Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

Anoniem304

Bericht 13 Jul 2018 17:43

Re: Stomme vragen topic

Ik denk dat als 'het feestje' zich aan de regels houdt verder, dat het helemaal geen probleem is en dat de politie het ook geen probleem vindt.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jul 2018 17:44

Re: Stomme vragen topic

Cotton schreef:Ik denk dat als 'het feestje' zich aan de regels houdt verder, dat het helemaal geen probleem is en dat de politie het ook geen probleem vindt.


Nee denk het ook niet, maar zoals ik al zei zeikers heb je altijd. Heb het zelf meegemaakt toen ik mijn slagingsfeest gaf!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Jul 2018 21:19

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Ik denk dat als 'het feestje' zich aan de regels houdt verder, dat het helemaal geen probleem is en dat de politie het ook geen probleem vindt.


Nee denk het ook niet, maar zoals ik al zei zeikers heb je altijd. Heb het zelf meegemaakt toen ik mijn slagingsfeest gaf!

Ah zo vervelend als je iets te vieren hebt en anderen doen daar moeilijk over.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jul 2018 21:41

Re: Stomme vragen topic

Ja was niet zo leuk idd. Ik woonde vroeger in een kleine doodlopende straat dus je kon makkelijk op straat spelen. Er woonde echt een naar wijf en ja ik mag haar terecht een wijf noemen aangezien ze dat was (op 1 na mocht niemand haar). Als de jongens voetbalde en de bal kwam in haar tuin werd ze boos, want de grassprietjes gingen krom staan ja echt dat zei ze dan. De enige die haar mocht was ook een naar persoon. In opdracht van haar had hij een megagrote sneeuwbal voor ons pad gelegd die wij met 1 ander huis deelde. Zo konden we er niet meer uit/langs.
Toen ik mijn slagingsfeest hield had zij de politie gebeld die natuurlijk verplicht is om te kijken. Zij zelf begrepen niet goed waarom ze gebeld waren, want ze vonden er niks ergs aan. De muziek stond wel hard, maar ja dat hoort erbij. Ze zeiden alleen dat we het niet te bont moesten maken en wenste ons plezier toe.
Overigens hadden we van te voren iedereen een brief gegeven met de mededeling dat mochten ze last hebben of ze even bij ons langs wilde gaan. Ook hadden we erop gezet tot wanneer het feest was. Helaas moest die ene zeikerd de politie bellen ipv ons. Ze was ook nog eens dom, want wij kwamen er toch wel achter dat zij het was.
Toen mijn ouders op vakantie waren had ik de muziek luid aan. Belde dat klotewijf op of de apenmuziek uit kon (ik heb een kleur vandaar) !
Ik ben nogal emo en ging naar de overburen die daar al helemaal niks van moeten hebben. De vader en dochter (in bh) gingen direct verhaal halen.
Dus toen ik hoorde dat ze dood was boeide me dat echt geen ene reet zoals je misschien wel kan begrijpen.
Soms als wij aan het spelen waren kwam ze heel slijmerig met mini marsen ed aanzetten.
Ze niet altijd zo geweest en die man de enige die haar dus elkaar mocht ook niet. Die man spoorde ook niet, maar die is gewoon ziek in zijn harses!
<<

Anoniem245

Bericht 13 Jul 2018 22:12

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Ja was niet zo leuk idd. Ik woonde vroeger in een kleine doodlopende straat dus je kon makkelijk op straat spelen. Er woonde echt een naar wijf en ja ik mag haar terecht een wijf noemen aangezien ze dat was (op 1 na mocht niemand haar). Als de jongens voetbalde en de bal kwam in haar tuin werd ze boos, want de grassprietjes gingen krom staan ja echt dat zei ze dan. De enige die haar mocht was ook een naar persoon. In opdracht van haar had hij een megagrote sneeuwbal voor ons pad gelegd die wij met 1 ander huis deelde. Zo konden we er niet meer uit/langs.
Toen ik mijn slagingsfeest hield had zij de politie gebeld die natuurlijk verplicht is om te kijken. Zij zelf begrepen niet goed waarom ze gebeld waren, want ze vonden er niks ergs aan. De muziek stond wel hard, maar ja dat hoort erbij. Ze zeiden alleen dat we het niet te bont moesten maken en wenste ons plezier toe.
Overigens hadden we van te voren iedereen een brief gegeven met de mededeling dat mochten ze last hebben of ze even bij ons langs wilde gaan. Ook hadden we erop gezet tot wanneer het feest was. Helaas moest die ene zeikerd de politie bellen ipv ons. Ze was ook nog eens dom, want wij kwamen er toch wel achter dat zij het was.
Toen mijn ouders op vakantie waren had ik de muziek luid aan. Belde dat klotewijf op of de apenmuziek uit kon (ik heb een kleur vandaar) !
Ik ben nogal emo en ging naar de overburen die daar al helemaal niks van moeten hebben. De vader en dochter (in bh) gingen direct verhaal halen.
Dus toen ik hoorde dat ze dood was boeide me dat echt geen ene reet zoals je misschien wel kan begrijpen.
Soms als wij aan het spelen waren kwam ze heel slijmerig met mini marsen ed aanzetten.
Ze niet altijd zo geweest en die man de enige die haar dus elkaar mocht ook niet. Die man spoorde ook niet, maar die is gewoon ziek in zijn harses!


Wat erg voor hem, mijn oom is gestorven aan een hersentumor. Daar wordt je niet vrolijk van.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jul 2018 07:26

Re: Stomme vragen topic

Maar cbl, ben even benieuwd he, je bent heel erg tegen muziek en getoeter op straat bij een bruiloft, en hebt mij zelfs de tip gegeven dat ik dan de politie kan bellen. Maar zelf vind je het dus wel overdreven als iemand de politie belt bij jouw slagingsfeestje.

Een feestje gaat toch gewoon vaak samen met wat muziek en ‘herrie’?
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jul 2018 09:40

Re: Stomme vragen topic

Urban Naked schreef:Maar cbl, ben even benieuwd he, je bent heel erg tegen muziek en getoeter op straat bij een bruiloft, en hebt mij zelfs de tip gegeven dat ik dan de politie kan bellen. Maar zelf vind je het dus wel overdreven als iemand de politie belt bij jouw slagingsfeestje.

Een feestje gaat toch gewoon vaak samen met wat muziek en ‘herrie’?


Een feest is totaal anders! Zo'n stoet is levensgevaarlijk aangezien het in het verkeer is he daarmee kunnen ongelukken gebeuren. Bij mij in de tuin rijd niet iemand te hard oid. Bovendien mag je tot bepaalde tijd muziek draaien en had ik zoals je had kunnen lezen netjes iedereen gewaarschuwd. Bovendien had niemand gebeld alleen dat zeikwijf dus lag echt aan haar! Was puur om te treiteren. Kan je absoluut niet vergelijken met zo'n stoet.
Heb ik toch ook niet gedaan toen ik getrouwd ben. Zij doen maar en denken dat het allemaal maar mag en dat is niet zo dus goed en eindelijk tijd dat ze eens aan worden gepakt!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jul 2018 09:49

Re: Stomme vragen topic

Ja het zijn wel verschillende dingen. Ik had wel goed gelezen hoor, maar ik vond het bijzonder dat je zo streng bent op andere feestvierende mensen (die overigens stapvoets rijden, anders had ik het ook gevaarlijk gevonden ja).
Wie wordt er aangepakt trouwens? Die snap ik even niet.
#teammaple🍁
<<

Anoniem248

Bericht 15 Jul 2018 12:32

Re: Stomme vragen topic

Ik vind zo’n stoet eigenlijk wel gezellig altijd. En ze zullen vast niet over de snelweg stapvoets rijden, maar gewoon binnen de bebouwde kom. Dus dat gevaar zal ook wel meevallen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 16 Jul 2018 14:36

Re: Stomme vragen topic

Mijn vriend en ik willen een gp aangaan, wat moet ik daar nog meer voor regelen, behalve de datum prikken? Moet je altijd naar een notaris? En wat doet die?

Ook heb ik een vraag over een stuk grond kopen, wat is dan de eerste stap? Het gaat om een stuk land van familie, dus ik wil het helemaal correct geregeld hebben.

Edit: op vraag 1. heb ik al wat meer antwoord.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jul 2018 18:49

Re: Stomme vragen topic

Maple schreef:Ik vind zo’n stoet eigenlijk wel gezellig altijd. En ze zullen vast niet over de snelweg stapvoets rijden, maar gewoon binnen de bebouwde kom. Dus dat gevaar zal ook wel meevallen.



Zucht.............tuurlijk denk jij maar lekker wat jij wilt het was niet voor niets in het nieuws he.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 26 Jul 2018 09:31

Re: Stomme vragen topic

Weet iemand of er aan zee/op het strand een lekker windje staat?
Ik zou morgen met een vriendin en onze kinderen naar het strand, maar we twijfelen omdat het zo bloedheet is.
<<

Anoniem248

Bericht 26 Jul 2018 09:37

Re: Stomme vragen topic

Op Buienradar staat er voor vandaag dit ‘Op de stranden gaat de wind vanaf zee waaien en volgt een aangename verkoeling’ en voor morgen staat er dat de wind later op de dag toe gaat nemen tot krachtig.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 26 Jul 2018 21:23

Re: Stomme vragen topic

Ben toevallig eind van de middag naar het strand geweest. Stond wel een verkoelende bries toen. Had wel begrepen dat het 's middags erg warm was geweest. Zou dan lekker dichtbij het water gaan zitten. Wij gaan morgen denk ik ook pas weer later op de dag.
2009
2011
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 26 Jul 2018 21:26

Re: Stomme vragen topic

We gaan het wel gewoon doen en hebben om 9.30 uur al afgesproken.
Dan kan mijn dochter thuis rond 13.30 uur gewoon naar bed.
Laatst gewijzigd door GeKKiE op 27 Jul 2018 15:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 27 Jul 2018 08:14

Re: Stomme vragen topic

Nu nog lekker bewolkt hier. Dus zeker aangenaam op het strand. Veel plezier!
2009
2011
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 27 Jul 2018 15:07

Re: Stomme vragen topic

Het was heerlijk!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 05 Aug 2018 19:03

Re: Stomme vragen topic

Heeft een bibliotheek airco?
<<

Anoniem248

Bericht 05 Aug 2018 20:06

Re: Stomme vragen topic

Zal per bibliotheek verschillen, denk ik?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Aug 2018 20:15

Re: Stomme vragen topic

Ik vond het vorige week in elk geval een aangename schaduwplek.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Aug 2018 12:01

Re: Stomme vragen topic

De bibliotheken blijken dicht vandaag :P
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Aug 2018 12:54

Re: Stomme vragen topic

Als je met een pipet vocht ergens uit wil halen moet je dan de pipet inknijpen?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 06 Aug 2018 13:03

Re: Stomme vragen topic

Ja, pipet inknijpen, in het vocht houden en dan rustig aan loslaten zodat het vocht het pipetje in kan.
10.04.17
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Aug 2018 14:13

Re: Stomme vragen topic

Saga schreef:Ja, pipet inknijpen, in het vocht houden en dan rustig aan loslaten zodat het vocht het pipetje in kan.


Ik knijp het pas in als het al in het vocht is dus ik doe wat fout...........stom! Dank je.
<<

Anoniem245

Bericht 09 Aug 2018 18:25

Re: Stomme vragen topic

Ik heb een nieuwe telefoon, Huawei p20 Lite. Echt een super fijn ding, alleen ik wil bij Whatsapp graag de voorvertoning van een bericht zien. De naam en een stukje tekst dus.. Ik krijg nu in mijn scherm :whatsapp 1 bericht.

Ik heb al heel veel instellingen veranderd, ben al de hele middag aan het googlen maar ik krijg het niet gefikst. Iemand die mij kan helpen?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers