wel de hele zomer opgewarmd is. We'll see! Anders even peuterbadje scoren.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Sep 2017 08:52

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat bijzonder dat je man de baby heeft gevoeld Sookie. En geniet van je second breakfast, niks mis mee!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 27 Sep 2017 08:55

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Mmmmmm second breakfast!


Ik had mijn nichtjes een 'zomaar omdat ze lief zijn' tussendoor cadeautje gestuurd en ik heb zo'n schattig 'blij blij blij' filmpje gekregen. En mijn kleinste neefje is zo'n lekker compact propje (L) (ok, misschien min of meer dik maar dat mag nu nog)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Sep 2017 09:14

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat lief Quizzle!
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Sep 2017 09:18

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Marin schreef:Nee ik bedoelde het grote zwembad. Maar ben ook bang dat het te koud is, hoewel 't aan 't einde van 't seizoen natuurlijk wel de hele zomer opgewarmd is. We'll see! Anders even peuterbadje scoren.


Ah die is hier wel echt koud al maar het was hier eind augustus/begin september ook niet mooi en al best wat regen. Spanje is toch weer zuidelijker.

Aaahhw wat leuk Quizzle. En wat lief van jou!
<<

Anoniem243

Bericht 27 Sep 2017 10:28

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ah, wat leuk en lief Quizzle!
<<

Anoniem239

Bericht 09 Okt 2017 09:01

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Gistermiddag was er een tv programma over Flevoland waar de kinderopvang van onze kinderen in voor kwam. De jongste kwam regelmatig in beeld en dat was erg leuk om te zien. Vooral omdat het pas zijn tweede week was en hij leuk meedeed.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Okt 2017 09:08

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik zit Hotel Romantiek te kijken in de ligstoel in de serre aan het water en ik huil gewoon omdat ik het allemaal zo lief vind en omdat ik zo intens blij ben met de mensen in m'n leven. Ik heb 't zo ontzettend zwaar gehad in Canada in het begin en ik heb de laatste weken zoveel gelachen met vrienden en familie, daar word ik heel emotioneel van. En om dan die 'oudere' mensen zo gelukkig te zien, wat een onwijs mooi programma!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 24 Jul 2018 17:12

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik zit nu op mijn balkon met een mega ass sushi bowl en hoewel ik de hitte een beetje zat ben en het klote is op werk zonder airco en ramen die niet open kunnen... word ik er toch nog steeds blij van want ik heb een soort van 24/7 vakantiegevoel!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Jul 2018 17:16

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Klinkt lekker whatever!

Ik ben blij omdat ik met een vriendin die twee maanden geleden iets vreselijks heeft meegemaakt gisteravond een fijne avond heb gehad. Het was de tweede keer dat ik haar weer gezien heb en hoewel het heftig was on haar hele verhaal te horen en we ook wel gehuild hebben, hebben we het ook fijn gehad en wijn gedronken en ook kunnen lachen.
<<

Anoniem317

Bericht 24 Jul 2018 17:44

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

De stukadoor kwam vandaag in plaats van zaterdag en daardoor is onze bijkeuken nu al bijna “af.” Hij komt morgen en dan doet hij de werkkamer. Het gaat ineens weer snel.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Jul 2018 17:46

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Fijn Liv!
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 24 Jul 2018 17:51

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Klinkt heel naar UN! Wat fijn voor haar dat ze haar verhaal op die manier bij je kwijt kon.

Liv, fijn dat het zo snel gaat ineens, lijkt me niet fijn om in deze hitte in de rommel te zitten.

Ik zit in de tuin met een kop koffie (man en kind zijn een stukje fietsen) en het begint zomaar eens een beetje te waaien!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 24 Jul 2018 17:57

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Oh en ik ben blij dat ik mijn schone was nog niet opgehangen had want mijn huisgenootje weet de afzuigkap nooit te vinden dus dan ruikt het hele huis naar eten.. nu wacht ik mooi even tot ze klaar is met koken.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 24 Jul 2018 17:58

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat klinkt als een mooie avond UN.. ♡ Verdrietig maar mooi.
<<

Anoniem317

Bericht 24 Jul 2018 18:45

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

UN, klinkt als een mooie en waardevolle avond.

SG, geniet van je kopje koffie en het windje. Hier waait het nu ook een beetje.

WE, dan zou ik inderdaad ook even wachten met de was

Ik begreep net van m’n vriend dat de stukadoor zaterdag ook komt en dat hij dan de hal en de wc doet. Ben echt zo blij! We zitten deels in de rommel. We hebben een kluswoning gekocht en zijn met de benedenverdieping begonnen. De woonkamer en keuken zijn op wat kleine dingetjes na helemaal af. De bijkeuken, werkkamer, wc en hal moeten nog. Daar zijn we nu dus zo ver dat de stukadoor kan komen. Het einde komt dan al langzaam in zicht. Daarna nemen we rust en dan beginnen we later, misschien wel pas volgend jaar aan de bovenverdieping. Buiten hebben we ook al de helft gedaan. Het wordt echt ons paleisje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Jul 2018 19:08

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

un klinkt als een mooie avond zo samen

liv fijn dat de stucadoor komt

ik ben vandaag naar ameland geweest met een cliënt en haar 2 dochters die van mijn leeftijd zijn. Ik zag er zo tegenop want ben toch de extra persoon. Maar het was super gezellig. En die vrouw heeft niet veel geld maar zij heeft alles voor ons betaald was voor onze verjaardagen. dus de boot en huurfiets. En we kregen elk een envelop met €15,- voor eten en drinken. Echt zo lief. Ze heeft gewoon haar vakantie geld gebruikt om met ons een leuke dag te hebben.
Afbeelding
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 24 Jul 2018 21:27

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat lief Sarah!

Ik ben blij met het windje dat nu op mijn balkon staat. Heerlijk alle ramen open en ik zit met een drankje te genieten van de krekels :)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 24 Jul 2018 21:54

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van de airco op onze slaapkamer, ik kan goed tegen de warmte, maar een lekkere koele slaapkamer is toch wel heul fijn :hulde:
<<

Anoniem246

Bericht 25 Jul 2018 06:25

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik word erg blij van mijn dag- en nachtritme. Gisteren lekker op mijn tijd naar bed gegaan, super geslapen en vanochtend vroeg genoeg wakker om alle deuren tegen elkaar open te zetten, zodat het hier nog even koel wordt voor de hitte weer begint (deuren gaan dan ook om 8/9u weer dicht). Het is hier nu al drie graden afgekoeld. :dance:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2018 06:30

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

mag ik vannacht bij jou slapen kreeft op mijn slaapkamer is het 33 graden
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers