Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nerf-gun (jongensmamma's help!)

<<

Anoniem281

Bericht 27 Jun 2018 10:43

Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Iemand ermee bekend? Ik wil m'n man verrassen met een Nerf-gun gevecht! Volgende week zijn we allebei vrij, terwijl kind wel naar 't KDV gaat. Dus ik wil eigenlijk, als hij Tobias heeft weggebracht, mezelf verstoppen en een Nerf gun neerleggen voor hem, met een briefje erbij. Maar kolere, die dingen zijn duur! Waar heb je genoeg aan bij zo'n spel? En is er ook iets als universele, goedkopere refills of zo?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 27 Jun 2018 10:46

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Ik heb een tijdje terug voor Y een roze Nerf-kruisboog gekocht bij het Kruidvat voor een paar euro, dus je zou daar kunnen kijken, heel misschien heb je geluk en ligt er nog zoiets. Over die dingen die erin moeten weet ik niks, die gebruikt zij nooit, ze gebruikt dat ding alleen voor fantasiespel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 27 Jun 2018 10:53

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Bij de action heb je goedkoop pijltjes die in een nerf-gun kunnen. Nerf-guns lagen er ook, maar ik weet niet of dat goede zijn (ik denk het wel).
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 27 Jun 2018 10:54

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Voor mijn zoontje gekocht bij de Action met los zakje "pijltjes" erbij. Gaat al meer dan een jaar mee.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 27 Jun 2018 10:54

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Ik vind dit nu al een geniaal topic, maar heb geen idee wat zo'n ding is.

Bedoel je dit?
https://www.bol.com/nl/p/nerf-n-strike- ... lsrc=aw.ds
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem281

Bericht 27 Jun 2018 10:57

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Oeh Action checken dus! Thanks!

@Reva, ja! Dus foam.. kogels op elkaar schieten. We hebben zoiets eens op tv gezien en toen zei hij dat 't hem onwijs leuk lijkt om te doen. Dus, prima :D Ik ben al maanden aan 't wachten op het juiste moment haha. 't KDV van Tobias grenst aan onze poort,dus als m'n man Tobias wegbrengt, kan ik in de tuin zijn geweer neerleggen met een voorraadje pijltjes en mezelf voor 't huis verstoppen. (Grasveld met hier en daar een boompje, wat auto's en de tuinen van de buren)
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 27 Jun 2018 11:02

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem281

Bericht 27 Jun 2018 11:04

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Ja! Dat soort gevechten! :D
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jun 2018 11:18

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Hahahaha, cool! Wij lezen graag je verslag na afloop.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 27 Jun 2018 11:48

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

whahah ik vind dit geniaal! Ik wil ook een verslag lezen.
2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Jun 2018 12:06

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Dit is geweldig
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Jun 2018 13:41

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Hahaha baz
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem281

Bericht 27 Jun 2018 14:54

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Ik heb nu 2 van die kleine lellen gekocht en 20 pijlen p/p bij de Action! Via bol.com of Intertoys zou ik 50 euro kwijt zijn (maar dan wel zo'n grotere gun hebben) maar die kleintjes waren maar 5 euro per stuk! Nou dan maar kleintjes.

Ik hoop dat ik t kan bewaren voor volgende week, maar ik sluit niet uit dat ik m vanavond al uitdaag.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 27 Jun 2018 15:18

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Haha leuk! Wij hebben er ook een zooi van liggen. 1 ding... zo'n pijltje in je oog doet best zeer.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem245

Bericht 27 Jun 2018 15:20

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Haha wat vet! Misschien nog een setje extra pijltjes kopen? 20 zijn zo op, of gaan jullie als jullie leeg zijn snel op zoek naar alle pijltjes en wwwe verder?
Ik ben in ieder geval benieuwd naar het verslag!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 27 Jun 2018 18:20

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Haha tof, hier zou ik mijn vriend ook heel blij mee maken.
Twee jaar geleden op vakantie in Frankrijk hebben we op een kermis van die balletjespistolen gewonnen en toen op de hotelkamer een heel gevecht gehouden :ja:
10.04.17
<<

Anoniem273

Bericht 27 Jun 2018 18:24

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Leuk, wij hebben er ook allebei eentje. Wel een 'echte' Nerf, en zitten elkaar regelmatig achterna met dat ding. Ik krijg er alleen heel snel blauwe plekken van :palm:
<<

Anoniem281

Bericht 27 Jun 2018 18:26

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Zoals verwacht kon ik niet wachten :') Ik bleef beneden toen m'n man Tobias naar bed bracht en nam een gun en een zooitje pijltjes mee naar buiten en legde de rest op tafel. Man kwam naar beneden en vanuit de voortuin, schoot ik de gang in en viel dus zo mijn man aan. Die probeerde weg te duiken, maar we hebben een smalle gang, dus hij kon geen kant op!

Hij deed de wcdeur open om achter te schuilen en zijn contra attaque kwam in de vorm van wcrollen. Ik gebaarde naar de huiskamer, omdat Tobias zijn slaapkamer aan de voorkant zit en mijn man haastte zich naar de woonkamer, terwijl ik me achter een struik in de tuin van de buurvrouw verschool.

Man kwam glunderend naar buiten en ik viel weer aan! Man herstelde zich snel en dook achter een hekje en begon terug te schieten... Ik fluisterriep nog wel dat ie niet van te dichtbij mocht schieten en niet in het gezicht, maar de lafaard schoot van dichtbij tegen m'n kuit. Held. En toen bewoog de strijd zich verder van de tuin af, het open veld op. Als enige beschutting hier en daar een boompje (en de buurvrouw die meerdere tassen boodschappen van de auto naar huis bracht) bleven we op elkaar af vuren. En ondertussen pijltjes rapen :nerd:

Het was een enerverende ervaring, echt een aanrader! We hebben ons suf gelachen en 't op gelijkspel gehouden, maar 't was echt heel grappig. Ik ga nu blikjes en flesjes sparen, om een nieuw onderdeel toe te voegen volgende week!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 27 Jun 2018 18:28

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Geweldig!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 27 Jun 2018 18:35

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Ik zie het het helemaal voor me :smile:
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Jun 2018 18:59

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

:smile: :smile: :smile:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem242

Bericht 27 Jun 2018 19:52

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Hahahahaha Hilarisch!
<<

Geel

Bericht 27 Jun 2018 19:57

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Wat fantastisch dit! Volgens mij is dit dé aanrader voor elke ingekakte relatie haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Jun 2018 20:49

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Hahaha idd Geel haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jun 2018 21:22

Re: Nerf-gun (jongensmamma's help!)

Hahahaahahahhaha!! Heerlijk dit :)
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers