Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Openbaar kleffen

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 17 Mei 2018 09:01

Re: Openbaar kleffen

Hier altijd hand in hand als we samen ergens lopen. Soms met 1 of 2 kinderen erbij.
Als we zonder gezelschap zijn lopen we hand in hand, of wat inniger, ook tussendoor kusjes. Maar in het openbaar staan tongen doen we dus echt niet haha. En oh wat ben je mooi ik moet een foto maken gebeurt hier ook niet. Wel zegt mijn man, waar we ook zijn, vaker dat hij me mooi vindt.

Oh en wat we ook doen, maar dat is gewoon thuis achter gesloten deuren. Dan komt hij thuis en dan ren ik naar hem toe en spring ik in z'n armen en dan vangt hij me op :love: Zoals je zeg maar een groter kind vasthoudt, met de benen om de middel. En dan staan we zo eventjes te knuffelen. Als anderen dat zouden zien zouden ze vast denken wat zijn die gek :smile:

Maar wij houden echt wel rekening ermee dat anderen zich (hopelijk toch?) niet ongemakkelijk voelen als wij affectie naar elkaar tonen.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Mei 2018 11:53

Re: Openbaar kleffen

Nee, wij zijn niet klef. Wel lopen we soms hand in hand, als we in een andere stad zijn ofzo. En hij zit wel eens wat plagerig aan me, als we bij vrienden zijn.
<<

Anoniem250

Bericht 17 Mei 2018 12:05

Re: Openbaar kleffen

Ik vind hand in hand lopen, een kus en een knuffel in het openbaar niet storend. Het tonen van genegenheid vind ik lief om te zien. Ik word daar misschien zelfs wel blij van. Toespelingen op seks, tongzoenen of continu gefrunnik vind ik wel storend. Daar hoef ik niet naar te kijken. Ik zou het heel vervelend vinden om met mensen op vakantie te gaan die de hele tijd aan elkaar zitten. De situatie die je schetst over de foto's vind ik lachwekkend, maar kan me voorstellen dat het vooral irritant is, zeker omdat het ook nog voor oponthoud zorgt.

Ik ben zelf niet klef, geloof ik. Ik houd niet van gefrunnik en gekriegel. Ik heb mijn lijf het liefste voor mezelf, dus hand in hand lopen is ook niet aan mij besteed. Behalve mijn kinderen, die houd ik wel graag vast.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Mei 2018 12:09

Re: Openbaar kleffen

HollyGolightly schreef:Ik vind hand in hand lopen, een kus en een knuffel in het openbaar niet storend. Het tonen van genegenheid vind ik lief om te zien. Ik word daar misschien zelfs wel blij van. Toespelingen op seks, tongzoenen of continu gefrunnik vind ik wel storend. Daar hoef ik niet naar te kijken. Ik zou het heel vervelend vinden om met mensen op vakantie te gaan die de hele tijd aan elkaar zitten. De situatie die je schetst over de foto's vind ik lachwekkend, maar kan me voorstellen dat het vooral irritant is, zeker omdat het ook nog voor oponthoud zorgt.


Hier ben ik het mee eens!

Wij lopen vaak hand in hand. Ik krijg ook regelmatig een kus als we wandelen. Als er anderen bij zijn lopen we soms hand in hand..je loopt dan ook wel eens naast iemand anders.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 17 Mei 2018 14:56

Re: Openbaar kleffen

Ik sluit me ook aan bij HG. Ik ben zelf ook niet zo klef, wij lopen bijvoorbeeld nooit hand in hand (vind ik ook niet fijn lopen) maar ik merk wel dat ik veel behoefte heb aan lichamelijk contact. Ik aai hem dan vaak over z'n rug/been/hoofd en wil hem vaak kussen. Dat komt natuurlijk ook wel omdat wij pas net verliefd zijn. :smile:
Ik doe dat wel minder in het openbaar dan wanneer wij met z'n tweeën zijn.
Laatst zagen wij iemand tongen in de auto voor het stoplicht. Echt, hoe kóm je erop! Of in de AH tussen de groenten, gewoon echt tongen, HAHA.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 17 Mei 2018 17:27

Re: Openbaar kleffen

Hand in hand lopen is hier echt de norm haha. Wij lopen bijna altijd hand in hand, dat vind ik zo fijn. Een kus, knuffel of snuif (hahaha, in z'n nek :ja: ) dat doe ik ook wel gewoon op straat of in de supermarkt. Of z'n arm om me heen vind ik ook fijn.

Non-stop frunniken vind ik echt heel irritant. Dat doet me denken aan een jong stelletje voor ons in het vliegtuig naar Abu Dhabi. Hij zat echt de hele tijd aan haar haren, en ze zaten de hele tijd te kussen en tongen. Ook precies op dat stuk tussen die twee stoelen/hoofdsteunen in, zodat dat geklef de hele tijd in mijn gezichtsveld plaatsvond. Op een gegeven moment was het zo erg dat mijn man en ik gewoon de slappe lach kregen en ik gewoon buikpijn kreeg van het lachen :lol: We hadden er een quiz van gemaakt, wie als eerste doorhad als ze weer gingen tongen hahahaha. Te erg. 7 uur lang zitten kijken naar bekkende mensen :laughcry:

Affectie vind ik wel heel erg lief tussen mensen. Dus inderdaad lieve dingentjes en kleine aanrakingen :love:
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 17 Mei 2018 19:05

Re: Openbaar kleffen

Marin schreef:Hoe zijn jullie met PDA, public displays of affection, oftewel kleffen in het openbaar?
Vind je dat fijn als stel of juist niet? Loop je graag hand in hand of juist niet? Wat doe je wel of niet in het openbaar? En wat vind je van anderen die dat doen?

Wat jij?


Wij lopen altijd hand in hand of arm in arm. Doen we automatisch. Ook wanneer er andere mensen bij zijn. Verder weinig klef. Geen gezoen of gefriemel in het openbaar. Natuurlijk geven we elkaar wel een kus als begroeting ook als er anderen bij zijn. Ga mijn vriend geen drie zoenen geven zoals de rest haha.

Ik word er ook ongemakkelijk van als anderen heel klef doen in gezelschap. Ik zou er trouwens wel wat van zeggen wanneer het echt too much is. Soms hebben mensen dit echt niet door.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Mei 2018 19:31

Re: Openbaar kleffen

Even off topic.. Toet!! Ik vind t zo leuk voor je :)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Mei 2018 00:15

Re: Openbaar kleffen

Toet schreef:Ik sluit me ook aan bij HG. Ik ben zelf ook niet zo klef, wij lopen bijvoorbeeld nooit hand in hand (vind ik ook niet fijn lopen) maar ik merk wel dat ik veel behoefte heb aan lichamelijk contact. Ik aai hem dan vaak over z'n rug/been/hoofd en wil hem vaak kussen. Dat komt natuurlijk ook wel omdat wij pas net verliefd zijn. :smile:
Ik doe dat wel minder in het openbaar dan wanneer wij met z'n tweeën zijn.
Laatst zagen wij iemand tongen in de auto voor het stoplicht. Echt, hoe kóm je erop! Of in de AH tussen de groenten, gewoon echt tongen, HAHA.


Zo is er ooit iemand bij mij achterop gereden omdat hij zijn vriendin uitgebreid aan het kussen was haha. Was niet hard hoor en geen schade, maar hij liet de rem beetje los denk ik want auto kwam steeds dichterbij toen we voor stoplicht stonden en toen ik toeterde was het net te laat. Hij schaamde zich dood haha. Ik kon het niet laten er opmerking over te maken (zag ze zoenen in mijn achteruitkijkspiegel).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Mei 2018 11:54

Re: Openbaar kleffen

Ik vind handjes vasthouden altijd wel fijn in het openbaar. Verder ben ik niet zo van de kusjes/knuffels in het openbaar. Ik kan het ook niet waarderen als ik op een verjaardag ben bijv. en er is een stel dat niet van elkaar af kan blijven. Ik krijg dan altijd de neiging om te roepen dat ze maar een kamer moeten zoeken. Het gaat me dan niet om af en toe een aanraking/kus/knuffel, maar wel bij stellen die dat continue doen.
<<

Anoniem317

Bericht 19 Mei 2018 14:06

Re: Openbaar kleffen

In het openbaar lopen we hand in hand, geven we elkaar een knuffel, slaan we een arm om elkaar heen of geven we elkaar een kus. Uitgebreid zoenen doen we niet in het openbaar.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 19 Mei 2018 15:10

Re: Openbaar kleffen

Wij lopen een enkele keer hand in hand maar daar blijft het bij. Thuis zijn we ook niet zo klef, we liggen allebei op onze eigen bank haha.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Mei 2018 19:08

Re: Openbaar kleffen

Zonder kinderwagen lopen wij veelal hand in hand. Ook ga ik dan wel eens met hem kroelen of even een kus. Soms krijg ik een kus op m'n voorhoofd/haar. Op verjaardagen zitten we eigenlijk nooit bij elkaar, maar zoeken we elkaar wel vaak even op voor even een aanraking of een kneepje in de kont of gewoon even oogcontact oid.

Thuis zitten we de ene keer allebei op ons eigen plekje de hele avond en de andere keer liggen we de hele avond bij elkaar.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 16 Jun 2018 10:43

Re: Openbaar kleffen

We lopen (nog) altijd hand in hand, zowel met als zonder kids. Kinderen vinden het altijd wel grappig en maken er ook altijd hele leuke grapjes over/bij. Ook als we elkaar een zoen of iets geven :smile: bij dat laatste hoor je dan....ieeeeelllll maahaaammm pahaapppp moet dat nou . :palm: :heart:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Jul 2018 22:39

Re: Openbaar kleffen

Oke, wij zijn dus echt klef. En stiekem vind ik dat leuk. We zijn immers al lang samen en ik kan nog steeds moeilijk van hem afblijven.

Al loop ik niet graag de hele tijd hand in hand haha, want dan zit ik zo "vast". Maar ik zien hem prima uitgebreid waar mijn ouders of andere bij zijn ofzo. We zitten ook graag aan elkaar.
<<

Anoniem248

Bericht 05 Jul 2018 07:03

Re: Openbaar kleffen

Ik vind elkaar uitgebreid zoenen in het bijzijn van anderen eigenlijk best wel gênant. Maar misschien ligt dat aan mij? Liefde/genegenheid tonen op een manier zoals Burn aangeeft doen wij ook en vind ik van andere stellen ook aandoenlijk, maar bij uitgebreid zoenen heb ik altijd een beetje een get a room-idee.
<<

ChiQ

Bericht 05 Jul 2018 07:53

Re: Openbaar kleffen

Ik zat laatst op het terras, en voor me zat een stel echt uitgebreid te tongen, incl geluiden. Ik vind dat niet kunnen. Op een gegeven moment pakte hij haar hand en bracht het naar zijn geslacht waarschijnlijk om aan te geven hoe opgewonden hij was, ik heb toen gevraagd of ze op konden houden. Zo onsmakelijk en ordinair..... en het ergste was nog, dit waren van die newly in love 55+ mensen.
<<

ChiQ

Bericht 05 Jul 2018 07:54

Re: Openbaar kleffen

Tabbie schreef:Oke, wij zijn dus echt klef. En stiekem vind ik dat leuk. We zijn immers al lang samen en ik kan nog steeds moeilijk van hem afblijven.

Al loop ik niet graag de hele tijd hand in hand haha, want dan zit ik zo "vast". Maar ik zien hem prima uitgebreid waar mijn ouders of andere bij zijn ofzo. We zitten ook graag aan elkaar.


Dit moet je zelf weten, maar het is echt enorm ongemakkelijk voor anderen, neem van me aan.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 05 Jul 2018 08:24

Re: Openbaar kleffen

ChiQ, hoe reageerden ze? :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Jul 2018 08:45

Re: Openbaar kleffen

He bah Chiq. Dat is toch onsmakelijk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Jul 2018 08:55

Re: Openbaar kleffen

Oh Tabbie mijn broer en zijn vriendin zijn ook jaren enorm klef geweest, ook bij mijn ouders als wij er waren. Ik vond dat ook echt ongemakkelijk hoor, de hele tijd kusjes geven, knuffelen, half op elkaar zitten. Gelukkig zijn ze nu ook bijna 10 jaar samen en is die drang kennelijk afgenomen ;-)

Haha Chiq wat goed dat je er wat van hebt gezegd. Stopte het daarna?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 05 Jul 2018 08:56

Re: Openbaar kleffen

Ik ben wel erg klef, sowieso binnenshuis. Buitenshuis Let ik er wel op, maar raak hem wel aan. Knuffelen of zoenen komt ook wel voor op straat, maar niet in drukte. Dan blijft het best subtiel. Net als met vrienden/familie erbij, maar lig wel rustig met mijn hoofd op zijn schouder als we bij mijn ouders in de tuin zitten ofzo.

De buren kunnen wel alles zien als wij op de bank liggen en kijken ook regelmatig, maar goed zij wilden zelf met de vorige bewoners zo'n raar laag hekje als schutting met kippengaas erboven. Eigen schuld!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

ChiQ

Bericht 05 Jul 2018 09:55

Re: Openbaar kleffen

Nou die vrouw keek heel bitchy maar toen zag ze dat juul erbij was en de man zei dat ie dat zelf wel bepaalde, maar het hield wel op en vrij snel daarna vertrokken ze.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Jul 2018 12:11

Re: Openbaar kleffen

Teun schreef:Oh Tabbie mijn broer en zijn vriendin zijn ook jaren enorm klef geweest, ook bij mijn ouders als wij er waren. Ik vond dat ook echt ongemakkelijk hoor, de hele tijd kusjes geven, knuffelen, half op elkaar zitten. Gelukkig zijn ze nu ook bijna 10 jaar samen en is die drang kennelijk afgenomen ;-)


Geloof ook direct dat het ongemakkelijk kan zijn voor andere. En ik heb ook niet zo veel zin dat ik voor mijn papa's gezicht een half uur ga tongen ofzo. Probeer er wel wat rekening mee te houden. Maar soms kan ik me niet bedwingen om een kus te geven. En dan kust hij zo lekker.. nou misschien gaan we dit later ook minder hebben. Wie weet haha
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Jul 2018 12:49

Re: Openbaar kleffen

Haha, mijn man kwam dinsdag even thuis langs toen mijn schoonmoeder er was, wij gaan echt niet voor haar neus tongen maar we gaven elkaar een knuffel en een paar zoenen op de mond achter elkaar waar ze naast stond, toen kregen we wel commentaar haha. Vind ik ook prima hoor, ik moest er wel om lachen en mijn man ook.
Maar ik denk dus dat wij ook wel enigszins klef zijn met elkaar soms. Maar eigenlijk doen we dat waar anderen bij zijn niet heel vaak, we gaan niet als we bij anderen op bezoek zijn knuffelen of zoenen. Als we met anderen een weekend weg zijn of op vakantie zijn dan geven we elkaar in het voorbij gaan wel eens een knuffel of een zoen en we gaan dan ook wel eens samen op de bank zitten of zo. Maar dat is dan ook met mensen die we goed kennen en verder dan zoenen op de mond of een knuffel gaan we eigenlijk niet dan. De rest doen we wel op onze kamer :wink:.

Chiq, dat vind ik best ver gaan zo openlijk inderdaad. Ik vind het al vervelend als mijn man waar anderen bij zijn of het zouden kunnen zien aan mijn billen of borsten zit, ook al doet hij het heel stiekem. Ik vind dat gewoon privé e hoef het van anderen ook niet te zien.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers