Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Nov 2013 17:08

Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Ik weet dat er in het verleden al meer topics over wekkers zijn geweest, maar kon ze niet echt meer vinden. Misschien oude forum...?

Ik zit dus te kijken voor een wekker voor mijn dochtertje. Aangezien ze nog niet echt klok kan kijken, moet de wekker aan kunnen geven dat het nog slaaptijd is en wanneer ze eruit mag...
Ik vind die van Nijntje wel heel schattig, maar er staat me bij dat dat ding herrie maakt bij het open gaan van de oogjes. Iemand ervaringen mee?? Of die van BabyZoo? Maar die heeft denk ik hetzelfde euvel als de nijntje wekker... Het is niet mijn bedoeling dat ze gewekt wordt door de wekker namelijk...

Ik heb nu dan maar deze op het oog:
Afbeelding

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen of naar wat voor wekker jullie kinderen hebben!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 09 Nov 2013 18:24

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Ik ben ook al een tijdje op zoek,dus ik kijk mee.
Waar is die laatste van? Die lijkt me heel duidelijk!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 09 Nov 2013 18:37

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Haha weer een wekkertopic! Ik vind de Nijntjewekker ideaal. Hij werkt op batterijen en die hebben we nu in 2 jaar tijd 2 keer moeten vervangen. We nemen 'm ook mee op vakantie, uit logeren etc.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Nov 2013 19:27

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Filoria schreef:Haha weer een wekkertopic! Ik vind de Nijntjewekker ideaal. Hij werkt op batterijen en die hebben we nu in 2 jaar tijd 2 keer moeten vervangen. We nemen 'm ook mee op vakantie, uit logeren etc.


Haha, ja, ik kon echt de oude niet vinden... :nerd: Toen was ik alleen nog niet zo heel erg op zoek...
Maar euhm, wat vind jij van het geluid van de oogjes? Niet storend blijkbaar..?
Afbeelding

Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Nov 2013 19:29

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Piertje schreef:Ik ben ook al een tijdje op zoek,dus ik kijk mee.
Waar is die laatste van? Die lijkt me heel duidelijk!


Dat is de kidsleep moon. O.a hier te koop: http://www.babyplezier.nl/kidsleep-moon-kinderwekker.html
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 09 Nov 2013 19:32

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Dat maakt wel geluid ja, maar niet storend vind ik. Het volume van het wekkermuziekje kun je instellen. Verder zit er een analoge klok (met wijzers) bij, en nu T. 4 is gebruikt hij die om te kijken hoe laat het is.
<<

Anoniem272

Bericht 09 Nov 2013 19:37

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Ze mogen me wel gaan betalen van de firma Nijntje, voor al die reclame :laughcry:
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Nov 2013 19:46

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Filoria schreef:Ze mogen me wel gaan betalen van de firma Nijntje, voor al die reclame :laughcry:


Haha, ach, als je er enthousiast over bent! Maar dat wekgeluidje kan je neem ik aan ook uit zetten dat je kindje gewoon door kan slapen...?

Over die analoge klok heb je wel een punt... L is inderdaad ook bezig met klokkijken, maar wel analoog...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 09 Nov 2013 20:14

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Wekgeluid kan ook helemaal uit, maar dan zou je wakker kunnen worden van dat geluid van die ogen ja. Hoe vast slaapt jouw dochter? En als ze al een beetje klok kan kijken, kun je dan geen gewone klok gebruiken en een tijdstip met haar afspreken waarop ze van haar kamer mag komen?
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 09 Nov 2013 20:47

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

snoezel schreef:
Piertje schreef:Ik ben ook al een tijdje op zoek,dus ik kijk mee.
Waar is die laatste van? Die lijkt me heel duidelijk!


Dat is de kidsleep moon. O.a hier te koop: http://www.babyplezier.nl/kidsleep-moon-kinderwekker.html


Dank je! Ik vind 'm wel duur, of zijn ze allemaal zo duur?
Afbeelding
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Nov 2013 21:15

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Piertje schreef:
snoezel schreef:
Piertje schreef:Ik ben ook al een tijdje op zoek,dus ik kijk mee.
Waar is die laatste van? Die lijkt me heel duidelijk!


Dat is de kidsleep moon. O.a hier te koop: http://www.babyplezier.nl/kidsleep-moon-kinderwekker.html


Dank je! Ik vind 'm wel duur, of zijn ze allemaal zo duur?


Die van Nijntje is volgens mij rond de 35... In die richting is het wel een van de goedkoopste. Ze lopen tot veeelll duurder... Maar ja, voor een wekker is het best veel geld. Maar dat vind ik van veel kinderprijzen. Mensen betalen het ervoor.. Kijk naar kinderwagens. Belachelijk toch?
Afbeelding

Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Nov 2013 21:22

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Afbeelding

Deze vind ik ook leuk. Een kennis van mij heeft een babywinkeltje en ik zag dat ze deze binnenkort gaat verkopen... Haha, kan ik m eerst eens even aanluisteren (zelfde idee met opengaande ogen).
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 09 Nov 2013 21:26

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Wij hebben die van Philips, MyBuddy, het is een nachtlampje, leeslampje en trainer in 1. Wel duur dat wel.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Nov 2013 21:29

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Helpt zo'n wekker nou echt? Ik geloof niet dat die van mij daar in trapt eigenlijk.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Nov 2013 21:30

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Soms hahaha ligt er ook aan hoe consequent je zelf bent denk ik. Wanneer hij snachts wakker wordt komt hij vaak tussen ons in maar rond 6 uur stuur ik hem terug met de boodschap dat het maantje nog te zien is en dat hij pas mag roepen wanneer het zonnetje er is.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 09 Nov 2013 21:36

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Jij bedoelt deze toch Printje?:
Afbeelding

Ik vind m wel mooi en leuk vorm gegeven. Mis alleen een klokje, anders had ik m zeker genomen.... Of ik moet gewoon een losse klok ophangen :^^:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 09 Nov 2013 21:37

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Ja die bedoel ik. Wij hebben met het blauwe petje.
<<

Anoniem83

Bericht 09 Nov 2013 21:47

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Razz schreef:Helpt zo'n wekker nou echt? Ik geloof niet dat die van mij daar in trapt eigenlijk.


S. blijft braaf in haar bedje liggen totdat de ogen open gaan. Wij hebben die van babyzoo, de olifantenuitvoering, die maakt inderdaad wel wat geluid bij openen van de ogen. Maar als ze nog slaapt wordt ze er niet wakker van. Meestal is ze toch al wakker voordat dat ding zijn ogen opent. Wekgeluid (vogeltjes) zit een volumeknopje op en kan helemaal uit.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 09 Nov 2013 23:12

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

F wordt niet wakker van Nijntje.
Ze had niet door hoelaat het was als ze wakker werd.
Nijntje verteld nu of het nog tijd is om te slapen of dat ze haar bed uit mag.
Soms komt ze eerder naar me toe en zegt ze dat het te lang duurde dat Nijntje wakker werd, maar meestal werkt het wel!
December 2009
juli 2012
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 09 Nov 2013 23:14

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Oja, nadeel van een wekker, haar slaapritueel is nu nog uitgebreider :)
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem112

Bericht 10 Nov 2013 00:42

Re: Kinderwekker: nijntje, babyzoo, kidsleep moon of...?

Wij hebben de wekker van kidssleep die snoezel laat zien
Lastig om in te stellen maar dat hoeft maar 1x natuurlijk
Hier werkt het wel maar toen was hij al ruim drie, wel komt hij soms nog uit bed en dan sturen we hem terug

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers